Mainos

Kalju corner

• 72 299
  • 249

Irbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Pitihän se taas tuoreimmassa jaksossa kaivaa. Paljonko se nyt olikaan? 54 vai 56??
Uskomatonta, että se aina viikossa unohtuu.

Mielenkiintoinen kommentti Ikalta taas myös Kasperi Kapaseen liittyen. ”Jos on hyvässä kunnossa, niin on hyvä palanen Edmontonille”. Puljujärvi, kun oli katsomokomennuksella, niin Ika heitti että kyllä siihen syy on kun ei ole pelaavissa (mikä on tietysti aivan totta). No entäs, kun on sekä katsomossa että laitetaan waivereihin?

Kasperi Kapanen on parhaimmillaan erinomainen jääkiekkoilija ja toivon onnistumista Edmontonissa. Ihmetyttää vaan nämä Ikan arviot pelaajista, kun mielipiteet ja tarkastelukulmat vaihtuu melkein päivittäin. Onko tuossa sitten jotain, että mitä tutumpi pelaaja tai jota on jopa jollain tapaa itse valmentanut, saa osakseen aika paljon positiivisempaa tarkastelua.

Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskomatonta, että se aina viikossa unohtuu.

Mielenkiintoinen kommentti Ikalta taas myös Kasperi Kapaseen liittyen. ”Jos on hyvässä kunnossa, niin on hyvä palanen Edmontonille”. Puljujärvi, kun oli katsomokomennuksella, niin Ika heitti että kyllä siihen syy on kun ei ole pelaavissa (mikä on tietysti aivan totta). No entäs, kun on sekä katsomossa että laitetaan waivereihin?

Kasperi Kapanen on parhaimmillaan erinomainen jääkiekkoilija ja toivon onnistumista Edmontonissa. Ihmetyttää vaan nämä Ikan arviot pelaajista, kun mielipiteet ja tarkastelukulmat vaihtuu melkein päivittäin.
Pitäisikö Ikalla siis olla ns. identtinen mielipide Jesse Puljujärvestä Penguinsissa ja Kasperi Kapasesta Edmontonissa?

Hyvin erityyliset ja ennen kaikkea eri pelaajat ja vielä eri joukkueissakin.

Täytyykin huomenna kuunnella uusin Kalju.

Irbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Pitäisikö Ikalla siis olla ns. identtinen mielipide Jesse Puljujärvestä Penguinsissa ja Kasperi Kapasesta Edmontonissa?

Hyvin erityyliset ja ennen kaikkea eri pelaajat ja vielä eri joukkueissakin.

Täytyykin huomenna kuunnella uusin Kalju.
Ei toki tarvitse olla, mutta välillä tuntuu, että esimerkiksi Puljujärven tai vaikka Connor Bedardin kohdalla pelaajaa ei voi kehua oikein millään/missään olosuhteissa vaikka peli kulkisin ja sitten on pelaajia, joista Ika on vaan päättänyt ”tykätä” vaikka lähteisi waivereiden kautta pihalle.

Mutta hyvä pointti toki tuo että eri tyyliset pelaajat ja hyvin eri vaiheissa olevat organisaatiot, joten sikäli esim. Puljujärven ja Kapasen vertailu ei ole mielekästä, eikä tosiaan ollut ajatuksenikaan.

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä se Ika horisi että Ristolainen ei ole koko urallaan saanut pelata ylivoimaa? Muistanko nyt aivan väärin mutta eikös hän Buffalossa nimenomaan ollut useamman vuoden ykkösylivoiman pakki? 4 kautta putkeen yli 40 pistettä Buffalossa. Tuohan on kova suoritus jos teki ne kaikki tasakentällisin. Kumpi meistä sekoilee?

