Niinkuin aikasemmin totesin niin jostain NHL-sopimuksista Kimmo puhui. Ei se näköjään Kimmo höpissy ihan omiaan tiedotustilaisuudessa kun puhui näistä. Siis muista kuin Ikonen.
Voin huojentua ja todeta, että oma kuullun ymmärrys on edelleen kohtalaisella tasolla.
Kiviaho siirtyy ensi kaudeksi Dallas Starsin organisaatioon. KalPa saa kyseisen siirron myötä 175K kasvattajakorvauksen.
Smura kehiin? Jos oletetaan, että Kilpeläinen pelaa käytännössä koko kauden niin ei pitäisi olla suurta hätää, mutta mutta... loukkaantumisvaara on aina olemassa, joten se huomioon ottaen astetta varmempi kakkosveskari olisi hyvä hankkia. Nyt kun ollaan tällä "kaikki vanhat takaisin" -linjalla pelaajahankintojen suhteen, niin missäs se Aleksis Alhqvist pelaa nykyään? :)Mutta jos kuvio menee noin, niin sitten kai KalPan pitää etsiä kakkosveskari jostakin.
Olikohan Facebookissa vai missä, niin tarvittaessa reagoidaan Kiviahon tilanteeseen.
Smura kakkosveskarina en koko kautta vetäs. Kauteen toki voidaan lähteä niin, mutta aina voi tulla Kilpeläiselle loukkaantumista niin parempi olis joku pikkasen kokeneempi Liigamolari siinä. Joku joka voi vetää pelin siellä täällä.
KalPan sopimuspelaajien määrä tulevalle Liiga-kaudelle on nyt 28 ja uusia pelaajia joukkueeseen ei etsitä. Try out -pelaajien ja mahdollisten Pohjois-Amerikkaan siirtyvien pelaajien tilanteita seurataan ja KalPa reagoi tarvittaessa
.
Minä kun olin ymmärtäväni jossain vaiheessa, että etsitään vielä ykköskorin hyökkääjää ja mahdollisesti pakkia. Ilmeisesti jotain mennyt multa ohi.. Näillä mennään.
Niinhän se Kimmo taas puhui.Minä kun olin ymmärtäväni jossain vaiheessa, että etsitään vielä ykköskorin hyökkääjää ja mahdollisesti pakkia. Ilmeisesti jotain mennyt multa ohi.. Näillä mennään.
Pekka Virran vastaus tuleviin hyökkääjään ja puolustajaan SS:n facebookin kyselyhetkeltä:
Tämän hetkisen taloudellisen tilanteen arvioiden, niin hyökkäyspäähän painotetaan pelaajaa, joka pystyy tekemään tehopisteitä kärkiketjuissa. Tämän seurauksena haemme varmaankin puolustuspäähän tulevaisuuden pelaajaa/leveyttä. - Pekka
Minä kun olin ymmärtäväni jossain vaiheessa, että etsitään vielä ykköskorin hyökkääjää ja mahdollisesti pakkia. Ilmeisesti jotain mennyt multa ohi.. Näillä mennään.
Potentiaalia on kuitenkin ja onnistuessaan ja pelitavan lähtiessä toimimaan sijoille 7-10 mahdollisuudet. 6 ja ylöspäin en jaksa uskoa. Olisi sensaatiosuoritus. .
Toisaalta mitä teki SaiPa viime kaudella, kauden alussa vieläkin nimettömämmällä rosterilla? Minun mielestä kaiken natsatessa on hyvät mahdollisuudet kuuden sakkiin. Varmaa on se, ettei tämä ainakaan huonommin mene, kuin viime kausi.
Eikö olisi paljon viisaampaa jättää tuollaiset turneet väliin ja satsata se raha pelaajiin ja sitä kautta menestykseen oman maan liigassa?
Anteeksi huuteluni vieraaseen pöytään, mutta näin kun ulkopuolisena katsoo tuota Kalpan roosteria niin ilman mitään vittuilua sanon vaan että joukkue näyttää nimien perusteella mestisjoukkueelta jota on vahvennettu muutamalla liigajätkällä.
. Paljon on nyt kiinni siitä, miten valmennus saa tuon poppoon jäällä esiintymään.
Kyllähän tuota KalPan rosteria kun katselee, niin väkisin tulee mieleen kysymys: Kuka ottaa johtavan roolin maalinteossa ja vetää perässään muuta joukkuetta kenties ylisuorittamaan sillä sektorilla? Tuo osasto ei ole vahvistunut mun silmissä ainakaan pätkääkään edelliskaudesta! Ja vanha totuushan on, että maalit ne ratkaisee tässäkin pelissä.
KalPa 2014-2015 = tehotonta pörräämistä?
Olen parin pelaajan suusta kuullut, jotka ovat pelanneet aikaisemmin Virran alaisuudessa, että siellä ollaan varsin tyytymättömiä valmentajaan, kun sopimuksia tehdessä on annettu olettaa että Matikainen valmentaa.
Realiteetti myös on, että Kuopioon ei ole mahdollista kiinnittää kahta ketjullista odotusarvoltaan varmoja 15 maalin / 30 pisteen pelaajia.
Jehovan Syyttäjä kirjoitti:Olen parin pelaajan suusta kuullut, jotka ovat pelanneet aikaisemmin Virran alaisuudessa, että siellä ollaan varsin tyytymättömiä valmentajaan, kun sopimuksia tehdessä on annettu olettaa että Matikainen valmentaa.
Haalariosasto kirjoitti:Samansuuntaista myös itse olen kuullut. Sitä en tiedä oliko jo Matikaista lupailtu mutta voisin kuvitella että muutama pelaaja saattaa olla valmentajan valintaan, sanotaan sitten vaikka että tyytymätön. Saa nähdä mitä tuollaisesta coctailista syntyy?
Hieman on skeptiset odotukset tulevalle. Olen parin pelaajan suusta kuullut, jotka ovat pelanneet aikaisemmin Virran alaisuudessa, että siellä ollaan varsin tyytymättömiä valmentajaan, kun sopimuksia tehdessä on annettu olettaa että Matikainen valmentaa.
Juurikin näin. Tuon viimeisen lauseen voisi muuttaa tyyliin "KalPa- tehotonta pörräämistä vuodesta 2013 lähtien". Eli lähtökohtaisesti, odotusarvoltaan, mikään ei muuttunut viimekauteen verrattuna, pahoin pelkään.
Samansuuntaista myös itse olen kuullut. Sitä en tiedä oliko jo Matikaista lupailtu mutta voisin kuvitella että muutama pelaaja saattaa olla valmentajan valintaan, sanotaan sitten vaikka että tyytymätön. Saa nähdä mitä tuollaisesta coctailista syntyy?