Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 600 746
  • 1 934
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@Turha Kaukalo ei ole muuten kirjoittanut viestiäkään sitten 4.5.

Turhis on ollut aikaisemmin sen verran aktiivinen kirjoittelija vapaalla puolella, että tämä tilanne suorastaan hämmästyttää.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Mitäköhän kuuluu jäsenelle @alwahla ? Ei ole miestä pariin vuoteen palstalla näkynyt.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
@Turha Kaukalo ei ole muuten kirjoittanut viestiäkään sitten 4.5.

Turhis on ollut aikaisemmin sen verran aktiivinen kirjoittelija vapaalla puolella, että tämä tilanne suorastaan hämmästyttää.

Sillä on selkeesti ollut salainen missio. Kirjoittanut 13.4. näin

Mä tahdon hävitä. Se on yllättävän vaikeata.

Nyt se sit tais onnistua

Oikeesti se puhuu tossa voittamisen vastakohdasta. Toivottavasti hän on kunnossa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vieläkin kateissa.

Itse olen jo pidemmän aikaa jokeriosion kirjoitustavasta ja erittäin nopeasta toistensa viestien lainaamisesta päätellen epäillyt tuplanickiä erääseen toiseen palstan jokerifaniin. Mielestäni joku joskus jopa narautti heran ja nimimerkki X:n epäilyttävästä keskinäisestä viestin lainauksesta tms.

Oisko sieltä häkki heilahtanut tuplanickistä vai missä @Hera80 seikkailee?

Olen etsimässä itseäni.

Syytökset tuplanickistä on kuitenkin syytä ampua alas heti, ettei fakenews lähde leviämään kulovalkean tavoin. Jos suinkin tohdit, niin olisi kiva kuulla, kuka tämä nimimerkki x on kenen kanssa olemme toisiamme epäilyttävästi lainailleet, niin muutkin voivat tehdä vertailuja ja tarvittaessa @Moderaattorit voivat tarkistaa sen, onko viestit lähetetty samasta palvelimesta.

Hera 80
-puhdas pulmunen
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hera 80
-puhdas pulmunen
Hienoa kuulla sinusta jälleen.

Unenpöpperössä sitä kirjoittaa kaikenlaista ja vasta nyt tajusin kuinka dorkaa oli lähteä julkisesti ruotimaan tätä asiaa. Yksityisviesti sinulle tai modeille olisi varmasti ollut tyylikkäämpää. Pahoittelen.

Voin sulle yksityisviestin pistää miksi olen tuplanickeilyä pohtinut osaltasi. Lahti 2001 hengessä: korostan, tämä on vasta epäily.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vähän kaipailen @aurajoki :n paluuta Palloseuran palstavahvuuteen. Auriksella oli aika negatiivinen asenne Palloseuran touhuiluun, mutta vähänkään seuran tekemisiä seurannut voi sanoa, että monesti herra on ihan oikeassa ollu. Toivottavasti muutama intomielinen Palloseuran osioon kirjoitteleva fanipoika ei loputtomalla ajojahdillaan saanu tätä kriittistä kirjoittelijaa lopettamaan ansiokasta kirjoitteluaan.
Ikävä on myös palstaltapoistetun nimim. @kausi :n viiltäviä analyysejä, jotka ei aina niin hirveästi näitä jees-miehiä miellyttäneet. kausi oli vaan niin kriittinen myös tätä modeilua kohtaan, joten lähtö tuli, vaikka just tollasia kriittisiä, kärkeviä ja oikeasti asiasta kirjoittavia jäseniä tää palsta kaipais.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Vähän kaipailen @aurajoki :n paluuta Palloseuran palstavahvuuteen. Auriksella oli aika negatiivinen asenne Palloseuran touhuiluun, mutta vähänkään seuran tekemisiä seurannut voi sanoa, että monesti herra on ihan oikeassa ollu. Toivottavasti muutama intomielinen Palloseuran osioon kirjoitteleva fanipoika ei loputtomalla ajojahdillaan saanu tätä kriittistä kirjoittelijaa lopettamaan ansiokasta kirjoitteluaan.
Ainut tuon seuran tilanteesta realisistisesti kirjoitteleva nimimerkki. Yleensä aina samaa mieltä, ja kun muut maalailee pilvilinnoja vaikka kyseessä on todennäköisesti Liigan seuraava Blues on hän täysin oikeassa. Toivottavasti vain tauko menossa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muistin jostain nimimerkin action bronson. Tainnut lähteä jo aikoja sitten isoista ovista vai mikä oli stoori? Mennyt ainakin aivan ohi. Kärkästä meininkiä taisi harrastaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Muistin jostain nimimerkin action bronson. Tainnut lähteä jo aikoja sitten isoista ovista vai mikä oli stoori? Mennyt ainakin aivan ohi. Kärkästä meininkiä taisi harrastaa.
Sai minun mielestä lopulliset bannit. Syystä mitä en mene varmaksi sanomaan.
 

Bread Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kookoo ja Hull City
Muistin jostain nimimerkin action bronson. Tainnut lähteä jo aikoja sitten isoista ovista vai mikä oli stoori? Mennyt ainakin aivan ohi. Kärkästä meininkiä taisi harrastaa.
En tiedä mistä lensi lopulta pihalle, mutta oli ainakin julkaissut yksityisviestejä ja vielä muuttanut niiden sisältöä, mikä on aika mulkku teko jo itsessään.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mikäs on muuten pisimpään "kateissa ollut" nimimerkki jonka olette havainneet. Eikös joku ole ollut ns. useamman vuoden
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Kuinka moni ylipäätään katoaa kesän ajaksi laitumille ja palaa takaisin lätkää seuraamaan kun nhl-kausi jatkuu tai liigakausi alkaa? Epäilisin että iso osa näistä pitää taukoa näistäkin syistä.
 

redpecka

Jäsen
Nyt kun osaan tägätä nimimerkin, niin laitetaan tämä tänne: Missä olet, @redpecka? Nyt se minunkin paluu on tapahtunut, sinulla on ehkä pieni tauko menossa? Edellinen kirjautuminen ulkomuistista 26.05.
Juu pientä breikkiä aina välillä.

