Nyt olisi paikka vanhusasiavaltuutetulle ottaa Koskinen pois kehistä, ennen kuin jotain pahempaa sattuu...
Ehkäpä tästä rapsahtaa enemmän penalttia (7-9 peliä?), sillä sitä olisi helpompi antaa "pienemmälle kalalle" kuin mitä Ruutulle. JP Vuorinen ehätti jo aiemmin torumaan päähän kohdistuvia taklauksia, joten nyt olisi liigalla oiva paikka nostaa profiiliaan.
Kai nyt Savon Sanomat soittaa muunmuassa Himokselle, Harvialle ja Valtralle että mitä mieltä ovat kun joukkue jota sponsoroivat harrastaa tällaisia törkeyksiä? Lisäksi Kimmo Kapasen ja Kuopion kaupungin virkamiesten ulostuloa odotellaan.
Tuo fakta että Koskinen oikein kiihdyttää tilanteeseen hullun kiilto silmissään, kun näkee että Salminen on huonossa asennossa ja näkee mahdollisuuden ajaa suoraan päähän, tekee tästä todella törkeän. Jos joskus niin nyt on täysin ilmiselvää pelaajan halu vahingoittaa toista pelaajaa. Jos tuollaisesta selviää alle 15 ottelun pelikiellolla, niin SM-liigan kurinpidon voi lopettaa kokonaan.
Mikäs se nyt on ollut käytäntö näissä jos ei pahaa loukkaantumista, mutta taklaus kuitenkin törkeä?
Ja onhan se nyt aivan älytöntä, jos yli nelikymppiselle miehelle pelikieltoa langetetaan. Missä on kohtuus?
Lintner sai ainakin kaksi ottelua vaikka taklaus meni ohi ja uhrille ei käynyt mitään... Silti tuli törkeästä taklauksesta 2 ottelua. Tämä tosin viime kaudella.
Mulla ei oo Gagsin kuvakulmaa käytettävissä, pistätkö vaikka screenshottii hei? Mä haluun nähdä Kallen crazy staren. Se on kuitennii ihan paskaa että Koskinen kiihdyttäisi, sula mahdottomuus.
Silti voisi bannia Kallen vaikka runkkarin loppuun asti, pääsisipähän huilaamaan ja miettimään aivopierujaan. Täysin spede taklaus. Yleisestä mielipiteestä poiketen mä en kyllä näe kyynärpäätaklausta, olkapäällä vetää Salmista kupoliin ja kyynärpää nousee kontaktin jälkeen. Vaan oli kyynärpää tai olkapää tai vaikka kullin pää, joka tapauksessa aivan suoraan päähän ja jotakuinkin tarkoituksella, saisi oikeasti huilata koko runkosarjan lopun.
Kimmo Viitarinne @Viitarinne 19 min
Otteluvalvoja Nieminen: Lähetti nauhan Tervoselle, jonka kanssa päädytty että #JYPliiga:n Koskisen saama 2+10 on oikea tuomio. #SMliiga