Laaksosella ongelmia selän kanssa, ja Laaksonen jäi Nielsenin ohella Raumalle viime viikkoisen etelänreissun päätteeksi. Lainahan olisi loppunut keskiviikon Jokipo-peliin.
Niin, jokseenkin samoilla linjoilla olen kokoonpanoon suhteen. Todettaakoon se, että Virtala harjoittelee joukkueen mukana, ja nyt mennään päivä kerrallaan ja katsotaan onko Snädä pelikunnossa jo keskiviikkona. Itse odottaisin näkeväni Virtala-Karppinen-Niskakangas ketjun vielä koossa. Toivolle antaisin isompaa roolia, mikäli pääsee pelaavaan kokoonpanoon. Itse luonnostelisin tällaista kokoonpanoa, kun otetaan kaikki lainat pois (miinus Ylönen):
1. Virtala - Karppinen - Niskakangas
Ylönen - Heikkinen
2. Alanne - Komulainen - Häkkinen
Makkonen - VA Leinonen
3. Rajala - Wedman/Humaloja - Toivo
Karhunen/Hattunen/Savolainen/VV Leinonen - K/H/S/L
4. Virtanen - Sillanpää - Fofanov/Mäkiaho (Fomin)
Viikonloppuna Fomin kävi pelaamassa kaksi peliä Rovaniemellä ja näissä peleissä Fomin veti kiikareilla, vrt. Rajala kahdessa pelissä 5+1. Alkukaudesta Fomin tilanne näytti vielä ihan hyvältä, mutta viime aikoina
tämän (0:05 ->) kaltasia suorituksia ei ole nähty. Fomin saa puolestani pelata vaikka loppukauden Rovaniemellä, jos tulosta ei ala syntyä. Jos joku RoKi-fani oli katsomassa pelejä, niin olisi kiva tietää miten Foppa pelasi...