Kaikki inkkarit eivät ole kanootissa

  • 112 058
  • 473

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Paulalla Ei ole samanlaista idioottia kuin minun pomollani eli ihmistä joka suree enemmän koiran saamaa viimeistä piikkiä kuin kanssaihmisten kohtaloita.

(Kyse siis oli minusta, eli minä olen se idiootti, vielä 2vuotta tapahtuman jälkeen kirpaisee.)
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paulalla Ei ole samanlaista idioottia kuin minun pomollani eli ihmistä joka suree enemmän koiran saamaa viimeistä piikkiä kuin kanssaihmisten kohtaloita.

Paulalla ei kaikki ymmärrä että joillekin koira saattaa olla läheisempi tai tärkeämpi kuin yksikään ihminen ja se ei ole muiden asia tuomita mihin tärkeysjärjestykseen itse päättää asiat elämässään laittaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Paulalla eivät ole kaikki Jeret rosiksessa.
Paulalla eivät ole kaikki Alpot baletissa.
Paulalla eivät ole kaikki eskimot iglussa.
Paulalla eivät ole kaikki inkkarit reservaatissa.
 

J.Shelley#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,Toronto Maple Leafs.
Paulalla ei ole kaikki työttömät hitsarit Porissa.

Loistavaa, tuli tuolle revettyä oikein kunnolla! Keep it real!

Koitetaas:

Paulalla ei ole kaikki penat faxaamassa.
Paulalla ei ole kaikki pelaajat HIFK:in turvakodissa.
Paulalla ei ole kaikki Nickersonit jäähyboxissa.
Paulalla ei ole kaikki Rullierit NHL:ssä.
Paulalla ei ole kaikki Ässät pakassa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Paulalla ei kaikki ymmärrä että joillekin koira saattaa olla läheisempi tai tärkeämpi kuin yksikään ihminen ja se ei ole muiden asia tuomita mihin tärkeysjärjestykseen itse päättää asiat elämässään laittaa.

Vitun väärä ketju, mutta menköön off-topicina...

Niin - minulta/perheeltäni on kuollut jo monta koiraa, jotkut nuorena, jotkut vanhana, mutta kaikkia olen surrut ja haudannut säällisesti ja kunnioittavasti. Minusta olisi suorastaan epäinhimillistä olla kiintymättä uskolliseen luotettavaan seuralaiseen, jonka aurinko nousee ja laskee emäntänsä/isäntänsä mukaan riippumatta siitä, millaiseen tilanteeseen hän kulloinkin on joutunut.

Jos joku kuvittelee itsestään niin suuria, että nostaa itsensä tämän luomakunnan järjestyksen yläpuolelle, onnea vain kovasti. Sellaiselle tekisi hyvää lähteä koittamaan esim. talviselle tunturi vaellukselle, kumpi alkaa tuntua läheisemmältä, esim. iPhone vai sellainen väsymätön kaveri, joka ei valita eikä hermostu ja on aina valmis lähtemään ja/tai lepäämään, kertoo kaiken tarpeellisen muista kulkijoista ja löytää leiriin perille paremmin kuin kalleinkaan GPS - ja lämmittää ja ilahduttaa läsnäolollaan yön pimeinä tunteina (sairaat ja kieroutuneet ajatukset voi jättää tällä kertaa ihan omaksi tiedokseen).

Niin - kysymys ei ole vaimosta/tyttöystävästä vaan isosta turvallisesta koirasta, joka ei epäröi antaa tarvittaessa vaikka henkeään emäntänsä/isäntänsä puolesta. Ei tarvitse ihmetellä, mitä kelläkin voisi olla mielessään, kun sellainen yli 50-kiloinen itsevarmuus nousee vierestä istumaan ja katsoo tulijaa silmiin matalan varoittavan murahduksen kera - yleensä tulijoiden reaktiot ovat suorastaan primitiivisen ilahtuneita, pimeässä metsässä kun voi olla vaikka mörköjä :-)))

En väitä, että kaikkien pitäsi pitää tai jopa rakastaa eläimiä, mutta paljon typerämpää ja turhempaa mielestäni on jonkin elottoman esineen, esim. auton/mp:n palvominen, puulaaminen ja jynssääminen kuin vaikka koiran turkin harjaus.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paulalla ei ole kaikki kivekset kivespussissa.
Paulalla ei ole kaikki Sedinit ykkösylivoimassa.
Paulalla ei ole kaikki ässät renessanssissa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paulalla ei ole kaikkia Pitkosen Pekkoja haukuttu homoksi.
 

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
Paulalla ei ole kaikkia Pitkosen Pekkoja haukuttu homoksi.

Täydellisyyttä!

Paulalla ei ole kaikki mustelmat Mervin naamassa.
Paulalla ei ole kaikki joulukinkut mustalaisen hameessa.
Paulalla ei ole kaikki Joonas Hytöset vitun ärsyttäviä.
Paulalla ei ole kaikki ulkomaalaiset Hervannassa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paulalla ei kaikki satakuntalaisjoukkueet karsi liigapaikastaan.
Paulalla ei surffaile kaikki playout-joukkueet kentällä.
Paulalla ei kaikki kampaajamestarit puhu muiden päälle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Paula kannattaa Helsingin IFK:ta.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Paulalla ei ole Hanlonin puolustuspelikirjaa.
Paulalla sitä vastoin on Hanlonin hyökkäyspelikirja.
Paulan Ultrat eivät osaa jakaa sämpylää neljään osaan.
Paulan hissiteknikot ovat lomautettuna.
Paulan yläkerran demonit ovat karanneet Tukiaisten yläkertaan&puutarhaan.
Paulan Gebreselassien kanssa juokseva hyvähampainen Hifk taustainen Stubb onkin todellisuudessa poliisien kanssa juokseva huonohampainen Hifk taustainen av-voro.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paula ei ole seksikaupan liukkain liukuvoide (Orig: Paula is not the slickest lube in the sex shop)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös