Kuten moni muukin palstaveli tai -sisko on kommentoinut, niin on todella vaikea valinta.
Men Behaving Badly - Huonosti käyttäytyvät miehet iski kuin miljoona kärpästä. On mahdotonta nähdä Martin Clunes missään muussa roolissa kuin Garyn. En ole pystynyt Doc Martinia tms. katsomaan. Neil Morrisey tuli vastaan mm. Line Of Dutyssa ja meni hetki jos toinenkin tottua miehen roolihahmoon. Harry Enfieldiä en ole tainnut nähdä missään vakavammassa roolissa? Sarja oli minun mielestäni parhaimmillaan Garyn ja Tonyn aikakaudella.
Mr Bean - Vaikka Musta Kyy oli ihan hyvä, niin kyllä tämä sopivalla tavalla hellyyttävän vittumainen Mr Beanin hahmo on jotain käsittämättömän hauskaa katsottavaa. Rowan Atkinson on luonut ajattoman hauskan ja ihmisiä naurattavan hahmon ja ainakin minä viihdyn edelleen Mr Bean-huumorin parissa.
Perhe on pahin - Archie Bunker, kaikkien tulevien AlBundyHomereiden isä, äiti ja Pyhä Henki. Läskipää-vävyn lisäksi kunniansa ja AB:n varsin suorasukaisen mielipiteen saivat kuulla vaimo, tytär, naapurit, ihan kuka tahansa. Joku kehui Huonosti käyttäytyvien miesten tunnaria parhaaksi, mutta kyllä Archien ja Edithin duetto nousee rinnalle ja ohitse.
Siinä mun top-3. Kummeli, Pasila, South Park, Pokka pitää, Benny Hill, Ei yhdeksän uutiset, Kupla, Frendit, Simpsonit, Tankki täyteen, Velipuolikuu, Pulmuset... lista jatkuu ja jatkuu. Oli tosi vaikea valinta.