Nyt on kyllä pakko ihmetellä, jos tosissaan täällä osa ei pysty näkemään Aravirran tuon 93-96 välisen pestin taakse, eikä sen vuoksi halua hänestä puhua edes hypoteettisesti TPS:n mahdollisena tulevana valmentajana. Ja sit valitetaan että seurajohto elää muistoista!
Itse olen sitä mieltä että Kaitsua ei sais päästää lähtemään, vaan antaa tosissaan mahdollisuus rakentaa joukkue oikein ja nähdä itse vielä työn hedelmä. Toki tämä saattaisi vaatia muutamia vuosia, eikä menestys olisi välttämättä taattua siltä ajalta, mutta eipä tässä nytkään olla eletty niinkuin silloin hunajaisimpina aikoina. Kuitenki, kun jatkuvasti kuulee huhuja että ollaan pilattu välit Kaitsuun ja hän haluisi itse lähteä, ja viime kausi vielä osoitti sen että kun huhu lähti liikkeelle, että joku on lähdössä, se taisi toteutua useammin kuin kerran.
Jos mitenkään näin kävisi, että Kai saisi lähteä ja senkin jälkeen vielä tilalle saataisiin Aravirta, uskoisin että Hannulla olisi kokemuksensa ja näkemyksensä puolesta varmasti annettavaa joukkueelle. Kun Ara saataisiin ajoissa, pääsisi hän kokoamaan joukkuetta ja vaikka Arsen olisi pakko saada se muutama kaveri sieltä AHL:stä, niin uskon että Aravirta osaisi koota ja roolittaa joukkueen oikein. Tätä odotin kyllä jo ennen viime kautta Kaitsulta ja pidin varmana että nyt saadaan kunnon jengi. Mutta Aravirralla on vielä erittäin pitkä ura Liigasta ja on "touhunut" maajoukkueessakin, etten usko että muutama francispare tai dansexton saisi hänen kuppia nurin.
Itseäni harmittaa Kaitsun puolesta todella paljon, kun joku meni pilaamaan kaverin maineen. Mielestäni, jos vielä haluaa jäädä, niin Suikkaselle tulee antaa vielä kunnon sauma näyttää mistä se kana pissii. Jos tähän ei itse suostu niin näen Aravirran unelma korvaajana. Millään Haapakoskella tai Elomolla ei saavuteta mitään, edes piiiiiitkässä juoksussa.