Kalle Sahlstedt – Lukon oma poika urheilujohtajaksi

  • 482 706
  • 3 601

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Keskustelu palstat ei koskaan miellytä kaikkia, minusta on kuitenkin hyvä että palstalla on liikettä ja keskustelua. Toivon että hyväksytään erilaiset mielipiteet, ne on juuri se suola joka herättää mielipiteitä. Ei ole kovin fiksua ruveta haukkumaan muita tai muiden kirjoituksia. (Nyt en tarkoita sinua vaan yleisesti)
Erittäin tärkeä pointti. Asiat riitelee, ei ihmiset. Pyritään viimeiseen asti pitämään siitä kiinni, jooko? Tämä kaikille palstaveljille osoitettuna.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kalle on nyt viikon scouttaus reissulla Pohjois-Amerikas.
”Näin tämän kaverin pelaavan 4-5 ottelussa ja tulee olemaan kova pelaaja. Tykkään hänen tavastaan pyörittää ylivoimaa.”
- Ismo Lehkonen Jason Cipollasta


Onneksi se on Kalle eikä Ismo tai Hannu, joka sinne Jenkkeihin lähtee.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
”Näin tämän kaverin pelaavan 4-5 ottelussa ja tulee olemaan kova pelaaja. Tykkään hänen tavastaan pyörittää ylivoimaa.”
- Ismo Lehkonen Jason Cipollasta


Onneksi se on Kalle eikä Ismo tai Hannu, joka sinne Jenkkeihin lähtee.
Jokune vuos takasi piti siirtorajalla vahvistuksia hakea, ni törmäsin Rajalan Tipiin ja Vanhataloon New Yorkissa MSGllä pelissä. Aivan perseet olalla olivat. Kyselin, että täältäkö meinaatte vahvistukset tuoda mukananne. Ei vastannut mitään.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jokune vuos takasi piti siirtorajalla vahvistuksia hakea, ni törmäsin Rajalan Tipiin ja Vanhataloon New Yorkissa MSGllä pelissä. Aivan perseet olalla olivat. Kyselin, että täältäkö meinaatte vahvistukset tuoda mukananne. Ei vastannut mitään.
Liittyikö tähän kuvioon Wingsit? Vai sekotanko nyt johonkin toiseen
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kunhan jengi tosta koronasta selviää, niin Lukko on liian fyysinen noille junnu tiimeille. Hyvin kasattu taas Kallelta!
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kumpi jengiä enemmän harmittaa? Se että joukkue jäi vajaaksi tarkoituksena täydentää kauden kuluessa vai se että koko kausi valiteltiin ettei palaajamarkkinat on kuivat eikä riittävän hyvä pelaajia ole saatavana ja sitten kun niitä ylenmäärin vapautui niin sitten ei hankitukaan ketään tulosyksikön kaveria vaikka yksi sellainen ulostettiin jo kesken kauden valmiiksi vajaasta rosterista?

Lopputulos ratkaisee ja itse olisin silti mielissäni jos käyttämättä jäänyttä budjettia voitaisiin käyttää jatkosopimuksiin elintärkeiden pelaajian kuten Repo, Zagi tai Gregoire.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kumpi jengiä enemmän harmittaa? Se että joukkue jäi vajaaksi tarkoituksena täydentää kauden kuluessa vai se että koko kausi valiteltiin ettei palaajamarkkinat on kuivat eikä riittävän hyvä pelaajia ole saatavana ja sitten kun niitä ylenmäärin vapautui niin sitten ei hankitukaan ketään tulosyksikön kaveria vaikka yksi sellainen ulostettiin jo kesken kauden valmiiksi vajaasta rosterista?

Lopputulos ratkaisee ja itse olisin silti mielissäni jos käyttämättä jäänyttä budjettia voitaisiin käyttää jatkosopimuksiin elintärkeiden pelaajian kuten Repo, Zagi tai Gregoire.
Mua korpee eniten se, että joukkue jätettiin vajaaksi kauden alla tarkoituksella. Helpompi korjata puutteita silloin, kun rosteri on kunnossa ja näkee jotain parantamisen varaa.
Tuo, että jätetään vajaaksi ja yritetään täyttää kaiden aikana on aina riski. Uusista pelaajista kun ei koskaan tiedä mitä sieltä tulee. Voi tulla timantteja mutta toisaalta voi tulla kasa tuhkaa.
Jos täydestä rosterista joku floppaa, niin se on aina parempi kuin se, jos se floppi tulee jo valmiiksi vajaasta. On paljon helpompi etsiä yhtä kuin useampaa pelaajaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kumpi jengiä enemmän harmittaa? Se että joukkue jäi vajaaksi tarkoituksena täydentää kauden kuluessa vai se että koko kausi valiteltiin ettei palaajamarkkinat on kuivat eikä riittävän hyvä pelaajia ole saatavana ja sitten kun niitä ylenmäärin vapautui niin sitten ei hankitukaan ketään tulosyksikön kaveria vaikka yksi sellainen ulostettiin jo kesken kauden valmiiksi vajaasta rosterista?

