Mitä kahvia suosit eniten? *
Juhlamokka
Presidentti
Kulta Katriina
en juo kahvia
Sopivan vaihtoehdon puuttumisen vuoksi en vastannut kyselyyn.
Sopivan vaihtoehdon puuttumisen vuoksi en vastannut kyselyyn.
Minä juon useitakin eri kahvi laatuja, jotka valmistan yleensä kahvin keittimellä. Toisinaan töissä joudun juomaan myös automaatti kahvia.
Juotko koskaan veden keittimellä keitettyyn veteen sekoitettua muru kahvia?
Minä en omista veden keitintä, mutta sekoitan muru kahvin veteen, jonka olen kiehauttanut metalli kattilassa, sähkö liedellä. Toisinaan juon myös avo tulella valmistettua noki pannu kahvia.Juotko koskaan veden keittimellä keitettyyn veteen sekoitettua muru kahvia?
Vittuilu on poijjaat taitolaji. Pitää osata lopettaa ajoissa.
Vittuilu on poijjaat taitolaji. Pitää osata lopettaa ajoissa.
Kahvin keittimien virittämiseen on saatavilla ammatti apua. Kahvin keitin virittämiseen eri koistuneita viritys pajoja löytyy useita. Mocca Masterilla esi merkiksi on oma viritys paja, OMG. Jatkuva viritteiset OMG Mocca Masterit ovat arvostettuja kahvin keittimiä myöskin ammatti keittiöissä.Aamu pöhnässä ei jaksa tosin kahvin keitintä virittää päälle.
Eikun se pitää osata aloittaa ajoissa. Peesaajia aina löytyy...
Minä juon useitakin eri kahvi laatuja, jotka valmistan yleensä kahvin keittimellä. Toisinaan töissä joudun juomaan myös automaatti kahvia.
No mitä sää sitten oisit vastannut? "Muu: ei väliä. Vaalea paahto" Miksei kelpaa? :D
Oikeet negatiivinaket taas vauhdissa. Vali vali vali vali.
Tää menee nyt ihan saivarteluksi, mut kysyinkin mikset kirjottanut kohtaan Muu:_______ omaa mieltymystäsi? Esim. Ei suosikkimerkkiä tai vaalea paahtoinen kahvi. :D