vapaamatkustaja
Jäsen
Siiinä pohdintoja noin aluksi, eikun mielipiteitä ja näkemyksiä kehiin
Aika samanlaiset näkemykset swingwoodin kanssa, odotukset viimeiselle viikolle eivät ole kovat. Kärppien suhteen minulla ei ole sitten minkäänlaisia odotuksia, voisin melkein luvata syöväni hatullisen paskaa jos joku jätkä sieltä Kajaaniin loppukaudeksi tulee, mutta jätetään kuitenkin lupaamatta. Nico Lehto jo lähti ja turha sieltä on lähteä hakemaan mitään Mikko Niemelää yhden pelin ajaksi. Ainut kuka Oulun suunnalta voisi olla mahdollinen Kajaaniin tulija, on Ville-Matti Koponen. Koponen ei ole pariin viikkon mahtunut kokoonpanoon ja vastuuta ei ole luvassa jatkossakaan, sillä tänään Kärpät hankki sentteriosastolle Josef Stumpelin + Miikka Salomäkikin palannee parin viikon sisällä kokoonpanoon. Mielellään Koposen ottaisin, mutta edelleenkin odotukset Oulun suunta ovat nollassa.
Palosen näkisin erittäin mielellään loppukaudella Kajaanissa. Palonen nauttii ainakin näkemäni (ne loppuläpsytykset) perusteella pelaamisesta täällä ja uran kannaltakin tänne jäänti olisi järkevin ratkaisu. Loppukädessä se on kuitenkin Ässät joka päättää Palosen loppukauden osoitteen, eikä Hokilla taida hirveästi jäädä siihen sananvaltaa. Myös Koskelan tilanne on mielenkiintoinen. Tuskinpa satunnainen luukun availu motivoi jatkamaan Kajaanissa, joten uuden seuran etsiminen lienee Kossulla edessä. Joku Suomi-sarjan kärkiseuran kannattaisi olla hereillä, sillä siinä olisi sille sarjatasolle hyvä maalivahti loppukaudeksi tarjolla.
Kainarin nettisivuilla joku kirjoitti, että Humaloja olisi lähdössä johonkin Ranskan juopotteluliigaan pelaamaan. Itse olen myös kuullut jotain tämäntapaisia huhuja, mutta aika puskista tuo loppujen lopuksi tuli. Sopimusta Miskalla on vielä reipas kaksi vuotta, että jos lähtee niin eiköhän kyseessä ole vain loppukauden laina. Fomin kuuluisi peliesityksen osalta Suomi-sarjaan, mutta jostain kumman syystä miestä halutaan pitää Kajaanissa. Hakkaraisen Ville kuuluu samaan kastiin, syynä kuitenkin Kajaanissa jäämisen on taitanut olla ne markkinointipuolen hommat mitä keväällä Hakkaraiselle lupailtiin.
Varsinaisia hankintoja tuskin on kiikarissa, rahakin taitaa olla tiukassa mikäli nämä huhut palkkojen myöhästymisistä pitää paikkaansa. Tyytyväinen olen, jos meillä on saman verran pelaajia kuin tämän viikon alkaessa.