Viestin lähetti Designer
Predator, toivottavasti tuo asialla ollut syntymäluuseri saadaan kiinni.
Designer, kiitos aputarjouksestasi mutta eihän tuota kusipäätä voi mitenkään kiinni saada. Kukaan ei ole nähnyt mitään.
Hallelujaa.
Viestin lähetti Designer
Predator, toivottavasti tuo asialla ollut syntymäluuseri saadaan kiinni.
Viestin lähetti Svante
Itse sain "raivarin" kun tyttäreni hautakiven taakse joku hörhö oli istuttanut valtavia saniaisia
Viestin lähetti InSideHockey
Ihme että kukaan ei ollut tähän vielä reagoinut.
Itseäni riipaisi todella syvältä lukea moista.
Viestin lähetti TBK
Todellakin vituttaa tuollainen. On se kumma kun kuolleidenkaan ei anneta olla rauhassa.
Helpostihan nämä satanistit sinne idolinsa luokse pääsisivät, loppettaisivat päivänsä. Se olisi hiton suuri palvelus kaikille.
Predator kirjoitti:Nostetaanpas ketju ylös, koska asia on jälleen ajankohtainen. Ei nyt tällä kertaa minulle henkilökohtaisesti ajankohtainen, mutta kuitenkin.
Vakio kirjoitti:Heitänkin kysymyksen, mikä olisi oikea tuomio? Minä kannatan ehdotonta vankeutta, muutama vuosi. Vaikka ketään ei ole fyysisesti pahoinpidelty, on monille ihmisille aiheutettu suunnatonta ahdistusta ja surua. Tällaiset teot osoittavat tekijöiden arvomaailman täydellisen vinoutuneisuuden.
Pikku Myy kirjoitti:Se, mikä tosin on ihmetyttänyt, että kun noita kiviä on tuolla Keravalla kaadeltu jo muutamaan otteeseen, niin miksi vasta nyt sinne saatiin vartijointia. Ja olisiko jotain noista kaateluista voitu estää, jos jo ekan keikan jälkeen olisi vartija saatu paikalle.
Mutta se ensimmäinen kertahan oli joskus viime vuoden heinä-elokuussa ja myöhemmät tämän vuoden puolella, jos nyt en ihan täysin väärin muista. Korjaa jos olen väärässä. Ok, sen ensimmäisen kerran jälkeen ei tietenkään voitu tietää, että kivien kaatelu tulisi toistumaan, mutta kait silloinkin olisi voitu harkita (ja ehditty toteuttaa) jotain videovalvontaa tms.Vakio kirjoitti:Minä muistelisin, että ne ensimmäiset tapahtumat tulivat sen verran sarjassa, että päätöstä vartijan palkkaamisesta ei kai kankeassa byrokratiassa ehditty tehdä. Siinä meni ilmeisesti kaikilla alussa pasmat sekaisin moisen hävityksen keskellä.
Pikku Myy kirjoitti:Mutta se ensimmäinen kertahan oli joskus viime vuoden heinä-elokuussa ja myöhemmät tämän vuoden puolella, jos nyt en ihan täysin väärin muista. Korjaa jos olen väärässä. Ok, sen ensimmäisen kerran jälkeen ei tietenkään voitu tietää, että kivien kaatelu tulisi toistumaan, mutta kait silloinkin olisi voitu harkita (ja ehditty toteuttaa) jotain videovalvontaa tms.
Designer kirjoitti:Toivottavasti joutuvat edes korvaamaan aiheuttamansa vahingot täysmääräisinä, niistähän seurakunnan edustaja esitti arvion 20-25 tuhatta euroa. Siinä on työttömällä kuspäällä miettiminen, että mistäs ne rahat otetaan. Ja korkoa kertyy.
Voivatko ne, joiden omaisten haudat ovat joutuneet ilkivallan kohteeksi, saada noilta tekijöiltä korvauksia henkisistä kärsimyksistä? Jos voivat, niin siinäkin on pieni lasku odottamassa. Näihin vielä sakkorangaistus päälle, niin saattaa siellä jossain keltaisen hyytelön perukoilla alkaa jossain vaiheessa kyteä kysymys: kannattiko?
fat of the land kirjoitti:Tässä on yksi hyvä syy hävetä sitä että asuu keravalla.
En siis ole keravalainen vaan asun täällä, sen takia että muksullani olisi mahdollisimman lyhyet välimatkat kumpaankin suuntaan isovanhemmilleen.
Pikku Myy kirjoitti:.
Se, mikä tosin on ihmetyttänyt, että kun noita kiviä on tuolla Keravalla kaadeltu jo muutamaan otteeseen, niin miksi vasta nyt sinne saatiin vartijointia. Ja olisiko jotain noista kaateluista voitu estää, jos jo ekan keikan jälkeen olisi vartija saatu paikalle.
veinikretski kirjoitti:Taitaa muuten olla ainoita asioita jota joku valopää ei julkisesti puolusta, vai tuleeko kohta joku moraalinen syy miksi näitä kiviä voi kaadella ?
Sistis kirjoitti:En sano tähän mitään, mutta käyhän vilkaisemassa Vitutusketjua ja päiväykset tuonne 30.07.2004 tienoolle...
Saattoipa olla trolli, mutta kuitenkin...