Kahvin juonti kysely (projektityötä varten)

  • 6 046
  • 47
Tila
Viestiketju on suljettu.

Carlos

Jäsen
Työpaikan palomuuri ei salli pääsyä linkattuun osoitteeseen.

Mutta noin näppituntumalla;

- Juon kahvia paljon, n. 5-10 kuppia päivässä.
- Suodatinkahvia ei toivottavasti moni joudu enää juomaan missään, parhaimmillaankin ihan hirveää kuraa.
- Itse pidän eniten erittäin tummista ja mahdollisimman vahvoista kahvipavuista, jotka keitin jauhaa joka kupillista varten erikseen.
- Suosin Jura -merkkisiä keittimiä, nykyinen on kestänyt jo kohta 6 vuotta ilman yhtä ainutta vikaa. Töissä myös saman merkkinen masiina.
- Kahviin ei saa laittaa mitään sekaan, ei kermaa, ei maitoa, ei sokeria, ei makeutusainetta. Muuten se ei maistu kahvilta.
- Viestini sisältää todennäköisesti muutaman kirjoitusvirheen.
- Lähden kohta kotiin.
- Menen kotiin autolla (omalla).
- Aion juoda kotona kupin kahvia ja ison lasillisen viskiä kyytipojaksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mitä laitat viskin sekaan?

Panet*

Laittaa=Valmistaa

Itse en juo kahvia, eipähän ala kahvi hammasta kolottamaan. Olisihan se kamalaa, jos olisi kahvi riippuvuus. Pysykää lapset ja lapsiavanhemmat kaukana kahvi sedistä.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kofeiinin yliherkkyys on paras. Eli yhdestäkin kupista oireena hirvittävä kylmänhiki, sydämentykytys, hengenahdistus ja huimaava olo. Vuoden päivät mennyt jo kokonaan ilman tuota saatanallista ainetta.
 

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
Olin reilumies ja vastasin ihan asiallisesti kahvin juonti kyselyyn. Enjuo kahvia, koska kahvi on mielestäni pahaa. Minut on monesti yritetty saada juomaankahvia, mutta en vaan ole oppinut. Kahvin keitintä osaan kyllä käyttää, mutta pitkään aikaan ei ole tarvinnut siihenkään laitteeseen koskea.

No itseasiassa tuli tässä mieleen, että kerran jouduin ihan työn puolesta juomaan kahvia, kun ei ollut muuta saatavilla. Se oli aika hämmentävää. Tarjolla oli pulla pitko ja laitoin myös kahviin paljon sokeria. Ilman pulla pitkoa ja sokeria se kahvi tuskin olisi alas mennyt. Mutta arvostan myös paljon niitä, ketkä tykkää kahvin keitintä käyttää ja juoda kahvia. Olette melkoisia kahvi miehiä ja kahvi naisia.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En huomannut, että kukaan olisi maininnut asiasta, joten nostan asian itse esille. Otsikkoon on päässyt livahtamaan kirjoitusvirhe.
 
Tuota en tehnyt siksi koska en tajunnut kyseistä vaihtoehtoa vaikka se oli siinä nenäni edessä. Olen vähän tyhmä vissiin. Vinkkisi auttoi ja niinpä riennän täyttämään kyselyn. Kiituksia.

Jos valmiit vastausvaihtoehdot eivät natsaa, niin silloin valtaosa ihmisistä ymmärtäisi käyttää vaihtoehtoa 'muu'. Taidat tosiaan olla vähän tyhmä, kuten itsekin tuossa pohdit.

PS. Vastasin kyselyyn.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
En huomannut, että kukaan olisi maininnut asiasta, joten nostan asian itse esille. Otsikkoon on päässyt livahtamaan kirjoitusvirhe.

Noh opettelisit nyt itsekin kirjoittamaan. Oikea kirjoitusmuoto on siis: "Kirjoitus virhe"...

PS. Vastasin myös kyselyyn, kun niin nöyrästi mielipidettäni tiedusteltiin. Ole hyvä.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen pilkunnussija siitä pahimmasta päästä, mutta tämä ketju aiheutti niin paljon tirskumista ja vatsakrappeja, että osallistuin nyt kuitenkin kahvin juonti kyselyyn.

Ollos hyvä, kahvin juonti tapani ovat nyt tiedossasi, arvon kyselijä.

Korjaan: kyseliä. Joku kieli opiskelia voisi tuon vielä varmistaa.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä ole aiemmin tullut kahvin juonti kyselyä vastaan. Tuli tajuttua, että sitähän menee melkoinen määrä. Vaikka pelkästään työ paikan automaatti kahvi koneesta sitä juon, noin niinkuin aamulla ennen töitä, kahvi tauolla, lounaalla ja toisella kahvi tauolla.

