tuuski kirjoitti:Luulin että tuo Janen V.I.P oli tehty vittuiluna koko euroviisu-paskalle, mutta näköjään siitä on tehty videokin. Ei ristus, bassoissa tuhat wattia.
Favor kirjoitti:The 69eyes, Lost Boys
Jääkuutio kirjoitti:Mamba - Vielä on kesää jäljellä
Meinaan oksentaa jokaikinen kerta tämän kuullessani. Hyi vittu!
vilperi kirjoitti:Tämähän ainakin minun kohdallani nostattaa sopivasti fiilistä vielä kesän viimeisinä päivinä, siinä elokuun alussa.
Jääkuutio kirjoitti:Hirveätä tuossa onkin osaksi juuri tuo laskelmallisuus; tehdään tälläinen kiva kesäbiisi, jota kaikki kehitysvammaiset Radio Novaa* kuuntelevat keskarit voivat hyräillä mukana. Olen todella pahoillani puolestasi. Ehkä sinullakin on vielä toivoa... vielä tilaisuuden saat.
tahtookirjoittaa kirjoitti:Aikuinen nainen on kyllä aika hirveä biisi.
En voi ymmärtää, miten sitä aina vedetään karaokebaareissa niin innolla naamat vääränä.
tahtookirjoittaa kirjoitti:Irinan tuotannon unohdin mainita. "Älä sano mitään" vielä menee, mutta muu tuotanto onkin sitten yhtä korvien ja mielen sabotointia. Kaiken kamaluuden huippuja ovat biisit "Kuurupiiloa" ja tämä uusi renkutus "Kymmenen kirosanaa". Irina on suomalainen vastine Anastacialle: häntä kyllä ihan mielellään katselee, mutta ei helvetissä kuuntele!
Huh, helpotti.
Favor kirjoitti:
The 69eyes, Lost Boys
The 69eyes on muutenkin niin huono ja vastenmielinen, että radio sammuu aina kun se tulee. Alkaa korvat vuotamaan verta ja pää kiehua aina kun tuon bändin tuotantoa kuulee.
vilperi kirjoitti:No ei tämän minun lempimusikkiani ole, mutta en nyt hirveästi vihaakaan.
Mutta kuka voi sanoa sen, että mikä musiikki on sitä oikeata ja ainoata ja mikä musiikki taas huonoa. Jokaisella on oma musiikkimakunsa ja se täytyy muistaa.
Täytyy kyllä mainita, että minä en pahemmin kuuntele edes Radio Novaa...
Blackie kirjoitti:Mahtaisikohan johtua siitä, että suomalaiset on yksinkertaisesti juntteja :).
Ambi kirjoitti:Tuli eilen kuultua tämä malli Ninja Sarasalon biisi, jos sitä voi sellaiseksi kutsua, ensimmäisen minuutin jälkeen olin valmis listaamaan tekeleen tämän listan kärkipäähän, mimmin ääni muistutti lähinnä orgasmia saavaa viemärirottaa ja biisin sanoitus suunnilleen yhtä kiehtova...