Kalle Sahlstedt – Lukon oma poika urheilujohtajaksi

  • 482 502
  • 3 601
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
No juurihan Sahlstedt kertoi viime viikolla Länsi-Suomessa, että mitään karkkikauppaa ei ole avautumassa KHL:n puolelta, mutta silti koko viikon ajan sieltä on tyhjennetty pelaajaa pelaajan perään. Eikä tämä ole mitään paskapuhetta, vaan voin sinulle kyllä tämän artikkelin linkittää.

Mitään sellaistakaan ei ole tullut julkisuuteen, että idässä olisi sääntöjä lennosta vaihdettu.
Kannattaa katsoa rauhassa ne päivämäärät ja jos senkin jälkeen olet sitä mieltä että KHL:sta on sitä ennen siirtynyt pelaajia roppakaupalla jonnekin niin linkitä ihmeessä se juttu tänne. Khl on tyhjennetty kolmen päivän aikana ja Kalle on kertonut viime viikolla että tuskinpa siellä kauppa aukeaa. Nyt ihan tosissaan ne kierrokset alas ja odota rauhassa sitä Lukon viimeistä puuttuvaa palasta ja floodaa sen jälkeen jatkoaika täyteen kyyneliäsi. En ymmärrä mikä mahtaa olla tarkoituksesi tuossa jokaiseen ketjuun samasta asiasta kirjoittaminen. Uskollisesti näköjään samaa tuubaa kirjoittavat palstaveljesi käyvät tykkäämässä jokaisesta viestistäsi.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Katsotaan nyt mitä sieltä tulee ennen siirtoajan loppumista.

Arvioidaan tehtyä työtä.

Itse en tällä hetkellä ihmettele muuta kuin Sahlstedtin lausuntoja julkisuudessa versus mitä tässä nyt ympärillä koko ajan tapahtuu.
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Mikäköhän paniikki täällä on. Sisään lappaa KHL-tähteä eikä kelpaa. Lähtökohtaisesti puhuttiin tästä uudesta kaverista 0,5ppg ukkona ja ensikaudella sitten putki auki ja 0,7ppg tahdilla kausi läpi..
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikäköhän paniikki täällä on. Sisään lappaa KHL-tähteä eikä kelpaa. Lähtökohtaisesti puhuttiin tästä uudesta kaverista 0,5ppg ukkona ja ensikaudella sitten putki auki ja 0,7ppg tahdilla kausi läpi..
Sun kannattaa ihan suosiolla häipyä sinne omalle hiekkalaatikoille näiden surkeiden provojen kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Mikäköhän paniikki täällä on. Sisään lappaa KHL-tähteä eikä kelpaa. Lähtökohtaisesti puhuttiin tästä uudesta kaverista 0,5ppg ukkona ja ensikaudella sitten putki auki ja 0,7ppg tahdilla kausi läpi..
Ei mitään paniikkia. Tässä yritetään kovasti ottaa se kotietu. Mitenkä teillä?

Kuka vitun Audette? En edes muista tuollaista pelaajaa.
 

Samppub

Jäsen
Kannattaa katsoa rauhassa ne päivämäärät ja jos senkin jälkeen olet sitä mieltä että KHL:sta on sitä ennen siirtynyt pelaajia roppakaupalla jonnekin niin linkitä ihmeessä se juttu tänne. Khl on tyhjennetty kolmen päivän aikana ja Kalle on kertonut viime viikolla että tuskinpa siellä kauppa aukeaa. Nyt ihan tosissaan ne kierrokset alas ja odota rauhassa sitä Lukon viimeistä puuttuvaa palasta ja floodaa sen jälkeen jatkoaika täyteen kyyneliäsi. En ymmärrä mikä mahtaa olla tarkoituksesi tuossa jokaiseen ketjuun samasta asiasta kirjoittaminen. Uskollisesti näköjään samaa tuubaa kirjoittavat palstaveljesi käyvät tykkäämässä jokaisesta viestistäsi.
Lainaan tätä!
(vaikkei ktitiikki missään nimessä sinulle kuulu @Kaukalon kauhu)


Liitteenä KHL:n siirrot viimeisen viikon ajalta. Kahtena viime päivänä liikettä ollut ja sitä ennen yksittäisiä tapauksia, tyyliin KalPan ja Jukurien kiinnitykset.

