Kaivanto kirjoitti:"painaa joka ilta 60 minuuttia sata lasissa"
Bandana kirjoitti:Mitä vittua, oon kyllä kuullut että jotkut vetää 30 minuuttia per peli mutta täysi tunti kuulostaa jo aika hurrrrjalta. Tajuatko Sinä oikeasti mitään jääkiekosta?
Bandana kirjoitti:Mitä vittua, oon kyllä kuullut että jotkut vetää 30 minuuttia per peli mutta täysi tunti kuulostaa jo aika hurrrrjalta. Tajuatko Sinä oikeasti mitään jääkiekosta?
Bandana kirjoitti:Mitä vittua, oon kyllä kuullut että jotkut vetää 30 minuuttia per peli mutta täysi tunti kuulostaa jo aika hurrrrjalta.
Heh hee, hyvä heitto, näin se väittely varmasti sai silloinkin alkuunsa.Bandana kirjoitti:Mitä vittua, oon kyllä kuullut että jotkut vetää 30 minuuttia per peli mutta täysi tunti kuulostaa jo aika hurrrrjalta. Tajuatko Sinä oikeasti mitään jääkiekosta?
Ohmi kirjoitti:Voihan sitä painaa täysillä vaihtoaitiossakin esim. puuta eli penkkiä.
Nimenomaan. Kun kaikki kuitenkin tietävät, että oikea vastaus on Teppo Kivelä.Väittely siitä, kumpi on kaikkien aikojen suomalainen jääkiekkoilija - Jari Kurri vai Teemu Selänne.
Minä en palstahistoriani aikana ole vielä huonompaan "keskusteluun" törmännyt. Hyvä että löysit ketjun jossa tämän ilmoitusasian pääsee sydämeltään purkamaan.Joutuu kohtuullisen tauon jälkeen nostamaan ketjun ylös, mutta olisi lähes valehtelua jos maahanmuuttajien määrästä ja alueen äänestyskäyttämisestä korrelaatiosta käyty "keskustelu" ei olisi mainittuna.
Vastaa vain kyllä tai ei. Ilman todistustaakkaa.
Tottakai. Jälkimmäisen oikeaksi todistavat faktat löydät tästä ketjusta, sekä minun, että Anssi #5:n kirjoittamina, joten nappasit juuri itsellesi velvollisuuden todistaa, että me kumpikin olemme väärässä
Ei saatanan vittu. Ihan kun persun kanssa keskustelisi.
Ei saatanan vittu. Ihan kun punavihreän viestejä lukisi.
Jos sulla on ongelma nm. Geezerin väitteiden kanssa, mene sinne ketjuun ja pistä vasta-argumentit kehiin äläkä tule tänne spiidaamaan.
Tässä mamu-äänestysalue-keississä ongelma vaan on se, ettei osapuolilla ole mitään näkemystä, tai jos on, niin ainakaan se ei ole vielä kolmen päivän keskustelun aikana välittynyt ulkopuolisille.Täällä on moni muukin viestiketju mennyt viime aikoina parin nimimerkin väliseksi kikkelinkalisteluksi jossa kumpikaan osapuoli ei halua ymmärtää toisen näkemystä. Näistä väittelyistä kyllä pysyy etäällä ihan suosiolla.
Hetkinen. Ole hyvä ja älä leiki äitiä tai isää minulle. Muutenkin tällä palstalla järjestystä valvoo tietääkseni moderaattorit etkä sinä. Tämä ketju on tässä jonkun toisen toimesta jo ihan aiheesta nostettu esille joten toin vain omaa huvittuneisuuttani keskustelun tasosta esille tässä ketjussa. Ilmeisesti ihan aiheeseen osui minun kirjoitukseni. Kaiketi et ole lukenut edes koko keskustelua, mutta tarve päästä huutelemaan on äärimmäisen kova.
Täällä on moni muukin viestiketju mennyt viime aikoina parin nimimerkin väliseksi kikkelinkalisteluksi jossa kumpikaan osapuoli ei halua ymmärtää toisen näkemystä. Näistä väittelyistä kyllä pysyy etäällä ihan suosiolla.
Toit esiin "omaa huvittuneisuuttasi" tässä ketjussa etkä asiaa koskevassa ketjussa, ilmeisesti sen takia että sinulla ei ollut mitään sanottavaa?
Ei nyt ole typeriä väittelyitä heittää, mutta piti lukea tämä ketju alusta asti ja nimimerkki Fosseyn viesti nosti hymyn huulille. Vuosi 2004 ja puhutaan Tapparan kahvaamisesta, jumalauta ne on kahvannut kauan.