Jack's wasted life kirjoitti:TPS saa tästä varmasti kovan rahallisen korvauksen, mutta imagoisku on melko suuri. Suikkasen profiililla olisi voinut rakentaa vaikka koko ensi kauden markkinoinnin. Mutta mitäs nyssit..
Seura ei halunnut olla esteenä Suikkasen urakehitykselle. Just joo. Missä muualla kuin Suomessa tuollaista selitetään. Ei missään. Fakta on se, että jos rahaa siirtyi Tepsin toimiston suuntaan niin ymmärrettävä ratkaisu. Jos ei niin sitten luovuttivat liian helpolla. Ei anna kyllä Suikkasesta kovin pitkäjänteistä kuvaa. Lähti Hokistakin kesken pois.
Kieltämättä tuli "aprillipäivä"-fiilis kun luin tuon uutisen etusivulta. Mietin heti, että tämän on pakko olla vitsi. Noh, TPS taatusti sai kipurahoja mutta tuota valmennusta ei vaan helposti korvata rahalla. Hyviä valmentajia on niin harvassa.
Tosin, nyt jää Suikkaselta CHL-kortti katsomatta. Tämä oli yllättävää.
Tps ei saa kipurahoja. TPS itse purki sopimuksen, sopimusta ei ostettu ulos eikä muuta vastaavaa. Samalla tavalla kuin Mikusin kanssa.
Tps ei saa kipurahoja. TPS itse purki sopimuksen, sopimusta ei ostettu ulos eikä muuta vastaavaa.
Nyt pitää hieman valaista mua tyhmää. Uutinen kertoo, ettö Suikkanen purki omasta tahdostaan sopimuksen mutta sun lähteiden mukaan TPS itse purki sopparin. Onko tämä tulkittavissa siis, että sopmus purettiin yhteisymmärryksessä?
CH...eiku siis mikä kortti? Samainen kortti jää meiltä kaikilta muiltakin tällä erää katsomatta.
---
Tuota noin.. En halua mitenkään väheksyä Suikkasen taitoja, mutta mikähän mahtaa olla hänen kielitaitonsa tila? Jotenkin on tullut semmoinen kuva, että englantikaan ei vääntyisi ihan ilman pieniä ongelmia, voin kyllä olla täysin väärässä.
En kyllä käsitä, jos TPS ei saa Suikkasesta penniäkään. Mitä helvetin virkaa jollain pitemmillä sopimuksilla, jos ne voidaan purkaa tuosta vain. Tietenkin ymmärrän, että tilanne on kestämätön, jos Kaitsu oltaisiin väkisin yritetty pitää.
Mitäpä väliä sillä on kun ei Venäläispelaajatkaan niitä tongue manseja taida olla.
Suikkanen kuitenkin on pelannut ja asunut P-Amerikassa useamman vuoden eli eiköhän hän jotenkin pärjää.
Mikäli Kari Heikkilän tienestiarvioihin on uskominen, Suikkanen tienannee sellaiset 300-500 k€ puhtaana käteen. TPS:ssa tuskin päästiin lähellekään näitä ansioita. Vaikea siinä on olla purkamatta sopimusta, jos vaihtoehtona on elämänsä rahastusmahdollisuuden menettänyt ja täten seuran toimintaan vittuuntunut päävalmentaja.
Tps ei saa kipurahoja. TPS itse purki sopimuksen, sopimusta ei ostettu ulos eikä muuta vastaavaa. Samalla tavalla kuin Mikusin kanssa.
Hieno tilaisuus Suikkaselle mennä maailman toiseksi kovimpaan sarjaan. Toivottavasti onnistuu.