Kaikkien aikojen typerimmät Jatkoaika-väittelyt

  • 16 076
  • 68

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ks. edelliset viestit

Ja ihan mikä tahansa muu väittely, mikä muuttuu panssarivaunukeskusteluksi aiheesta riippumatta.
 

Kaivanto

Jäsen
En muista, tapahtuiko tämä Kiekkopesässä vai täällä tai edes ketkä väittelyyn osallistuivat. Yhtä kaikki joku heitti pelaajaa X ylistävän kommentin "painaa joka ilta 60 minuuttia sata lasissa", mihin joku letkautti "entäs jos tulee jatkoaika, onko se 60 minuutin jälkeiset 5 minuuttia löysä paska?" tjsp. Ja tästä saatiin sitten aikaan tulikivenkatkuinen vääntö. Muistaako kukaan tarkemmin?
 

Bandana

Jäsen
Kaivanto kirjoitti:
"painaa joka ilta 60 minuuttia sata lasissa"

Mitä vittua, oon kyllä kuullut että jotkut vetää 30 minuuttia per peli mutta täysi tunti kuulostaa jo aika hurrrrjalta. Tajuatko Sinä oikeasti mitään jääkiekosta?
 

Smyth#94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers, (Chicago Blackhawks)
Bandana kirjoitti:
Mitä vittua, oon kyllä kuullut että jotkut vetää 30 minuuttia per peli mutta täysi tunti kuulostaa jo aika hurrrrjalta. Tajuatko Sinä oikeasti mitään jääkiekosta?

Kaivanto voi hyvinkin tajuta jotain jääkiekosta, koska hän ei tainnut itse olla kyseisessä väittelyssä mukana. Hän vain totesi että jotkut kaksi ääliötä väänsivät tuosta aiheesta.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Bandana kirjoitti:
Mitä vittua, oon kyllä kuullut että jotkut vetää 30 minuuttia per peli mutta täysi tunti kuulostaa jo aika hurrrrjalta. Tajuatko Sinä oikeasti mitään jääkiekosta?

Voihan sitä painaa täysillä vaihtoaitiossakin esim. puuta eli penkkiä.
 

Kaivanto

Jäsen
Bandana kirjoitti:
Mitä vittua, oon kyllä kuullut että jotkut vetää 30 minuuttia per peli mutta täysi tunti kuulostaa jo aika hurrrrjalta.

Hieno, terävä havainto! Muistelin, että tyhjä aihe lypsettiin tyhjiin ja enemmänkin väännössä, johon viittasin, mutta tämä tärkeä näkökulma taisi jäädä täysin käsittelemättä. Nyt, kunhan asianosaiset ilmoittautuvat, voidaan aloittaa alusta.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Bandana kirjoitti:
Mitä vittua, oon kyllä kuullut että jotkut vetää 30 minuuttia per peli mutta täysi tunti kuulostaa jo aika hurrrrjalta. Tajuatko Sinä oikeasti mitään jääkiekosta?
Heh hee, hyvä heitto, näin se väittely varmasti sai silloinkin alkuunsa.

Entäpä jalkapallo, eikö tämän ihmisen kannattanut pelata fudista koska jaksoi vaan 60 minsaa ja siksi valitsi jääkiekon.
Eli fudis on selväsi kovakuntoisempien laji.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Väittely siitä, kumpi on kaikkien aikojen suomalainen jääkiekkoilija - Jari Kurri vai Teemu Selänne.
 

Fordél

Jäsen
Itse tarjoan voittajaehdokkaaksi erästä väittelyä KooKoo-ketjussa, jota en nyt jaksa kaivaa esiin, mutta jossa väiteltiin siitä, että pitäisikö kakkoskenttään kutsua kakkoskentäksi vaikka on tehnyt vähemmän pisteitä kuin kolmoskenttä? Eli vaikka kokoonpanossa kolmoskenttä on merkitty kolmoseksi, mutta koska on pisteiden valossa toiseksi tärkein kenttämme niin sitä olisi joidenkin mukaan parempi kutsua kakkoskentäksi. Ja vieläkö joku ihmettelee miksi KooKoo-ketjut aina tuppaavat venymään...Eli näin meillä KooKoo-puolella; pistäkää paremmaksi!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Joutuu kohtuullisen tauon jälkeen nostamaan ketjun ylös, mutta olisi lähes valehtelua jos maahanmuuttajien määrästä ja alueen äänestyskäyttämisestä korrelaatiosta käyty "keskustelu" ei olisi mainittuna.
 
