Olen Susimiehen kanssa täysin samoilla linjoilla. Päävalmentajan vaihtamisella ei tätä Kalpa kautta enää pelasteta. Viime kaudella oli jo huomattavissa, että eräs joukkueen johtoon ja omistajistoon (Sami K) kuuluva pelasi suurinpiirtein aina, kun vaan oli mahdollista. Tuskin tuli käskyt penkin takaa, että mene ja pelaa.. Joukkueessa oli kuitenkin noin kahdessa kentässä paremmassa kunnossa olevia pelureita. Sakari Salmisen taikatemppuja alkaa olemaan kohta kova ikävä. Väitän, että ilman Sakkea oltas sukellettu jo edellisen kauden aikana pelillisesti. Tuloksellisesti se jo tapahtukin. Ihmiset on kyllästyny tälläiseen joukkueeseen joka on haluton, väritön ja täysin mauton. Sillä ei ole päävalmentajaa eikä oikeaa pelillistä johtajaa.
En väheksy Sami K:n saavutuksia millään tavalla. Huikea peluri parhaimmillaan ja vieläkin, mutta tuo kuvio ei nyt vaan toimi. Voi olla vaikea tätä asiaa käsitellä järkevästi. Itse olen sitä mieltä joukkue tarvii valmentajan joka saa toteuttaa itse omat pelikuvionsa ja päättää, että ketkä pelaa. Joukkue tarvitsee myös pelillisen johtajansa! Ketkäs ne nyt sitten on? Pystyykö kukaan ottamaan sitä viittaa tällä hetkellä? Miten tämä yhtälö toimii?