Eli viime viikon Sahlstedtin sanomiset pitivät todellakin paikkansa ja "karkkikauppa" on auennut nyt vasta.
Ja näissä karkeissakin on eroja, se pitää muistaa. Joku valtaisa karkki ei välttämättä edes halua lähteä minnekään tässä maailman tilanteessa. Ja onko Rauma vetonaulana jollekin Moskovassa tai Kazanissa ikänsä kiekkoilulle mikään hohdokas kohde?
Asioilla on aina monta puolta.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220215_181214.jpg
    Screenshot_20220215_181214.jpg
    399,1 KB · kertaa luettu: 67
  • Screenshot_20220215_181156.jpg
    Screenshot_20220215_181156.jpg
    413 KB · kertaa luettu: 69

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onneksi Kalle ehti viedä Latvian pojan sopimuksen maaliin ennen kuin joku HockeyEttan -seura ehti saapumaan säästöpossuineen apajille!

Ruotsin divariseuratkin haalivat kohtuullista kalaa ”rutikuivilta” markkinoilta. Jopa Tepsi on hankkimassa Westerholmien tasoisia kaksospoikia Venäjän maalta. Ilvekseenkin huhutaan jotain jalokalaa.

Huomenna ei taida tulla Länskäriä, mutta torstaina päästään taas lukemaan koottuja selityksiä, kuinka oli taas täysmittainen taimen haavissa, mutta unohtuikin pistää se yksi ratkaiseva merkitsevä numero siihen sopimuspaperiin.

Puolen yön aikaan päättyy Ruotsin siirtoraja niin päästään oikein porukalla katsomaan, että mitä sinne sumpun pohjalle jäi. Epäreiluja kalastajia nuo ruotsalaiset, kun vastoin kansainvälisiä sopimuksia ottaa näitä alamittaisia Audetteja suoraan ruokapöytään.

Ja tämä viesti kannattaa lukea sarkasmikaikuluotain päällä. Vaikka pieni totuuden siemen sieltä pohjasta pilkottaakin. Eiköhän Kalle vielä jonkun hapansilakkapurkin onnistuu kahden viikon aikana avaamaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kannattaa katsoa rauhassa ne päivämäärät ja jos senkin jälkeen olet sitä mieltä että KHL:sta on sitä ennen siirtynyt pelaajia roppakaupalla jonnekin niin linkitä ihmeessä se juttu tänne. Khl on tyhjennetty kolmen päivän aikana ja Kalle on kertonut viime viikolla että tuskinpa siellä kauppa aukeaa.
Ihan samat säännöt siellä on ollut viime viikolla, mitä nytkin. Miksi sitten ihan lähipäivinä on siirtoja niin paljon tapahtunut, niin mahtaisikohan Ruotsin siirtorajan umpeutunisella olla mitään vaikutusta asiaan?
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
@Via Dolorosa miten Ruotsin siirtoraja vaikuttaa liigaan tuleviin pelaajiin? Suomeen on jostain kumman syystä eksynyt KHL:sta useita pelaajia juurikin kolmen viimeisen päivän aikana, miksei noita pelaajia ostettu viikkoja sitten? Kyllä siellä on joku sääntöpykälä muutettu juurikin pari päivää sitten, todista väitteeni vääräksi kun sinulla tuntuu olevan vankka tieto asiasta.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä siellä on joku sääntöpykälä muutettu juurikin pari päivää sitten, todista väitteeni vääräksi kun sinulla tuntuu olevan vankka tieto asiasta.
No todista itse minulle, että tälläinen sääntöpykälä on muutettu, niin asia on ratkaistu ja sillä selvä.

Kuten minä, niin et sinäkään pysty mitenkään tätä todistamaan, ellet kuulu KHL:n johtokuntaan, mitä vahvasti epäilen.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
No todista itse minulle, että tälläinen sääntöpykälä on muutettu, niin asia on ratkaistu ja sillä selvä.

Kuten minä, niin et sinäkään pysty mitenkään tätä todistamaan, ellet kuulu KHL:n johtokuntaan, mitä vahvasti epäilen.
Mitä täällä sitten vängätään?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä täällä sitten vängätään?
Kallen puheita Länsi-Suomessa KHL:n tilanteesta, joka on juuri päinvastainen mitä antoi ymmärtää.

Minun mielestä ihan aiheellista kritiikkiä/keskustelua ja sellaista mistä on hyvä keskustella.

Ainakin itse mielenkiinnolla odotan kommentteja mm. Audettesta, jonka siirto ei pitänyt olla mitenkään mahdollista edes isolla rahalla, mutta silti menossa Örebrohon.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kallen puheita Länsi-Suomessa KHL:n tilanteesta, joka on juuri päinvastainen mitä antoi ymmärtää.