Lopputulos ratkaisee ja itse olisin silti mielissäni jos käyttämättä jäänyttä budjettia voitaisiin käyttää jatkosopimuksiin elintärkeiden pelaajian kuten Repo, Zagi tai Gregoire.

Näistä mua ei oikeastaan harmita kumpikaan. Olisin toivonut Lukkoon jotain kovatasoista laituria, mutta jos sellaista ei löytynyt sopivalla hinnalla, niin tähän on tyydyttävä ja en valita. Jos miettii alkukautta, niin moni junnu sai hyvin vastuuta ja kokemusta. Se tulee todennäköisesti vielä palvelemaan Lukkoa tulevaisuudessa jos/kun nämä kaverit Lukossa jatkavat vielä pidempään.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Kumpi jengiä enemmän harmittaa? Se että joukkue jäi vajaaksi tarkoituksena täydentää kauden kuluessa vai se että koko kausi valiteltiin ettei palaajamarkkinat on kuivat eikä riittävän hyvä pelaajia ole saatavana ja sitten kun niitä ylenmäärin vapautui niin sitten ei hankitukaan ketään tulosyksikön kaveria vaikka yksi sellainen ulostettiin jo kesken kauden valmiiksi vajaasta rosterista?

Lopputulos ratkaisee ja itse olisin silti mielissäni jos käyttämättä jäänyttä budjettia voitaisiin käyttää jatkosopimuksiin elintärkeiden pelaajian kuten Repo, Zagi tai Gregoire.
Ei kumpikaan. Ovat asioita, joihin ei voi itse vaikuttaa.

Myönnetään, että eilinen ylärima kuudella viittä vastaan jäi hieman harmittamaan, mutta ei olisi ollut takuuvarmasti maalissa, vaikka sen olisi laukonut KHL-pelaaja. Pelin aikana tunteet käy enemmän kuumana. Muuten tykkään Sahlstedtin urheilijalähtöisestä toimintatavasta.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Ei harmita kumpikaan. Tuosta vajaaksi jättämisestäkin olen vähän eri mieltä.

Jos joku harmittaa niin se että Mattila ei ole saanut mitään aikaan pariin kuukauteen ja Skalickykin tehnyt samalla jaksolla pisteensä lähinnä jämäjengejä vastaan.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Näistä mua ei oikeastaan harmita kumpikaan. Olisin toivonut Lukkoon jotain kovatasoista laituria, mutta jos sellaista ei löytynyt sopivalla hinnalla, niin tähän on tyydyttävä ja en valita. Jos miettii alkukautta, niin moni junnu sai hyvin vastuuta ja kokemusta. Se tulee todennäköisesti vielä palvelemaan Lukkoa tulevaisuudessa jos/kun nämä kaverit Lukossa jatkavat vielä pidempään.
Samaa mieltä, sieltä on ainakin Säkkinen ja Suni yllättänyt itseni todella positiivisesti. Suni vaikuttaa jopa hieman Repomaiselta ja toivottavasti kehittyy edes lähelle Sebastianin tasoa seuraavien 4-6 vuoden aikana. Toivottavasti nähdään Oliveria vielä pitkän aikaa Raumalla. Säkkinen on puolestaan todella vahva luistelija ja kamppailija. Ehkä muutamien vuosien päästä "uusi Hakulinen".
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä mua vähän kismittää, kun ei sitä yhtä hyökkääjää vielä tullut muiden uusien lisäksi. Kalle kuitenkin toimi tapojensa mukaisesti ja ei ottanut tänne pelaajaa jolla on houkuttimena enimmäkseen raha. Jos Jokereissa olisi pelannut joku ns. oma poika, niin veikkaanpa että sellainen tänne olisi kyllä tullut isommallakin korvauksella.

Eli summasummarum, ei harmita oikeastaan kuin korona.
 

