Tähän mennessä yksi. Sitä toista hutia ei kyllä vielä voida julistaa, vaikka minullakin siitä vahva näkemys on.Toivotaan. Tähän mennessä 2 hutia, nyt on osuttava.
Tähän mennessä yksi. Sitä toista hutia ei kyllä vielä voida julistaa, vaikka minullakin siitä vahva näkemys on.Toivotaan. Tähän mennessä 2 hutia, nyt on osuttava.
Tähän mennessä yksi. Sitä toista hutia ei kyllä vielä voida julistaa, vaikka minullakin siitä vahva näkemys on.
Ja sen jälkeen kukaan ei mistään hudista puhukaan, ainakaan jos se sijoitus on 1-2.Onhan Lämsä tähän mennessä ollut nimenomaan huti. Viime kausi oli katastrofi ison budjetin seuralle. Tavoite sijat 1-4 ja ulos jo sääleistä. Tällä kaudella Tomilla on tietysti mahdollisuus toimittaa ja olla sijoilla 1-4.
Sun logiikallasi Pekka Virtakin oli huti. Kunnes ei enää ollutkaan. Ei yksi valmentaja voi saman sopimuksen alla olla molempia, siksi pitää ennen julistusta katsoa se sopimus loppuun.
Ei tartte mitään uutta antaa, sama riittää kuin viimeksi. Hah, hah. Vakavasti puhuen, olin pitkään Virran paluuseen aika kriittinen, mutta nyt näkemykseni on lähinnä että olisi sekin outoa jos Virta ei Lukon valmentajaksi ikinä palaisi. Ja nyt (no vaikka nytkin) olisi ihan luonteva hetki.Enkä usko, että Peksillä olisi enää mitään uutta annettavaa.
Tämä ei muuta pointtiani milliäkään mihinkään suuntaan. Tuosta finaalipaikka tänä vuonna, niin joku mulkku tulee sinua muistuttelemaan, kuinka julistit Lämsän jo hudiksi. Itsehän en tietenkään sellaista tekisi.Pekka tuli tekemään projektia ja siivoamaan vanhoja jälkiä, sekä myös kehittämään pelaajia. Lämsälle on hommattu kokenut porukka vuoden soppareilla ja junnut pelaavat muualla. Ei mitään kehitysprojektia, vaan tulosta.
On kyllä omituinen ajatustapa. Voitti Tapolakin kaksi mestaruutta Tapparassa ja palasi silti takaisin Tapparan päävalmentajaksi. Mitä enemmän annettavaa Tapolalla olisi muka enää ollut?Peksistä on lämpimät muistot, joten toivottavasti pysyvätkin sellaisena. Enkä usko, että Peksillä olisi enää mitään uutta annettavaa.
Ja sitten kuitenkin joutuisit julkaisemaan tiedotteen että Pasanen ei tulekaan, eikä itse asiassa tuo mysteerivalmentajakaan koskaan ilmestyisi paikalle. Atu Selin sen sijaan olisi käytettävissä.Itse lähtisin tarjoamaan sopimusta Basso Pasaselle, ja samalla tekisi jo sopimuksen jatkajan kanssa muutaman vuoden päähän.
Miksei siis suoraan Atu niin ei tule tuota mutkaa?Ja sitten kuitenkin joutuisit julkaisemaan tiedotteen että Pasanen ei tulekaan, eikä itse asiassa tuo mysteerivalmentajakaan koskaan ilmestyisi paikalle. Atu Selin sen sijaan olisi käytettävissä.
Noni älä muut sano kato tuanoini.Miksei siis suoraan Atu niin ei tule tuota mutkaa?
Ei ole, vain luotettavasta lähteestä kuultua tietoa. Tepsi ehti tuon jälkeen napata Miettisen. Kalle antoikin myöhemmin Veltsulle kenkää, jolloin Miettisen ei olisikaan tarvinnut mennä A-junnuihin oppiin. Kalle päätyi sen jälkeen Lämsään ja loppu on historiaa.
Itse pystyn varmistamaan tämän Miettinen-Lukko kuvion myös.Jotenkin tuntuu, että sä itse jankkaamalla olet tehnyt tästä faktan. Just saying.
Kyllä tämä kuvio pitää paikkansa.Itse pystyn varmistamaan tämän Miettinen-Lukko kuvion myös.
Tai siis, näin hyvin varmasta paikkaa kuulin. Kyllähän Sahlstedt myös sen verran kiemurteli kun siitä kysyttiin, että eiköhän siinä jotain perää ole.
Itse pystyn varmistamaan tämän Miettinen-Lukko kuvion myös.
Tai siis, näin hyvin varmasta paikkaa kuulin. Kyllähän Sahlstedt myös sen verran kiemurteli kun siitä kysyttiin, että eiköhän siinä jotain perää ole.
Niin, no.En sitten tiedä kuinka tosissaan Kalle tuon nolla-Miettisen kanssa oli, jos kuvitteli että Miettinen ihan hyvän markkina-arvon liigavalmentajana (vrt vaikka Veltsu tai Kotkaniemi) tulisi vuodeksi Lukon A-junnuihin. Tai siis hyvä että Kalle ajattelee isosti, mutta olisi se ollut Miettiseltä todella outo uravalinta.
Jos tuo noin on ollut, niin sitten se olisi ollut vasta täksi kaudeksi ja Miettinen sai kuin saikin ennen sitä töitä Turusta pidemmäksi aikaa ja silloin kun Miettisen TPS-diili julkaistiin Lukon viime kauden valmentajan piti olla Virtanen. Viime kaudenhan U20-joukkuetta veti Jarno Mensonen, koska U20-kuviot menivät jostain syystä uusiksi. Tuskin Lukko Lämsää olisi sopimuksestaan irti repinyt Liitosta vain U20-valmentajan tontin takia.Vai oliko se Lämsä kenen piti tulla A-junnuihin? Juttuja on että Kalle halusi nimenomaan Toman edustukseen.
On kyllä omituinen ajatustapa. Voitti Tapolakin kaksi mestaruutta Tapparassa ja palasi silti takaisin Tapparan päävalmentajaksi. Mitä enemmän annettavaa Tapolalla olisi muka enää ollut?
Eikä se tosiaan Tapollakaan eka kerralla heti lähtenyt:Lisäyksenä vielä, että Tapolan ura on ollutkin siitä lähtien nousujohteista toisin kuin Peksin.