Onko muuten kahvi nyt sit viimeisimpien tutkimusten myötä hyväksi vai pahaksi ihmiselle?
 

Carlos

Jäsen
Mitä laitat viskin sekaan?

No tässähän on eri koulukuntia, mutta itse en ole koskaan tavannut ketään oikeaa viskin ystävää joka laittaisi siihen sekaan yhtään mitään. Eli mahdollisimman hyvälaatuinen viskilasi + mahdollisimman hyvälaatuinen viski sinne lasiin pullosta/karahvista kaadettuna on se yhdistelmä millä mennään.
 

Scade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No tässähän on eri koulukuntia, mutta itse en ole koskaan tavannut ketään oikeaa viskin ystävää joka laittaisi siihen sekaan yhtään mitään. Eli mahdollisimman hyvälaatuinen viskilasi + mahdollisimman hyvälaatuinen viski sinne lasiin pullosta/karahvista kaadettuna on se yhdistelmä millä mennään.
Itse tapaan laittaa vesi tilkan viski lasiin toimii loistavasti aromienesiin tuojana.

Kahvin juonti ei ole minulle vakinainen tapa. Nyt tosin parina viimepäivänä olen muutaman kahvi kupin juonut. Tärkeät kokeet edesä Perjantaina, joten tullut tämäkin salainenase kaivettua esiin. Eilen join kupin kahvia maito tilkalla noin kahden maissa päivällä. Toissa päivänä olin suorastaan hurjana juoden kaksi kahvi kuppia. Jauheena käytin pika kahvia, jota sattui löytymään kaupasta. Taisi olla jotain reilunkaupan luomu kahvia.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Olen pilkunnussija siitä pahimmasta päästä, mutta tämä ketju aiheutti niin paljon tirskumista ja vatsakrappeja, että osallistuin nyt kuitenkin kahvin juonti kyselyyn.

Sama, mullekin tuli hirveitä kreppejä joka puolelle.

Vastasin kyselyyn ja olihan tuo melkoisen lyhyt ja ytimekäs.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Espressoa perkele ja vaahdotettua maitoa paalle, eli caffè macchiatto. Merkkina yleensa Lavazzan Gusto Forte. Joskus tuli juotua todella paljon suodatinkahvia ja sita joutui juomaan niin helvetisti, etta maha alkoi oireilemaan. Nyt riittaa 3 kuppia espressoa paivassa (aamupalan, lounaan ja illallisen jalkeen). Siita saa tarvittavat kofeiinikiksit ja ei maha huuda hoosiannaa.
 
Viimeksi muokattu:

Al Dente

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Jokipojat, HIFK
Murukahvia tuli joskus armeijassa kokeiltua silleen että vessan kraanasta niin kuumaa vettä kun sieltä tuli ja siihen sissipakkauksen murut joukkoon. Ei ollut namia, ei...
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vastattu. Semmoinen vinkki tosin, että nuo mitä kahvia suosit eniten -vaihtoehdot oli aika minimissä. Joten uskoisin että käytännössä kaikki vastaavat sen vaihtoehdon muu.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vastattu. Semmoinen vinkki tosin, että nuo mitä kahvia suosit eniten -vaihtoehdot oli aika minimissä. Joten uskoisin että käytännössä kaikki vastaavat sen vaihtoehdon muu.

Ainakin vielä kymmenen vuotta sitten nuo kolme vaihtoehtoa kattoivat yli 70% kaikesta vähittäiskaupan kahvimyynnistä, joten eiköhän niille jokunen klikkaus ole tullut vieläkin, vaikka osuus varmasti pienentynyt onkin.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ainakin vielä kymmenen vuotta sitten nuo kolme vaihtoehtoa kattoivat yli 70% kaikesta vähittäiskaupan kahvimyynnistä, joten eiköhän niille jokunen klikkaus ole tullut vieläkin, vaikka osuus varmasti pienentynyt onkin.

Kymmenen vuotta sitten Jokeritkin oli kova jengi sm-liigassa.

Mutta toki, varmasti jokunen klikkaus tulee, silti vaihtoehtojen vähyys yllätti.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suosin sitä mikä on tarjouksessa. Ja mikäli on vielä kahvitarjoilu samassa paikassa kuin tarjous, niin riennän sinne. Tykkään ihmisistä. Vanhoista sellaisista.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös