Ihmetyttää miksi Rissanen on ykkösylivoimassa ihan turhana ukkona vasemmassa laidassa. YV pyörii nykyään Räsäsen, Pitkäsen ja Lappalaisen toimesta vaan oikeassa laidassa. Ei mun mielestä ole varaa pitää Jaakon kaltaista syöttelijää turhan panttina, laittas vaikka sitten kakkos-yv:hen oikeaan laitaan kun kaikki tietää miehen taidot siinä. Liekkö koski Jaakko eilen kertaakaan kiekkoon yv:ssä.
Penkitettiinkö Kiiskinen vai tulikohan jotain pientä vammaa? Ennen rankkareita kävi kuitenkin jäällä
Oikein hienoa että voitettiin kiekkopeli eilen eikä rahojen menettäminenkään tunnu miltään tällä gloorian hetkellä. Eipä tuo nyt valitettavasti isoa kuvaa muuta mihinkään, takamatkalla ollaan ja isosti. Jokaikinen minuutti ja sekunti on edelleen kaikki elämässä tähän asti koettu draama yhteensä ja nähtäväksi jää kestääkö kupoli kasassa kauden loppuun.
Eilen sijoitin 50 euroa Lukolle ja mites kävikään.No niin, nyt laitetaan liikkeelle ultimaattinen jinxaus-kampanja meiningillä rahat tai onni! Laitan jokaiseen KalPan otteluun veikkaukseen 40€ panoksella vastustajan suoran voiton niin kauan kunnes Kalevan Pallo ottaa itse suoran voiton. Kannustan muitakin urheilullista itsemurhaa pohtivia osallistumaan tähän jännittävään seurapeliin pelastaaksemme joko kulttuurialan sitä vaivaavalta kohtuuttomalta kurimukselta tai itsemme kohoavilta energiakustannuksilta näin talven alla.
Näin on tehtävä. Jos KalPan kannattaminen vaatii marttyyriksi ryhtymistä niin marttyyriksi minä ryhdyn.Keskiviikolle kairaat kakkosta vaikka satasella niin hymyilyttää taas, entiset vedot voitettu korkoineen takas tai kalpa vetelee jo orastavassa voittoputkessa
Nyt kun vartti on runkosarjasta talsittu.
Olen tällähetkellä ihan suht tyytyväinen joukkueen pelaamiseen ja tuloksiin. Voiton syrjässä ollaan kiinni illasta toiseen. Vähän närästää tuo 3p voittojen sarake, mutta eiköhän se siitä. Tai sitten harjoitellaan ainakin jatkoja.
Laavaisesta ja Vartiaisesta on kaikki jo varmasti sanottu.
Jos ei muuta, niin ainakin vaihelua nämä "5-7 maalin ottelut" tuo niihin iänikuisiin 1-3 maalin nyhjäilyihin. Yleisö varmasti viihtyy paremmin hallilla. Tai itse ainakin viihdyn.
Etäänpäin sanoi KalPa lumessa
Maalienmäärä on niin iso että olisi luullut että 3 pisteen voittoja olisi reilusti. Hyökkäyspelaamisesta joukkueelle voi antaa lähes kiitettävän arvosanan. Ainoan miinuksen hyökkäyspeliin antaisin siitä että aika monesti hyökkäys jää vajaaksi eikä päästä heti paineistamaan kun kiekko menetetään vaan peli menee träpissä seisoskeluun.Nyt kun vartti on runkosarjasta talsittu.
Olen tällähetkellä ihan suht tyytyväinen joukkueen pelaamiseen ja tuloksiin. Voiton syrjässä ollaan kiinni illasta toiseen. Vähän närästää tuo 3p voittojen sarake, mutta eiköhän se siitä. Tai sitten harjoitellaan ainakin jatkoja.
Laavaisesta ja Vartiaisesta on kaikki jo varmasti sanottu.
Jos ei muuta, niin ainakin vaihelua nämä "5-7 maalin ottelut" tuo niihin iänikuisiin 1-3 maalin nyhjäilyihin. Yleisö varmasti viihtyy paremmin hallilla. Tai itse ainakin viihdyn.
Etäänpäin sanoi KalPa lumessa
Ässät on ainakin tehnyt kovasti sen päätöksen että Selin pysyy joten jonkunlainen 8-0 teurastus pitäs olla että edes harkitsevat vakavastiTällä viikolla on mahdollista, Kalpa päättää kahden valmentajan kauden. No, eihän sitä toki toivota, mutta Ässät ja Ilves on molemmat siinä tilassa, että seuraava tappio voi olla se ratkaiseva.
Montako maalia Eerolle mennyt längistä tällä kaudella? Ilpo voisi tähän puuttua ja antaa vinkkejä. Muuten Eero torjuu taas kerran luotettavasti.Puolustajien virhe, kun Aku pääsi karkuun keskikaistalta, mutta yhtä ison virheen teki myös Kilpeläisen Eero. Lapsuksia on sattunut Eerolle tällä kaudella paljon. Kyllä tarvitsisi rinnalleen luotettavan maalivahdin jolle uskaltaisi antaa 40-50 prosenttia pelikuormasta.
Mutta positiivista tähän iltaan, että maaliin osutaan jälleen hyvällä rosentilla!
Paremmin ainakin kuin veskari toisessa päässä joka ei oo tainnu saaha kiekkoa vielä kertaakaan kiinni.Montako maalia Eerolle mennyt längistä tällä kaudella? Ilpo voisi tähän puuttua ja antaa vinkkejä. Muuten Eero torjuu taas kerran luotettavasti.
Puhuttiinko jossain kohtaa, että on mennyt useita maaleja längeistä?Montako maalia Eerolle mennyt längistä tällä kaudella? Ilpo voisi tähän puuttua ja antaa vinkkejä. Muuten Eero torjuu taas kerran luotettavasti.
Sama homma ja siksi kysyin. Jotenkin vain jäänyt kuva, että varsinkin läpiajoista usein längistä mennyt. Voi olla, että korostuneesti jääneet mieleen.Puhuttiinko jossain kohtaa, että on mennyt useita maaleja längeistä?
Kysymykseesi en kuitenkaan osaa vastata, koska en ole niitä tilastoinut jos sitä nyt jostakin syystä tosissasi kysyit.
Heh, jotenkin onnistuin tulkitsemaan ensimmäisen viestisi niin, että se piti sisällään kuittailua asiasta. =)Sama homma ja siksi kysyin. Jotenkin vain jäänyt kuva, että varsinkin läpiajoista usein längistä mennyt. Voi olla, että korostuneesti jääneet mieleen.
Tuomas. Vartiainen.
Kliininen.
Ei edes syke noussut kun pääsi yksin läpi kun olin niin varma että ei tee :D
Tuomas. Vartiainen.
Kliininen.
On jo ensi kauden soppari.Jatkosopimus julkistetaan viikon päästä