Minkävärisestä autosta joutuu maksamaan vielä tuollaisen välirahan?Autosta jäi välirahaa maksettavaksi vähän reilut 22 tonnia
Mustasta. Vaihdossa meni vihreä joten se selittänee vähäsen.Minkävärisestä autosta joutuu maksamaan vielä tuollaisen välirahan?
Itse hairahdin kerran ja maksoin takista 700€. Aikaa siitä on kaksi vuotta ja vieläkin kaduttaa. Onhan se hieno takki ja varmaan kestää koko loppuelämän, kun on oikein kunnon nahkaa, mutta ikinä en enää tuollaisia summia vaatteisiin laita. Kallein ostokseni on kuitenkin auto, josta maksoin 4500€ käteisellä.Seuraavan kerran kun tulee takille tarvetta, ota muhun yhteyttä. Voin näyttää sulle, mistä saa takkeja alle satasella, ja sitten voidaan pistää ne loput 1 400 euroa puoliksi.
Ei tulisi mieleenkään maksaa takista tollasia summia.
Pukujen kohdalla olen tehnyt toisinaan aika kalliita ostoksia, mutta myös melkoisen pienellä rahalla on puku lähtenyt kerran matkaan. Pitääpä kertoa, vaikka menee otsikon vierestä.Maksoin puvusta käteisellä 485 euroa kolme viikkoa takaperin. En nyt kyllä muista olenko cäshiä tuon enempää koskaan tuhlannut.
Pukujen kohdalla olen tehnyt toisinaan aika kalliita ostoksia, mutta myös melkoisen pienellä rahalla on puku lähtenyt kerran matkaan. Pitääpä kertoa, vaikka menee otsikon vierestä.