Jos nyt itse avaa sen mihin olen erityisesti pettynyt (ellei aikaista kauden päättymistä lasketa) on yllättäen viestintä. Lukon sivuilla on pikainen tiedote kauden päättymisestä,
@Via Dolorosa sai ilmeisesti hyvän vastauksen suoraan Kallelta ja sitten patakunnan kansa-länsi suomi -lehdessä ilmeisesti ollut juttua?
On hienoa että Kalle vastaa suoraan yhdelle ihmiselle, mutta eipä se kauheasti itseäni lohduta ja veikkaan että aika harvaa muutakaan. Eikä se sivuilta löytyvä pikainen katsaus kauhean hyvä ole. Kauden aikana oma mielenkiinto laski merkittävästi CHL:sta tippumisen myötä ja ei missään kohtaa lähtenyt enää nousuun, vaan pitkälti "hällä väliä"-asenteella loppukausi, vähän harmitti että tiputtiin, mutta ei sitä kauheasti edes miettinyt.
Jos Raumalle halutaan taas sitä buumia, niin ykköshommahan on joukkueen esitykset kentällä, mutta mielestäni tätä muuta ei voi aliarvioida. Kunnas höpisee olohuoneesta, Kalle vastailee sähköposteihin ja Mokka JR puhelee suurseurasta, mutta itse tekoja on ollut aika vähän. Eikä ole suoraan Kallen asia ruveta kirjoittelemaan katsauksia, vaan lähtee enemmän organisaatiosta että tuollaista lähdetään ajamaan ja jelppaamaan Kallea siinä.
Enemmän katse kääntyy Kunnaksen ja tietyllä tavalla Mokan/Eerolan suuntaan, miksei tätä puolta nyt voida hoitaa kunnolla? Jos miettii että kauden päätös tulisi julki suhteellisen pian, sitähän voi osittain aloittaa jo ennen kauden päättymistä ja sitten tulisi tasaisin väliajoin "osareita" tilanteesta pitkin kesää.
Tällä hetkellä Lukko on monella tapaa HMV ja edes Lukon puolelta ei tunnu olevan mitään yritystä nostaa näkyvyyttä. Näin vähää Lukko ei ole kiinnostanut sen jälkeen kun aloin aktiivisemmin jäkistä seuraamaan, toki itse olin myöhäisherännäinen, muksuna tuli käytyä peleissä, mutta ei niistä mitään ymmärtänyt, vasta siinä mopoiässä alkoi lätkän seuraaminen kiinnostamaan.
Eli fiilis on että Lukkoa ei kiinnosta, itseäni ei kiinnosta ja ketään ei tunnu kiinnostavan (edes tuttavapiirissä tai kahvipöytäkeskusteluissa töissä ei Lukosta kauheasti ole ollut tämän vuoden puolella puhetta). Kyllä ne jääräpäiset wanhat kausarilaiset kuitenkin tulevat, olohuone on kunnossa ja kaikki on mahtavaa, turha tehdä yhtään mitään.