Toinen mikä tässä on hieman häirinnyt niin miksi Ika on monee eri kertaan ja paikkaan puhunut siitä kuinka Kotkaniemen ja Necasin toisella laidalla pelaa rookie Robinson? Onko se vain joku hassuttelu kun pelaa ensimmäistä kauttaan joukkueessa? NHL-pelejä tällä rookiella on kuitenkin yli 300 ja ikää 29v.

Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä se Ika horisi että Ristolainen ei ole koko urallaan saanut pelata ylivoimaa? Muistanko nyt aivan väärin mutta eikös hän Buffalossa nimenomaan ollut useamman vuoden ykkösylivoiman pakki? 4 kautta putkeen yli 40 pistettä Buffalossa. Tuohan on kova suoritus jos teki ne kaikki tasakentällisin. Kumpi meistä sekoilee?
Joo, on Ristolainen tehnyt lähes puolet tehopisteistään NHL:ssä ylivoimalla.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tuo sama särähti minullakin korvaan. Ristolainen tosiaan oli monta vuotta vakiokalustoa Buffalon YV:ssä ja sai pelata siellä todella paljon ylivoimaa.

Noh, ei nämä itseäni nyt kauheasti häiritse. Mutta tietynlaista uskottavuutta syö Lehkoselta, että kun mies linjaa sillä "mulle on turha tulla lässyttään" mantralla asioita, ja sitten tämmöiset faktat ei ole hallussa, niin kyllä Ikalle voi itseasiassa tulla vähän lässyttämään.

Crosby87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Penguins, Leijonat
Itseäni ihmetytti myös Ikan kommentit Kapasesta. Sanoi Kassun omaavan hyvän peliälyn ja nopeuden, vian ollessa asenteessa ja fysiikassa. Fysiikassa ja ennen kaikkea asenteessa on varmasti suurin ongelma, mutta kyllähän Kapasen suurin este urallaan on _nimenomaan_ ollut tuo peliälyn puute. Luottaa liikaa nopeuteensa.

Ika paaluttaa taas ja vastuu siirtyy kuuntelijalle. Melkein joutui lopettamaan kuuntelun kesken kun mutkia pistettiin sen verta railakkaasti suoraksi...

- Carolinan rookie-Robinson - paitsi että pelannut yli 300 peliä
- Ristolainen ei ikinä YV:llä - paitsi seitsemällä kaudella Buffalossa
- Kapasella loistava peliäly - paitsi että ei (tämä toki osittain mielipideasia)

Learn2Play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning , Kärpät
Näitä kommentteja kun täältä lukee niin kyllähän tuo selvää on että Huru-ukko vaan kausi kaudelta tippuu enemmän kelkasta. Uskollisia seuraajia tosin löytyy jatkossakin samoin kun aina näillä ketkä puhuu mielipiteensä totuutena (Mäkinen, Valavuori yms..)

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Mua on aina hämmästyttänyt, että miksi joku katsoo tai kuuntelee jotain joka on mielestään ihan skeidaa?
Ja sitten näkee vaivaa puuttua muutamaan nyanssiin tai maneeriin joka kerta.
Itse kuuntelen mielummin kovaa jatsia kuin steriiliä tussuttelua, jossa on jokainen pilkku paikoillaan.

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Mua on aina hämmästyttänyt, että miksi joku katsoo tai kuuntelee jotain joka on mielestään ihan skeidaa?
Ja sitten näkee vaivaa puuttua muutamaan nyanssiin tai maneeriin joka kerta.
Itse kuuntelen mielummin kovaa jatsia kuin steriiliä tussuttelua, jossa on jokainen pilkku paikoillaan.

Sinänsä samaa mieltä. Ikan jorinat kun ottaa enemmänkin viihteenä, niin tuota showta pystyy paremmin "nauttimaan"

SM84

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues, KuKi HT
Ikan Änärissä Lehkonen kertoi, että Ristolainen on silloin tällöin saanut pelata Buffalossa hieman kakkos-ylivoimaa. Eli ilmeisesti muisti palailee pätkittäin.

AJM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning / KooKoo
Pakko kysyä onko täällä joku joka ei ole älynnyt, että Minnesota Wildin logo on karhun pää? Minulle se on ollut itsestäänselvyys aina ja en oikein usko, että Minnesota fani ei olisi ymmärtänyt sen olevan karhun pään muotoinen.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakko kysyä onko täällä joku joka ei ole älynnyt, että Minnesota Wildin logo on karhun pää? Minulle se on ollut itsestäänselvyys aina ja en oikein usko, että Minnesota fani ei olisi ymmärtänyt sen olevan karhun pään muotoinen.
En ole koskaan sitä niin tarkkaan katsonut, enkä ole moista ainakaan tietoisesti ymmärtänyt. Jotenkin olen assosioinut sen osavaltion karttaan ja olen ehkä ajatellut logon olevan sen muotoinen.

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
En ole koskaan sitä niin tarkkaan katsonut, enkä ole moista ainakaan tietoisesti ymmärtänyt. Jotenkin olen assosioinut sen osavaltion karttaan ja olen ehkä ajatellut logon olevan sen muotoinen.
Näin urheilun sekakäyttäjänä olin varma , että se oli susi ja olisin vielä ennen jaksoa lyönyt ison vedon sen puolesta- Toki nyt selvä karhu.

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Mä olen/olin luullut, että se on joku puuma tms hyökkäävä kissapeto.
No, kesti mulla 20 vuotta tajuta sekin, että Canucksin logo vuosina 1978-97 esittää luistinta.

Irbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Minä tunnustan etten ole ikinä ajatellut siinä olevan muuta kuin metsämaisema ja ”North Star”. Mutta ihan selvä karhuhan siinä on, kun sitä nyt katsoo. Mielenkiintoinen fakta.

Toivottavasti Koivun Mikko osaa Ikalle myös vastata tähän.

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Joo ja ei. Optinen illuusio, joka kuvastaa villieläintä. Seura ei kuitenkaan ole vahvistanut sen olevan suoranaisesti karhu. :D

"The logo depicts both a forest landscape and the silhouette of a wild animal. The "eye" of the "wild animal" is the north star, in tribute to the departed Minnesota North Stars as well as the state's motto L'Étoile du Nord, meaning "The Star of the North

Due to the optical illusion, a wild animal can be seen in the logo, in addition to the landscape. Although most fans suppose it is a bear or a wild cat, the club does not give any official explanation. It just states that it is a “wild animal.” However, the rounded ear and the distinctive neck are some of the arguments in favor of the “bear” theory."

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Eikös Ika ole sanonut useaan otteeseen että Rangersin selkäranka katkeaa ja playoff-paikka jää haaveeksi (tai vastaavaa) jos Trouba lähtee joukkueesta? Saa nähdä toistaako vielä samaa mantraa vai onko mielipide muuttunut
No ei se katsomani parin matsin jälkeen ainakaan paremmalta oo näyttänyt.
Pakistossa Millerin ja Foxin pitäisi nostaa ”profiiliaan” mutta onkin menty ihan väärään suuntaan.
Välillä kyllä hämmmästyttää, miten heikkoa voi NHL-joukkueen koko kentän tai minkä tahansa alueen puolustuspeli olla. Tai joukkuekuri.

Eikös Ika ole sanonut useaan otteeseen että Rangersin selkäranka katkeaa ja playoff-paikka jää haaveeksi (tai vastaavaa) jos Trouba lähtee joukkueesta? Saa nähdä toistaako vielä samaa mantraa vai onko mielipide muuttunut

Nyt ei ainakaan kannattaisi vaihtaa mielipidettä kun tuo näyttäisi osuvan ihan oikeaan.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Kallispalkkainen beduiini."

Ei helvetti ääneen naurahdin kun Ika tätä taas käyttii puhuessaan Troubasta, siirrosta ja Troubaan liittyvistä mielipiteistään saamastaan paskasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy