Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 600 762
  • 1 934

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai TOJ on sama kuin The Original Jags?

Eilen muuten ringissä juttelin pitkään joidenkin venäläisten kanssa. Tai ei meillä yhteistä kieltä ollut.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pelkkää yksysikuuskolmosta ei löydy etsintäasetuksesta, joten on saanut hyvin luultavasti monoa.
Jaa juu, sähläsin hakutoiminossa. Jep, monoa on saanut sitten. Mutta mikäköhän oli viimeinen niitti.. ei noi vikat viestit ollut läheskään sitä saastaa mitä oli totuttu näkemään.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko osion ikinegailija nimim 1963 ei ole näkynyt (onneksi) vuoden 2018 jälkeen. Mutta miksi? Saiko hän pysyvän poiston ja oliko syynä se lähes taiteen tasolle asti viety trollaus ja flametus mitä Lukkoon tuli?

Muistaako Lukko osion pitkäaikaset @Roku @1936 mitä tapahtui?
Pistin hiljaiselon merkille viime kauden aikana, muuta en asiasta tiedä. Pelikielloista en varmuudella osaa sanoa mutta ei hänelle mun muistaakseni ole edes pienempiä pelikieltoja annettu. Tulkitsin asian niin että kun viime syksynä, marras-joulukuussa kun Lukolla oli ne kauden vaikeimmat ajat eikä häntä näkynyt silloinkaan niin Jatkoaikailu ei vaan enää kiinnosta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pelkkää yksysikuuskolmosta ei löydy etsintäasetuksesta, joten on saanut hyvin luultavasti monoa.
Tai vaihtanut nimimerkkiä tai luultavammin pyytänyt ylläpidolta tunnusten poistoa. Kuten sanottu, ei mulle oikein osu muistiin että hänelle olisi edes lyhyitä pelikieltoja annettu, saati lopullista exodusta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sepä on mukavaa kuulla. Ei jäänyt epäselväksi mitä kaveri on miehiään taikka naisiaan.
Pahinta oli se, että lunttasi joukkueensa kanssa Oulun Snooker Timen visailussa. Sitä en anna ikinä anteeksi. No se homma sitten saatiin loppumaan erinäisillä toimilla. Epärehellinen monilla elämänalueilla siis. Paras kenkiminen ikinä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kai hän puhui myös negatiivisista ja rumista puolista?
Sellaisia ei Äiti Venäjällä ole. Ja KHL-joukkueet valitsivat kapteeninsakin sen mukaan kenellä on kaunein vaimo ja hienoin auto. Tällasta faktaa tuli joskus niihin aikoihin kun Vehanen KHL:ssä mainetta niitti ja sarjaa seurasin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Pahinta oli se, että lunttasi joukkueensa kanssa Oulun Snooker Timen visailussa. Sitä en anna ikinä anteeksi. No se homma sitten saatiin loppumaan erinäisillä toimilla. Epärehellinen monilla elämänalueilla siis. Paras kenkiminen ikinä.
Sinulla oli kysymyksissä vääriä aiheita, sekös ajaa lunttaamaan. Olisit kysynyt enemmän Venäjästä ja Neuvostoliitosta, vastaukset olisi saattanut ollut vääriä mutta niitä olisi takuulla tullut, riisi paperia ei olisi riittänyt kisan ajaksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sinulla oli kysymyksissä vääriä aiheita, sekös ajaa lunttaamaan. Olisit kysynyt enemmän Venäjästä ja Neuvostoliitosta, vastaukset olisi saattanut ollut vääriä mutta niitä olisi takuulla tullut, riisi paperia ei olisi riittänyt kisan ajaksi.
En minä ollut kyselemässä. Mutta soveltuvin osin ehkäpä noin!
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pistin hiljaiselon merkille viime kauden aikana, muuta en asiasta tiedä. Pelikielloista en varmuudella osaa sanoa mutta ei hänelle mun muistaakseni ole edes pienempiä pelikieltoja annettu. Tulkitsin asian niin että kun viime syksynä, marras-joulukuussa kun Lukolla oli ne kauden vaikeimmat ajat eikä häntä näkynyt silloinkaan niin Jatkoaikailu ei vaan enää kiinnosta.
Hmm.. joitain pieniä banneja taisi joskus saada mutts en myöskään muista että olisi saanut lopputiliä. Ehkä sitten lähti muuten vaan, muutenhan olisi ilmestynyt mestoille viime syksyn vaikean jakson aikana herkuttelemaan. No,.ei ole ikävä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tai vaihtanut nimimerkkiä tai luultavammin pyytänyt ylläpidolta tunnusten poistoa. Kuten sanottu, ei mulle oikein osu muistiin että hänelle olisi edes lyhyitä pelikieltoja annettu, saati lopullista exodusta.
No ihan satavarmasti ikibannittiin. Itse olin sillä kertaa raportoimassakin ja ilahduin, kun lensi ulos, vihdoinkin, lukuisten erimittaisten bannien jälkeen.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No ihan satavarmasti ikibannittiin. Itse olin sillä kertaa raportoimassakin ja ilahduin, kun lensi ulos, vihdoinkin, lukuisten erimittaisten bannien jälkeen.
Täytyykin ihan hassuttelun merkeissä käydä kahlaamassa vanhoja viestejä kun tässä illat pimenee.. muistatko mitä hän melskasi? Edit. Ei taidettu olla samassa nimimerkissä?
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No ihan satavarmasti ikibannittiin. Itse olin sillä kertaa raportoimassakin ja ilahduin, kun lensi ulos, vihdoinkin, lukuisten erimittaisten bannien jälkeen.
Oho. En kyllä yhtään muista tuollaista enkä niitä lukuisia pelikieltojakaan. Tämä ulostaminen ei kylläkään ole tullut mistään Lukon tekemisten arvostelusta vaan jostain muusta jos oikein arvaan?

Kyllä hän sen puoleen muuallekin palstalle kirjoitteli, mutta mulle hän oli tuttu pääasiassa Lukon ankarana arvostelijana tappioiden jälkeen ja hiljaiselon viettäjänä voittojen jälkeen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oho. En kyllä yhtään muista tuollaista enkä niitä lukuisia pelikieltojakaan. Tämä ulostaminen ei kylläkään ole tullut mistään Lukon tekemisten arvostelusta vaan jostain muusta jos oikein arvaan?

Kyllä hän sen puoleen muuallekin palstalle kirjoitteli, mutta mulle hän oli tuttu pääasiassa Lukon ankarana arvostelijana tappioiden jälkeen ja hiljaiselon viettäjänä voittojen jälkeen.
Tarkoitin siis TOJ:ia. Pahoitteluni väärinkäsityksestä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Nick Neim

Jäsen
Pelkkää yksysikuuskolmosta ei löydy etsintäasetuksesta, joten on saanut hyvin luultavasti monoa.
Jaa juu, sähläsin hakutoiminossa. Jep, monoa on saanut sitten. Mutta mikäköhän oli viimeinen niitti.. ei noi vikat viestit ollut läheskään sitä saastaa mitä oli totuttu näkemään.
Tai vaihtanut nimimerkkiä tai luultavammin pyytänyt ylläpidolta tunnusten poistoa. Kuten sanottu, ei mulle oikein osu muistiin että hänelle olisi edes lyhyitä pelikieltoja annettu, saati lopullista exodusta.
Kyllähän @1963 edelleen profiilina löytyy, ja viestihistoriaakin pääsee halutessaan selailemaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

redpecka

Jäsen
Tällaisia kuin TOJ, joita on edelleenkin ja tulee koko ajan (kannatti sitten mitä maailman kolkkaa tahansa puusilmäisenä) niin heidän viestejään pitää tulkita oikein eikä lähteä vääntämään vastaan, ellei sitten itse myös satu olee mieltynyt kyseiseen toimintaan.

Tämä on päivän selvää, että kun fanittaa jotain juttua niin sen puolen epäkohtia on ihmisen hyvin vaikea myöntää varsinkin kun seitkytkolme vastakkaista mieltä olevaa merkkiä hyökkii niskaan.

Minä näen hienovaraisena myöntämisen merkkinä tilanteen, jossa fanittamasi jengi/valtio/joku on perseillyt ja sanot, että tuolla jossain muuallakin tehdään tunnetusti myös pahasti - eli siinä rinnastaa oman jengin yhtä pahaksi. Näitä TOJ teki paljon ja hän varmaan tällä yritti viestittää kuinka myös Venäjällä osataan perseillä ja varmaan hän kärsi tästä epäkohdasta, mutta kun aggressiivinen keskustelukulttuuri ei mahdollista yksipuolista antautumista. Minusta tuo on paljon kun pystyy edes kiertoteitse ilmaisemaan kritiikkiä fanittamaansa asiaa kohtaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viimeisistä viesteistään huomaa miten on kohtalaisen kypsynyt Lukkoon. Palaa hallille finaaleissa. Kulunut vuosi on saattanut iskeä kovaa palleaan.

Tuo kaveri käy ainoastaan Lukon hävitessä foorumilla. Vähän kun teidän SJS#50. Lukon menestyessä ei ole mitään asiaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@JHag ja @Predator ovat hiljentyneet tyystin. Molempien kanssa kivaa juttua aikanaan,
Ellen ihan väärin muista niin predator vaihtoi tai oli vaihtanut nickiään jossain kohtaa. Sitten taisi olla alkoholismia ja muutakin ja ilmeisesti lähti ihan itse palstalta.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tajusin juuri etten ole pitkään aikaan lukenut nimimerkin @vetoo kirjoituksia palstalta. Ehkä johtuu siitäkin että jääkiekko on ollut pitkään tauolla ja MM-kisojakaan ei pelattu?

Pidin niistä kirjoituksista mitä tältä kyseiseltä nimimerkiltä luin. Hyvää asiantuntemusta etenkin Slovakiasta ja niitä viestejä oli kiinnostavaa lukea. Itsekin kun vähän symppaan myös Slovakiaa niin on ollut hienoa että on ollut noin hyvä kyseisen maan asiantuntija.
Taitaa @vetoo aika mennä nykyisin eniten Twitterin ja ammattilaispyöräilyn parissa. Jos yhtään pyöräily kiinnostaa niin kannattaa seurata nimimerkkiä @ammattipyöräily siellä. Käsittäkseeni toimittaa juttuja myös pyöräilylehtiin nykyään ja monet pro tason pyöräilijät ja pyöräilyn parissa työskentelevät seuraavat varsin aktiivisesti hänen juttujaan. Ei siinä olisi kiva nähdä välillä täälläkin, mutta nimimerkin suurin intohimo on selkeästi ammattipyöräilyn parissa. Ja kun itsekin pidän lätkän ohella myös pyöräilystä on hänen juttuja ollut erittäin mielenkiintoista seurata, kiitos siitä.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Tietääkö joku, mitä nimimerkille @Lunatico kuuluu nykyään? Nähty viimeksi 2017. Jäi mieleeni erittäin lämminhenkisenä ja kilttinä palstalaisena. Puhui avoimesti päihderiippuvuudestaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tietääkö joku, mitä nimimerkille @Lunatico kuuluu nykyään? Nähty viimeksi 2017. Jäi mieleeni erittäin lämminhenkisenä ja kilttinä palstalaisena. Puhui avoimesti päihderiippuvuudestaan.
Tämä taisi olla se kaveri, joka myi palstalla piraattipaitoja ja kusetti Liigapörssissä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös