Kysyn vaan, että mitkä vitun "välilevyt"? Itse tykkään kaikista Metallican albumeista pl. Reload, josta kyllä kuulee, että siinä on Loadin ylijäämäbiisejä. Onko se sitten hyvä, että bändi vääntää 20 vuotta samaa jöötiä? Luulisi fanien ja myös itse yhtyeen kyllästyvän, jos kaikki levyt on "sitä samaa". Joillekin tällainen sopii ihan hyvin (lähinnä AC/DC). Tietenkin se on ns. shokki, kun musiikkityyli vaihtuu radikaalisti toiseen suuntaan, mutta omasta mielestä katsoisin, että Metallica onnistui uudistumaan jollain tapaa tultaessa 90-luvulle toisin kuin esim. Megadeth. Tietenkään Black ja siitä eteenpäin ilmestyneet albumit eivät pääse lähellekkään Pyhää Kolminaisuutta(Ride, Puppets ja Justice), mutta ainakin omalla kohdalla toimii. Ja kun mentiin reippaasti off-topiciksi niin ihmettelen, että mitä Metallica teki vuosina 91-96? Siinä ajassa olis ihan hyvin voinut tulla pari albumia lisää.
Itse asiaan: Mamba on kyllä jöötilistan ykkösenä, varsinkin kun ovat menneet raiskaamaan jotain joululauluja kaiken lisäksi. Hyi saatana. Erikoismaininnan ansaitsee Lou Began Mambo no. 5 puhumattakaan suurimmasta osasta rap/hip hoppia.