Win 243

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki ei venäläiset joukkueet
Näistä mua ei oikeastaan harmita kumpikaan. Olisin toivonut Lukkoon jotain kovatasoista laituria, mutta jos sellaista ei löytynyt sopivalla hinnalla, niin tähän on tyydyttävä ja en valita. Jos miettii alkukautta, niin moni junnu sai hyvin vastuuta ja kokemusta. Se tulee todennäköisesti vielä palvelemaan Lukkoa tulevaisuudessa jos/kun nämä kaverit Lukossa jatkavat vielä pidempään.
Sama.
Voi olla myös semmoisia liikkuvia osia, että jo ennen vuodenvaihdetta on sovittu asioista joidenkin ensi kauden vahvistusten kanssa. Ja nämä eivät ole loksahtaneet kuvioon nyt mahdollisesti saatavilla olleiden kanssa.
 

Just Us

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikon seurat
Aika paljon olen itse puolustellut Kallen linjauksia. Nyt on pakko kuitenkin antaa hiukan kritiikkiä. Jos tätä kautta ajatellaan, siirtorajan peliliikkeet eivät ihan nappiin menneet. Antaa sen signaalin, että ei ihan tosissaan olla.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Aika paljon olen itse puolustellut Kallen linjauksia. Nyt on pakko kuitenkin antaa hiukan kritiikkiä. Jos tätä kautta ajatellaan, siirtorajan peliliikkeet eivät ihan nappiin menneet. Antaa sen signaalin, että ei ihan tosissaan olla.
Toivottavasti ottaa tästä opikseen ja tulevaisuudessa Keisarin peliliikkeet ovat erilaiset.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos tätä kautta ajatellaan, siirtorajan peliliikkeet eivät ihan nappiin menneet.
Vaikka siirtoraja olikin Lukon osalta melkoinen fiasko, niin suurimmat risut annan kuitenkin ihan yleisesti joukkueen rakentamisesta. Jätettiin tarkoituksella 'vajaaksi' ja tietyt kärkipelaajat korvaamatta, taikka sitten ne korvattiin lähinnä toivotaan-toivotaan pelaajilla. Kun markkinat olivatkin rutikuivat, niin sitten oltiikin jo nesteessä niiden pelaajien kanssa, jotka jäivät vielä hankkimatta, jonka lisäksi tuli lisäaukkoja Pospisilin lähdön myötä.

Silti joukkue on kyllä suorittanut kaikesta huolimatta ihan hemmetin hyvin, kun terveenä on saanut operoida. Harmittavasti vaan korona pilannut kaksi kertaa pienen ajanjakson verran pelejä Lukossa.

Vaikeaa on vaatia Kalleakaan torin eteen vastailemaan kysymyksiin, kun miettii mitä kaikkea on saanut aikaa omalla ajanjaksollaan. Missään nimessä kuitenkaan tästä kaudesta ei puhtaita papereita voi miehelle antaa, mutta tässä tapauksessa uskon, että virheistä on otettu opiksi ja ensi kaudella palataan siihen ajatusmaailmaan joukkueen rakentamisen suhteen, mitä se kahdella edellisellä kaudella oli.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Meillä ei olisi mitään hätää, jos korona ei kurittaisi. Ohut ehkä vähän mutta riittävä. Isolla rahalla kootut paniikkijoukkueet eivät tule viemään mestaruutta.
Noh, todennäköisesti yksi vie (ellei sitten Jukurit, HPK tai Lukko nouse mestaruuteen asti). Siellä jää kuitenkin vähintään 3 nuolemaan näppejään porukasta IFK, Kärpät, Tappara, Ilves.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Toivottavasti Kalle tekee ryhtiliikkeen ja hoitaa Ameriikan kierrokselta kunnon pelaajan tai pari ensi kauden joukkueeseen.

Kallekin on näyttäisi olevan vielä nykyisen positionsa opintiellä. Alkuhan oli ihan täydellinen ja toivottavasti se ei sumentanut mitään aisteja tai lamauttanut toimintakykyä. Herää kysymys, mikä olikaan Bumen vaikutus tässä kaikessa? Toivoa sopii, ettei hän ollut se suurin key-factor tässä palapelissä.

Erittäin positiivista on se tiukka linja jota Sahlstedt vetää, mutta toivottavasti ei paina liikaa laput silmiensä sivuilla. Anteeksi saa nyt erittäin paljon vaikeiden poissaolojen vuoksi ja kuppi on tulevasti pystyssä vielä mestaruuden ansioista, eikä se ole nurin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös