En halua puolustella tämän iltaista esitystä, mutta jos kuitenkin pientä inhimillisyyttä jatkuvaan syyttelyyn, pelaajia, valmennusta, Utj:aa ym. kohtaan! (olen myös itse arvostellut)
Ensiksi, täysin ymmärrettävää, että Hokin pudotuspeli paikka meni eiliseen TuTo peliin ja ei kyllä voi syttyä enää tämmöseen merkitykseltään nolla-peliin, varsinkin kun pelaajien ja valmennuksen korviin kantautui väliaika tietoja Heinolasta.
Sarjapaikka säilytettiin, mikä on tottakai se minimi, mutta selvittiin kuitenkin.
Kausi oli huono ja repaleinen mm. kapean rosterin ja rahanpuutteen takia, eli vähän niinkuin kaikki meni perseelleen kauden alusta alkaen, oli siellä tietenkin yksittäisiä onnistumisia väliin, mutta ei tarpeeksi.
Minä annan ainakin synninpäästön valmennukselle ja pelaajille, joku voi tietenkin kertoa miten Räpsän olisi pitänyt toimia oikein näillä eväillä mitä oli käytössä, (jälkiviisaana), minusta kaikki keinot käytettiin, tällä kertaa se riitti 11. sarjassa.
Kausi ennakossa esim. allekirjoittanut veikkasi Hokin runkosarjan jumbo sijalle ja ei siellä kovin korkeita sijoituksia tullut muidenkaan joukkueiden kannattajilta?
Kohti kautta 23-24!