Älähän lähde noin jyrkästi tuomitseen foorumin ainoata aktiivista huhuiluijaa ja omasta mielestäni huhuissa on vaikuttanut olevan totuuspohjaakin melko usein. On huhut sitten totta tai ei, niin Niiralanmontun foorumiakin kävin päivittäin selaamassa ja ainakin itse tykkään lueskella huhuiluja. Eivät Kesäesan huhut kuitenkaan ole mitään älyttömiä vaan hyvin realistisia. Sitten kun alkaa taas Crosbyt ja Ovechkinit huhuissa pyöriä niin voi vähän jarrukahvasta vetää.
Ei tuo huhuilu kovin uskottavan kuuloista kyllä ole, pääasiassa samojen huhujen toistelua mitkä ovat muidenkin tiedossa ja ovat muuta kautta tulleet alunperin esiin (Halonen, Kolehmainen, Kerälä, Koivisto).
Sitten lisäksi pari mieleen muistuvaa esimerkkiä:
- koko viime kauden kesäesa toitotti varmana tietona, että ykkössentteri tulee. Tuliko?
- Koskisen aloitettua vahvasti KalPassa, kesäesa kertoi että jatkosopimus mallia "Euroopassa vain KalPassa" on tehty. Sittemmin ei ole mitään kuulunut...
- Bongasin Jatkoajan TPS-osiosta viestin, jossa huhuttiin Artturi Lehkosta KalPaan ja postasin sen tähän ketjuun. Seuraus: parissa minuutissa kesäesa jo kirmasi paikalle ilmoittamaan että sopimus tehty. Kun Turusta sitten kuului viestiä, ettei se TPS:stä pois lähtö ehkä olekaan niin varmaa niin perui sanansa varmasta siirrosta...
- Kertoi Kukkosen lähtevän KalPasta, nyt sitten tietääkin että jatkaa KalPassa.
- Huhuili Pulkkista KalPaa, sitten tyrmäsi huhun.
Jokainen saa toki itse päättää uskooko näitä vai ei, en sano etteikö Esan huhut voisi osua kohdalleenkin. Minulla itselläni ei ole mitään sisäpiirin tietoja, joten en voi varmasti noita tyrmätä. Varsin tempoilevia vain ovat kesäesan huhut, aika monta juupas-eipäs tapausta. Ei vaikuta minun silmissäni kovin uskottavalta.
kesäesa: tämä ei ole mikään hyökkäys sinua kohtaan. Iggy12 kyseli lähteitä huhuille ja halusin tuoda tähän asiaan hieman perspektiiviä.