Joutuu kohtuullisen tauon jälkeen nostamaan ketjun ylös, mutta olisi lähes valehtelua jos maahanmuuttajien määrästä ja alueen äänestyskäyttämisestä korrelaatiosta käyty "keskustelu" ei olisi mainittuna.
Minä en palstahistoriani aikana ole vielä huonompaan "keskusteluun" törmännyt. Hyvä että löysit ketjun jossa tämän ilmoitusasian pääsee sydämeltään purkamaan.
 

Bacon

Jäsen
Ei nyt ole typeriä väittelyitä heittää, mutta piti lukea tämä ketju alusta asti ja nimimerkki Fosseyn viesti nosti hymyn huulille. Vuosi 2004 ja puhutaan Tapparan kahvaamisesta, jumalauta ne on kahvannut kauan.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Surkuhupaisaan WTC ketjuun osallistuneena ei varmaan pitäisi päätään aukoa, mutta tuo mainittu oikeastaan joka tavalla heti alusta lähti pielessä ollut sohlaus oli kyllä hurjaa seurattavaa, vaikka jokaiselta uudelta sivulta luki vain pari viestin puolikasta.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Vastaa vain kyllä tai ei. Ilman todistustaakkaa.
Tottakai. Jälkimmäisen oikeaksi todistavat faktat löydät tästä ketjusta, sekä minun, että Anssi #5:n kirjoittamina, joten nappasit juuri itsellesi velvollisuuden todistaa, että me kumpikin olemme väärässä

Ei saatanan vittu. Ihan kun persun kanssa keskustelisi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ei saatanan vittu. Ihan kun persun kanssa keskustelisi.

Ei saatanan vittu. Ihan kun punavihreän viestejä lukisi.

Jos sulla on ongelma nm. Geezerin väitteiden kanssa, mene sinne ketjuun ja pistä vasta-argumentit kehiin äläkä tule tänne spiidaamaan.

Tankkiväittely oli tosiaan hauska ja viihdyttävä, tunteella vedettiin ja nyt iän tuomalla viisaudella voi todeta että olin väärässä, ainakin suurelta osin. Nyt sille voi jo nauraa, @varjo :n kanssa on väännetty peistä muistakin asioista useampaan otteeseen, mieleen tulee hämärästi aika pitkä väittely tohtoritutkinnoista ja niiden hyödyllisyydestä (tjsp).
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tein pahan virheen, kun nostin maaliskuussa unholasta ketjun "Miksi Suomi on huono urheilumaa". Kyseinen ketju muuttui varsin pian suoranaiseksi riitelyksi, kun eri lajeista pitävät puolustivat omaa lajiaan viimeiseen asti.

@floikkari :n mainitsema WTC-ketju on myös tähän ketjuun sopiva, voi sitä aatteen paloa!
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ei saatanan vittu. Ihan kun punavihreän viestejä lukisi.

Jos sulla on ongelma nm. Geezerin väitteiden kanssa, mene sinne ketjuun ja pistä vasta-argumentit kehiin äläkä tule tänne spiidaamaan.

Hetkinen. Ole hyvä ja älä leiki äitiä tai isää minulle. Muutenkin tällä palstalla järjestystä valvoo tietääkseni moderaattorit etkä sinä. Tämä ketju on tässä jonkun toisen toimesta jo ihan aiheesta nostettu esille joten toin vain omaa huvittuneisuuttani keskustelun tasosta esille tässä ketjussa. Ilmeisesti ihan aiheeseen osui minun kirjoitukseni. Kaiketi et ole lukenut edes koko keskustelua, mutta tarve päästä huutelemaan on äärimmäisen kova.


Täällä on moni muukin viestiketju mennyt viime aikoina parin nimimerkin väliseksi kikkelinkalisteluksi jossa kumpikaan osapuoli ei halua ymmärtää toisen näkemystä. Näistä väittelyistä kyllä pysyy etäällä ihan suosiolla.
 