Mikäs on muuten pisimpään "kateissa ollut" nimimerkki jonka olette havainneet. Eikös joku ole ollut ns. useamman vuoden
Eikös se Oksasen Kartsa pidä kans aika vakuuttavia taukoja viestiensä välissä?

Itelläni on lyhyeen palstauraani mahtunut muistaakseni joku seittemän vuoden breikki ja oisko toinen ollut jonkun kolme vuotta. Enemmän on siis tullut melkein oltua lepäämässä kuin aktiivisena.
 

teppana

Jäsen
Mikäs on muuten pisimpään "kateissa ollut" nimimerkki jonka olette havainneet. Eikös joku ole ollut ns. useamman vuoden

Itse olin varmaan yli viisi vuotta kirjoittamatta mitään. Täytyypä tarkistaa viestihistoriasta kuinka pitkä aika oli välissä.

Edit: Tuossa kun kävin tarkistamassa, niin kirjoitin 19.05.2010 viestin ja heti perään 27.-28.3.2012 kaksi viestiä. Siitä sitten oli pikkuisen hiljaisempaa ja 25.4.2016 näpyttelin seuraavan viestin.
 
Viimeksi muokattu:
@redpecka, eikös se niin mene, että taukoa kannattaa ottaa jos siltä tuntuu ja tietää kuitenkin samalla sen että voi palata takas? Sitten kun siltä tuntuu. Nyt oli näköjään aika sinun paluullesi ja hienoa että tulit takaisin.
 

redpecka

Jäsen
@redpecka, eikös se niin mene, että taukoa kannattaa ottaa jos siltä tuntuu ja tietää kuitenkin samalla sen että voi palata takas? Sitten kun siltä tuntuu. Nyt oli näköjään aika sinun paluullesi ja hienoa että tulit takaisin.
Tietenkin näin. Mutta ei tässä nyt mitään grande come backiä olla tehty, onhan näitä pikkutaukoja jo kai tämänkin vuoden puolella pari kolme ehtinyt mulle tulla kun ei aina jaksa tai ehdi. Erikseen sitten nuo vuosien mittaiset. Keskimäärin kivempia omaehtoiset bannit kuin portsarien antamat.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Onkohan täällä kirjoittajia, jotka kaikessa hiljaisuudessa lopettavat kirjoittamisen katsoakseen, että tulevatko he mainituksi tässä ketjussa? Voin kuvitella miten ne seuraa palstaa kirjautumatta, ja sitten muna pystyssä hyökkäävät tämän ketjun kimppuun kun se on nostettu.
 

444

Jäsen
Onkohan täällä kirjoittajia, jotka kaikessa hiljaisuudessa lopettavat kirjoittamisen katsoakseen, että tulevatko he mainituksi tässä ketjussa? Voin kuvitella miten ne seuraa palstaa kirjautumatta, ja sitten muna pystyssä hyökkäävät tämän ketjun kimppuun kun se on nostettu.
Jos mulla olisi elämä, niin toimisin juuri noin. Mutta kun ei ole, niin notkun täällä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onkohan täällä kirjoittajia, jotka kaikessa hiljaisuudessa lopettavat kirjoittamisen katsoakseen, että tulevatko he mainituksi tässä ketjussa? Voin kuvitella miten ne seuraa palstaa kirjautumatta, ja sitten muna pystyssä hyökkäävät tämän ketjun kimppuun kun se on nostettu.
Olin IRC-galleriasta pois jonkun 70 päivää. Alkoi kiinnostamaan kuinka kauan olin ollut poissa niin kysyin kaverilta tarkan määrän päivistä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onkohan täällä kirjoittajia, jotka kaikessa hiljaisuudessa lopettavat kirjoittamisen katsoakseen, että tulevatko he mainituksi tässä ketjussa? Voin kuvitella miten ne seuraa palstaa kirjautumatta, ja sitten muna pystyssä hyökkäävät tämän ketjun kimppuun kun se on nostettu.
Olin poissa vuoden kaksi ja kävin kyttäämässä välillä. Koska ei ollut mainittu. Voi kyynel.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nyt kun veli @Musta Nuoli edellisestä foorumiviestistä tuli tovi sitten kuluneeksi täysi vuosi, voinee hänet viimein julistaa virallisesti kadonneeksi palstalegendaksi. Jotenkin sitä ainakin itse pitkään odotti viime syksyn rullatessa että jospa hän on päättänyt vain pitää tällä kertaa pidennettyä palstalomaa, mutta nyt alkaa näyttää siltä että mies on liittynyt niiden kirjoittajien joukkoon, jotka saivat vain yksinkertaisesti tarpeekseen tästä palstasta ja siirtyivät eteenpäin elämässä ilman mitään erillistä ilmoitusta.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Vanhasta vedonlyöntikaveristani @Daespoo 'sta (häviäjä maksoi johonkin hyväntekeväisyyskohteeseen), joka tykkäsi kirjoitella viikonloppuöinä välillä kärjekkäitäkin mielipiteitä politiikasta, ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään. Taisi aikoinaan saada pitkän pelikiellon. Suuttuikohan siitä ja lopetti kirjoittamisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös