Kahvin juonti kysely (projektityötä varten)

  • 6 045
  • 47
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hammers

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, SapKo, Buffalo Sabres, West Ham United
Moi!

Vastaisitteko tekemääni kahvikyselyyn. Kiitos.

Linkki poistettu ja ketju suljettu. Kaikki vastaavanlaiset kyselyt edellyttävät erillislupaa moderaattoreilta.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Makeutusaine (hermesetas) puuttui kahviin sekoitettavien aineiden valikoimasta.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Mets
Tossa kysymyksessä ei ole minulle sopivaa vaihtoehtoa
Mitä kahvia suosit eniten? *
Juhlamokka
Presidentti
Kulta Katriina
en juo kahvia

En suosi mitään tiettyä merkkiä koska en edes erota kahvin makua merkin perusteella. Viime aikoina olen huomannut että vaalea paahto ja tumma paahto maistuvat erilaisilta ja vaalea paahto on enemmän makuuni. Tämä on ainoa suosimisperustelu minulla kahveissa, sen lisäksi että joitakin halpismerkkejä en osta joita ei kyllä ihan tavallisista kaupoista edes saa. Aiemmin sai jostakin, nykyään en ole varma.

Sopivan vaihtoehdon puuttumisen vuoksi en vastannut kyselyyn.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tuota Other-kahvia en ole vielä maistanutkaan. Pitänee tutustua.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minä juon useitakin eri kahvi laatuja, jotka valmistan yleensä kahvin keittimellä. Toisinaan töissä joudun juomaan myös automaatti kahvia.
 

Murskaaja

Jäsen
Vastasin Hammersinkyselyyn. Kahvia tulee juotua jokapäivä desi litra kaupalla. Aamu pöhnässä ei jaksa tosin kahvin keitintä virittää päälle, mutta ilta päivällä juon sitten useammankin kahvi kupposen.
 

julle-jr

Jäsen
Aamu pöhnässä ei jaksa tosin kahvin keitintä virittää päälle.
Kahvin keittimien virittämiseen on saatavilla ammatti apua. Kahvin keitin virittämiseen eri koistuneita viritys pajoja löytyy useita. Mocca Masterilla esi merkiksi on oma viritys paja, OMG. Jatkuva viritteiset OMG Mocca Masterit ovat arvostettuja kahvin keittimiä myöskin ammatti keittiöissä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viritys lastuja voi tilata Saksan maalta halpaanhintaan. Viritys lastuilla kahvin saa tippumaan nopeammin ja siitä tulee maukkaampaa.

Heh heh. Joo, vastasin ihan asiallisesti. Tumma paahto on se juttu, vaalea on kusista ja sen juojat eivät tajua elämästä yhtä pisaran pingahdustakaan.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Mets
No mitä sää sitten oisit vastannut? "Muu: ei väliä. Vaalea paahto" Miksei kelpaa? :D

Oikeet negatiivinaket taas vauhdissa. Vali vali vali vali.

Toi kysymys oli merkattu *:llä joka tarkoittaa "Required" ja koska siinä ei ollut yhtään vaihtoehtoa joka olisi kuvannut minua tässä yhteydessä, en voinut vastata kysymykseen enkä myöskään jättää täytettyä lomaketta.

Mitä mun olisi pitänyt tehdä? Valita joku "vääristä vaihtoehdoista" ja lähettää lomake vaiko tehdä kuten tein ja jättää kommentoimatta asiasta täällä? Kommentoin kuitenkin kun ajattelin että tämä on kommentointiketju ja kertoisi kyselyn tekijälle miksi jäi vastaamatta.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tää menee nyt ihan saivarteluksi, mut kysyinkin mikset kirjottanut kohtaan Muu:_______ omaa mieltymystäsi? Esim. Ei suosikkimerkkiä tai vaalea paahtoinen kahvi. :D
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Mets
Tää menee nyt ihan saivarteluksi, mut kysyinkin mikset kirjottanut kohtaan Muu:_______ omaa mieltymystäsi? Esim. Ei suosikkimerkkiä tai vaalea paahtoinen kahvi. :D

Tuota en tehnyt siksi koska en tajunnut kyseistä vaihtoehtoa vaikka se oli siinä nenäni edessä. Olen vähän tyhmä vissiin. Vinkkisi auttoi ja niinpä riennän täyttämään kyselyn. Kiituksia.

Vaikkei tästä asiaan liittyvästä keskustelusta varmaan ollutkaan hyötyä kyselyn tekijälle niin siitä oli hyötyä minulle kun nimimerkki Leelian Lepotuoli sai avattua silmäni.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Tällaisia jo alusta lähtien lapasesta karkaavia keskustelu ketjuja tämä Jatko Aika on kipeästi kaivannutkin!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mitä jos ei oo kiinnittänyt huomiota siihen mitä kahvia ostaa?

Tähän väliin vielä pienimuotoinen tietoisku: Muistakaa semmoinen pikkuseikka, että kallein kahvi on yleensä parasta. Vaikka sitä saatetaankin tehdä mitä erikoisimmista ainesosista, silti se kelpaa hienohelmoille ympäri maailmaa. Ole kotonasi kuin kuninkaallinen ja juo rentouttava kupillinen norsun jätöksistä tehtyä kahvia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös