Dragon's Den
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, KuPS
Näin tässä sitten taitaa käydä. Välttääkseen rökäletappion joutuu seura myymään kaikki, mitä irti lähtee. Kimmo Mauri Petterin parin, kolmen vuoden aikana tekemien kiitettävien "operatiivisten" ratkaisuiden vuoksi seura on siinä tilassa, että seuraavien kausien aikana voidaan todenteolla alkaa keskittymään karsintojen välttelyyn.
Tähän seuraan ei kukaan täysjärkinen ja urallaan eteenpäin haluava pelaaja enää halua tulla. Aivan kuin tuossa edellä muutama kirjoittaja jo totesikin.
En valitettavasti halua olla enää tukemassa tällaista puuhastelua. Aion jatkossa seurata tätä sirkusta kotisohvalta niin kauan kuin tämä Kimmo Mauri Petteri jatkaa seurassa missään merkittävässä roolissa. Toisin sanoen, tämä boikotti tullee kestämään ainakin seuraavat kolmekymmentä vuotta.
Olen helvetin pettynyt. Minun KalPani on sukurutsattu pilalle.
Tähän seuraan ei kukaan täysjärkinen ja urallaan eteenpäin haluava pelaaja enää halua tulla. Aivan kuin tuossa edellä muutama kirjoittaja jo totesikin.
En valitettavasti halua olla enää tukemassa tällaista puuhastelua. Aion jatkossa seurata tätä sirkusta kotisohvalta niin kauan kuin tämä Kimmo Mauri Petteri jatkaa seurassa missään merkittävässä roolissa. Toisin sanoen, tämä boikotti tullee kestämään ainakin seuraavat kolmekymmentä vuotta.
Olen helvetin pettynyt. Minun KalPani on sukurutsattu pilalle.