Täällä on moni muukin viestiketju mennyt viime aikoina parin nimimerkin väliseksi kikkelinkalisteluksi jossa kumpikaan osapuoli ei halua ymmärtää toisen näkemystä. Näistä väittelyistä kyllä pysyy etäällä ihan suosiolla.
Tässä mamu-äänestysalue-keississä ongelma vaan on se, ettei osapuolilla ole mitään näkemystä, tai jos on, niin ainakaan se ei ole vielä kolmen päivän keskustelun aikana välittynyt ulkopuolisille.

Onneksi moinen on silti perin harvinaista täällä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Hetkinen. Ole hyvä ja älä leiki äitiä tai isää minulle. Muutenkin tällä palstalla järjestystä valvoo tietääkseni moderaattorit etkä sinä. Tämä ketju on tässä jonkun toisen toimesta jo ihan aiheesta nostettu esille joten toin vain omaa huvittuneisuuttani keskustelun tasosta esille tässä ketjussa. Ilmeisesti ihan aiheeseen osui minun kirjoitukseni. Kaiketi et ole lukenut edes koko keskustelua, mutta tarve päästä huutelemaan on äärimmäisen kova.

Hetkinen. Ole hyvä ja laita virta päälle! Moderaattorit eivät kehoita lopettamaan itkua (toki olisi syytä aika usein) joten paikkaan tässä kohtaa tämän palsta-auktoriteetin puutteen. Toit esiin "omaa huvittuneisuuttasi" tässä ketjussa etkä asiaa koskevassa ketjussa, ilmeisesti sen takia että sinulla ei ollut mitään sanottavaa? Ilmeisesti sinulla ei ollut mitään vasta-argumentteja "persuille" jotka pistivät erään ns. valistuneen ns. nippuun, argumentti-tasolla siis. Luin keskustelun läpi ja kyllähän sieltä tuli esiin vahva ns. itse-tekeminen (termi jota ei ole vähään aikaan kuultu JA:ssa) tietyn kirjoittajan taholta.

Täällä on moni muukin viestiketju mennyt viime aikoina parin nimimerkin väliseksi kikkelinkalisteluksi jossa kumpikaan osapuoli ei halua ymmärtää toisen näkemystä. Näistä väittelyistä kyllä pysyy etäällä ihan suosiolla.

...just. Tätähän Jatkoajan keskustelu on ollut alusta lähtien, vääntäjien määrä vain vaihtelee. Voittiko Sandwith Vopatin vaikka jäi kasan alimmaiseksi? Näkemyksiä joita vastapuoli ei halua ymmärtää.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Toit esiin "omaa huvittuneisuuttasi" tässä ketjussa etkä asiaa koskevassa ketjussa, ilmeisesti sen takia että sinulla ei ollut mitään sanottavaa?

Vastasin sinulle yksityisviestillä ettei tämä ketju lähde rönsyilemään turhapäiväisyyksistä vaikka se tietyllä tapaa toki olisi ihan ketjun aiheen mukaista.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei nyt ole typeriä väittelyitä heittää, mutta piti lukea tämä ketju alusta asti ja nimimerkki Fosseyn viesti nosti hymyn huulille. Vuosi 2004 ja puhutaan Tapparan kahvaamisesta, jumalauta ne on kahvannut kauan.

Älä lähre sinne, sää tiedät mitä tästä seuraa...

Katotaan niitä pelejä.
 

Kampeaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suurin osa varsinkin poliittisista väittelyistä tuntuu aina taantuvan naurettavaksi nillitykseksi, jossa muna pystyssä odotetaan "vihollisen" tekemiä pienimpiäkin virheitä ja sitten kitistään niistä, vaikka näillä mokilla ei olisi käytännössä mitään merkitystä. Tai jos ei sellaisia ole, niin sitten erimielisille muuten vain vittuillaan sen sijaan että keskityttäisiin argumentointiin. Sellaista on pitemmän päälle aina helkkarin raskasta lukea, siksi oma mielenkiintoni keskusteluihin on yleensä hyvin ohimenevää.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nimensä mukainen ketju.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös