Jukan takahiukset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Reilu viikko sitten tulin kotiin ja pihakeinussa istui eräs taloyhtiön asukas varsin surullisen näköisenä. Hän otti itse asian puheeksi ja näytti laukussaan ollutta pientä kaunista ristiä, joka oli rikottu juuri tuolla Keravan hautausmaalla. Risti kuuluu hänen noin puolivuotta sitten kuolleelle 12v pojalle. Tuli kyllä hemmetin paha olo ja mietin asiaa siten, että jos vastaavanlainen tilanne sattuisi itselle. Risti oli saatu juuri kuntoon edellisen terrorisoinnin jäljiltä. Naisen suru oli kyllä käsin kosketeltavissa.
Kuinka ollakaan, tekijät ovat nyt saatu kiinni, onneksi. Tuollaisille molopäille on vaikeaa keksiä sopivaa rangaistusta. Tuntuu, ettei mikään ole riittävä rangaistus noille puppelipojille. Itse ehdottaisin linnareissua ja avoin tiedote muille laitoksen asukeille, miksi ko. paskiaiset ovat kiven sisään joutuneet. Tietysti rahalliset korvaukset pitäisi laittaa mahdollisimman suuriksi. Esim. tietty osa palkasta pois tai muusta saadusta rahasta vaikkapa 25 vuoden ajan. Muistuisipa joka tilipäivä mieleen kyseinen tapahtuma.
Kuinka ollakaan, tekijät ovat nyt saatu kiinni, onneksi. Tuollaisille molopäille on vaikeaa keksiä sopivaa rangaistusta. Tuntuu, ettei mikään ole riittävä rangaistus noille puppelipojille. Itse ehdottaisin linnareissua ja avoin tiedote muille laitoksen asukeille, miksi ko. paskiaiset ovat kiven sisään joutuneet. Tietysti rahalliset korvaukset pitäisi laittaa mahdollisimman suuriksi. Esim. tietty osa palkasta pois tai muusta saadusta rahasta vaikkapa 25 vuoden ajan. Muistuisipa joka tilipäivä mieleen kyseinen tapahtuma.