Minun mielestä ihan aiheellista kritiikkiä/keskustelua ja sellaista mistä on hyvä keskustella.

Ainakin itse mielenkiinnolla odotan kommentteja mm. Audettesta, jonka siirto ei pitänyt olla mitenkään mahdollista edes isolla rahalla, mutta silti menossa Örebrohon.
Juuri näin.

Itselleni olisi ihan sama vaikka mentäisiin näillä, mutta suusta on nyt päässyt muutamia sammakoita.
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Kuten minä, niin et sinäkään pysty mitenkään tätä todistamaan, ellet kuulu KHL:n johtokuntaan, mitä vahvasti epäilen.
Juurihan kirjoitit että ei siellä ole sääntöjä muutettu, äsken tiesit asian mutta et enää. Päätä nyt että onko ne muuttuneet vai ei? Lue ihmeessä tuo Samppub teksti ajatuksella läpi niin eiköhän tuo asia aukea sinulle. En jaksa vängätä kanssasi tästä asiasta yhtään enempää.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Suippokorvien telakalla kerrottiin olevan 1,5 miljardin tarjouskanta. Tästä huikeasta tarjoukannasta huolimatta telakan kauppahinta taisi olla 1 euro + velat. Meinaan vaan, että se on aivan sama höpötteleekö mitä meni ohi ja millaisia tarjouksia on jätetty. Vain realisoituvilla tarjouksilla on merkitystä.

Hieman ristiriitaisia nuo ulostulot. Olisi parempi olla hiljaa. Varsinkin kun annetaan lausuntoja ettei ollut tarperksi hyvä meille. Sen jälkeen sisään tulee pari pelaa, jotka lähtökohtaisesti tuo laajuutta nelosketjuun.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Jos siellä siis nyt on sääntöpykälä muutettu, niin eiköhän Lukko kohta sitten tiedota tästä hyökkääjästä, jonka ovat Sahlstedtin mukaan löytäneet.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Kallen puheita Länsi-Suomessa KHL:n tilanteesta, joka on juuri päinvastainen mitä antoi ymmärtää.

Minun mielestä ihan aiheellista kritiikkiä/keskustelua ja sellaista mistä on hyvä keskustella.

Ainakin itse mielenkiinnolla odotan kommentteja mm. Audettesta, jonka siirto ei pitänyt olla mitenkään mahdollista edes isolla rahalla, mutta silti menossa Örebrohon.
Minä en näe mitään kummallista kommenteissa. Tilanteet muuttuu, et sinä lue kolmen päivän takaisia uutisiakaan ja hämmästy kun eivät enää pidä paikkaansa.

Audette tuskin on itse halunnut edes Lukkoon tulla.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juurihan kirjoitit että ei siellä ole sääntöjä muutettu, äsken tiesit asian mutta et enää. Päätä nyt että onko ne muuttuneet vai ei? Lue ihmeessä tuo Samppub teksti ajatuksella läpi niin eiköhän tuo asia aukea sinulle. En jaksa vängätä kanssasi tästä asiasta yhtään enempää.
Minä menen sillä tiedolla, mitä Kalle on mediaan sanonut.

Mitä tohon viestiin tulee, niin tottakai siirrot aktivoituvat, kun siirtoraja menee Ruotsissa kiinni. Mitä tulee Liiga-pelaajien siirtoihin, niin tässä vedettiin puolitoista kuukautta tyhjillä katsomoilla, niin silläkin on varmaan oma sanottavansa, miksi sopimuksia on nyt vasta tehty.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaikki jotka ihmettelee Kallen juttuja vs mitä KHLssä tapahtuu, annan vinkiksi: eklee tehkö pisneksiä itänaapurin veljesten kanssa. Muuten ei jää ku kipee anus ja 10 kopeekkaa käteen. Niin käsittämättömiä tapahtumasarjoja olen näitten velikultien kanssa nähnyt että oksat pois. Parhaimpana ihan vakavalla naamalla Pietarin IT johtaja mulle sanoi useamman ihmisen todistaessa männävuosina: "Minulla on 15miljoonan euron vuosibudjetti. Tulen Suomeen vierailulle kahden kk päästä. Huolehdi että paikalla on riittävästi naisia, votkaa ja lohta niin eiköhän joku kauppa teille saada irrotettua."

Ts. Ei siellä normi suomalaiset tavat päde yhtää millään muotoa.

P.S: en mennyt tapaamaan kyseistä Herraa sen kahden kk jälkeen. Ei kuulu mun tapoihin kaupankäynnissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös