KalPa kaudella 2022–2023

  • 216 414
  • 1 505

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Millainen ämpäri? Harkitsen vielä vastaustani, koska et kertonut ämpäristä tarkempia tietoja. Lasketaanko tämän päivän peli TPS-KalPa ämpärikisaan vai pelkkä huominen KooKoo-KalPa? Viikonloppu voidaan käsittää monella tavalla. En itse uskalla lähteä näin vajavaisilla tiedoilla veikkaamaan, koska kyseessä on kuitenkin ämpäri.
Kyllä molemmat pelit kuuluu tähän ehdottomasti. Viikonloppu has started.

Itse luulen että irtoaa vaihteeksi vain 0-2 pistettä ja näppikset savuaa kuin palava puijon torni
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Itse olen tämän päivän pelistä budjetoinut 0p, niin paha vastus TPS on ollut vieraissa.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS

AriL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voisko joku katella, että Miettinen ottaa pelikirjan mukaan vierasreissuille? Ja varsinkin ne muut sivut, joissa olisi joku muu ratkaisu, kuin kiekko oikeaan kulmaan ja sieltä epätoivoisen rallin kautta paluu omaan päähän.
 

Delta88

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihan ok erä kun huomioi että vastassa TPS vieraissa
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Ihailtavaa huomata, että viime kauden aivopierun jälkeen on palattu sitä ennen vuosien varrella hyvin tutuksi tulleeseen KalPan ylivoimaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: AriL

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Görtz on pelannut tänään 1:36min. Sairastuvalle täytettä
 

PAKKI69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Karlsonilla ei riitä pelinopeus tai hahmotuskyky. 1. Syötön näkee 1 sekuntia ennen, että nyt menee vastustajan lapaan...moneskohan äsken oli näitä. Mut tykkään Salmelan peli ilmeestä, nostaa hyvin jalalla, ottaa ukkoa ja... pelaa hyvin!
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Niinhän ne viisammat sanoo, että kahden maalin johto on kirottu kolmanteen erään lähdettäessä.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hetkellinen piikkipaikka.
 

Liitteet

  • Screenshot_20221007-210450.jpg
    Screenshot_20221007-210450.jpg
    332,6 KB · kertaa luettu: 92

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Kallis oli voiton hinta jos kaks pelaajaa tippuu pois. Sarjataulukko kuitenkin lämmittää mieltä syksyisessä kylmässä illassa sen verran että huolestutaan siitä myöhemmin. Posilaariin vois laittaa sen miten pärjätään kamppailutilanteissa myös vastustajaa pienempien toimesta ja syötöt napsuu jotenki kivasti lapoihin. Kaunista tuo peli ei aina oo mutta saa monesti myös vastustajan näyttämään huonommalle joten taito se on sekin.
 

JOFAKKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Usein sanotaan, että 10 peliä näyttää paljon suuntaa joukkueiden tasosta. Näyttää hyvältä meidän kannalta. Toivotaan vaan, että Max tai ainakin Kasper pääsee nopeaan takaisin.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Kasperilta meni Erosen mukaan olkapää, toivottavasti ei ole pitkä saikku edessä. Görtzin huono onni eikun jatkuu. Ohkaiseksi menee jos molemmat on pitkään poissa....
 

SteveLarmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Usein sanotaan, että 10 peliä näyttää paljon suuntaa joukkueiden tasosta. Näyttää hyvältä meidän kannalta. Toivotaan vaan, että Max tai ainakin Kasper pääsee nopeaan takaisin.
Hyvin muotoiltu. Görtz ollut kyllä vaisu. Luulin, että kyseessä on joka paikasta laukova, maaleja janoava kovan luokan vahvistus..
 

Delta88

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kasperilta meni Erosen mukaan olkapää, toivottavasti ei ole pitkä saikku edessä. Görtzin huono onni eikun jatkuu. Ohkaiseksi menee jos molemmat on pitkään poissa....
Sitähän saatetaan nähdä Simpson vielä pelaamassa huomenna
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös