Uusimmassa IS-Veikkaajassa on kahden ja puolen sivun juttu Nurmisesta. Tosin yksi sivu menee pelkstään Kaitsun kuvaan. Jutussa käydään paljon parin viime kauden asioita Tepsissä. Kirjoittajana Marko Lempinen. Pikku referaatti jutusta:
Parina viime kautena jääkiekko ei kiinostanut, tehopisteitä syntyi, mutta ammattina jääkiekko oli vastenmielistä. "Laji suoraan sanoen tuntui mulkulta" Nurminen tiivistää. "V-tutti mennä hallille, kun siellä oli sellainen perusääni, että kaikki on kurjaa. Eikä kyse ollut siitä, että mä sain shittiä turhasta, vaan että kaikki saivat". "Se oli erittäin raskas paketti". Nurminen sanoo ja mietti ja kauden jälkeen, ettei pelaa enää peliäkään.
Kaikki kulminoituu siis kuten hyvin tiedämme Midakseen minkä takia Nurminen ei enää antanut kaikkeansa kentällä kuten eivät monet muutkaan TPS-pelaajat. Ei pelillisiä ohjeita vaan sitäkin enemmän vinoilua esim. kuinka monta sokeripalaa kukin laittaa kahviinsa tai jos uskalsi juoda vielä limpparia kahvin päälle. Nurminen ei kuitenkaan sulattunut Jortsun räksytystä vaan yritti vastaavasti kannustaa Jortikan sylkykupeiksi joutuneita nuoria pelaajia, mutta Jortikka otti tämän hyökkäyksenä johtamistaitojaan vastaan ja räksytti juuri Nurmista eniten julkisuudessa.
Näistä alkoi sitten mykkäkoulu, joka purkautui sitten Juhannuksen alla turkulaisessa ravintolassa...
"Kesällä laiturilla istuessani mä sitten kuitenkin tunsin, että en voi lopettaa kiekkoilua p...n fiilikseen". Tepsi ei kuitenkaan koko kesänä ottanut yhteyttä, mutta: "Tuskin olisin edes halunnut jäädä Tepsiin, jolla seurajohdon mielestä oli edessä kahden vuoden korpivaellus. Mä halusin yhä voittaa".
Nyt Nurmisella on uusi kipinä: "Kuukaudessa opin Kerhossa enemmän kuin kahden kauden aikana TPS:ssä. Jääkiekko on sittenkin mukava peli ja työntekokin voi tuntua hauskalta".
Nurmisen joukkuepelaajan ominaisuuksista Antti Aalto sanoo: "Voit kysyä ihan keltä vaan. Kaitsu on pidetty jätkä kopissa. Kaikkea muuta kuin syöpä, jollaisen hänen on joskus sanottu olevan".