Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 598 451
  • 1 934

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Missä on @perro? 9.5.2019 viimeksi ollut paikalla. Krobben kiperistä tuli mieleen, kun kovana kisaajana ei ole ilmoittautunut vielä uuteen kauteen mukaan.

Aika vähän näköjään muutenkin kirjoitellut tänne historiansa aikana.

Täällä taustalla olen ollut lueskelemassa lätkäosioiden kirjoituksia. Seuraan lätkää mielelläni, mutta en siitä oikeasti tajua mitään niin ei ole mitään kirjoitettavaa :)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Omaan sellaisen muistikuvan, että Evil olisi saanut tuolloin pitkän pelikiellon, ehkä jopa kuukauden mittaisen. Nyt eletään kyllä jo elokuun loppua, eli mikäli muistikuvani pitää paikkansa, on kumma ettei hän ole jo palannut palstan riveihin. Luulisin itse, että Evil on vain unohtanut palstan ja tekee paraikaa jotain muuta elämässään. Ymmärrän huolenaiheesi miehen kunnosta, kun muistetaan miten pernaveikolle kävi tässä tovi sitten. Eiköhän @Evil ole ihan jees, hepun paluuta odotellessa.
En saanut kuin viikon. Välillä tosiaan elämässä tapahtuu oikeita asioita ja nämä nettihommat unohtuu. Sitten taas joskus on tylsää ja voi piipahtaa täälläkin.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mukavaa kun olet palannut kehiin, @Evil. Olin jo ehtinyt unohtaa teikäläisen, mutta nyt pyörit jälleen menossa mukana.
Olin jo itsekin unohtanut Evilin. Mutta onhan täällä pyöritty jo kohta parikymmentä vuotta. Välillä olen pitkäänkin poissa, ja tulen olemaan. Silti huhut kuolemastani olivat jälleen kerran vahvasti ennenaikaisia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Häh mitä?? Kertokaa nyt enemmän, ei saa tälläsiä salamyhkäisiä juttuja heittää!
Jutun juureen pääset käsiksi tuolta vihastuttavat moderaattorit ketjusta tai sitten suoraan tuolta pelikieltoketjusta. Nimimerkin arvuuttelusta kuitenkin vain kyse, ei sen dramaattisempaa
 

444

Jäsen
Häh mitä?? Kertokaa nyt enemmän, ei saa tälläsiä salamyhkäisiä juttuja heittää!
@Lemieaux arvuutteli uuden nimimerkin taustoja, ei siis nimimerkin henkilöllisyyttä. Toi tämän myös itse ketjussa esille, ettei millään muotoa arvaile kenenkään henkilöllisyyttä. Tästä ropsahti sitten puolukkapäiviä poteneelta modelta suoraan kuukauden banaanisaarikierros, ja pyynnöistä huolimatta mitään sen tarkempaa selitystä ei ole tullut.
Itse epäilen sinun nimimerkkisi liittyvän ässään, joten kaiken järjen mukaan tästäkin tulee kakkua.
 

ace

Jäsen
Jutun juureen pääset käsiksi tuolta vihastuttavat moderaattorit ketjusta tai sitten suoraan tuolta pelikieltoketjusta. Nimimerkin arvuuttelusta kuitenkin vain kyse, ei sen dramaattisempaa
Joo okei, kyllähän tuota tapausta seurasin taustalta. En vain osannut yhdistää, sitä se Unicum teettää.
 

ace

Jäsen
@Lemieaux
Itse epäilen sinun nimimerkkisi liittyvän ässään, joten kaiken järjen mukaan tästäkin tulee kakkua.

Kyllä, kaikkien kitaristien esikuvaan ja ässään. Itse on ole kuitenkaan hän, lähellekkään. Toivoisin kuitenkin joskus pääseväni ajamaan DeLoreanilla, jolla hän meinasi menettää henkensä. Onneksi ei kuitenkaan näin tapahtunut.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo okei, kyllähän tuota tapausta seurasin taustalta. En vain osannut yhdistää, sitä se Unicum teettää.

Ja taustalla näissä kannattaa pysyäkin, korkeintaan peukuttaa. Piti googlettaa toi Unicum. Taidankin maistaa kun seuraavan kerran otan..........vuonna 2020.
 

ace

Jäsen
Ja taustalla näissä kannattaa pysyäkin, korkeintaan peukuttaa. Piti googlettaa toi Unicum. Taidankin maistaa kun seuraavan kerran otan..........vuonna 2020.
En uskalla edes paljoo peukuttaa ettei leimata mihinkään leiriin, sitä enemmän naureskelen taustalla.

Jos Jekku maistuu, niin Unicum on astetta parempaa. Makuasioita tietysti enkä ketään rohkaise juomaan alkoholia. Pitäisi itsekin vähentää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tällainen pelottelu ei ole edes hauskaa. Mikä nyt on, Iisoppi? Sait minusta sekä parista muusta jannusta jo vähän huolestuneen. Lähes 30 tuntia poissa palstalta. Ei ole normaalia Iisoppia.

Luotan siihen että kaikki on Lahden suunnalla hyvin, mutta jos vielä maanantaiaamun alkaessakin viimeisin havainto on torstailta kello 23:22, alan jo hikoilla.
Etpä ole ainoa jota tuo vähän pelotti. Toivottavasti Iisoppi on hengissä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joo, pikkuisen pelottaa Iisopin touhu. Ekana tuli mieleen ettei vaan olisi vanha vaiva eli viina ottanut rouvasta otteen. Toivottavasti ei.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Missäköhän on nimimerkki @Lunatico ? Ilmeisen rankasta elosta oli päässyt takasin pinnalle ja kirjotteli ainakin vapaalle ihan aktiivisestikin muistaakseni. Taisipa linkata jonkun lehtijutunkin itsestään. Ei ole pariin vuoteen veljeä näkynyt. Toivottavasti ei oo menneisyyden haamut tulleet kummitteleen, nuori kaverikin vielä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Missäköhän on nimimerkki @Lunatico ? Ilmeisen rankasta elosta oli päässyt takasin pinnalle ja kirjotteli ainakin vapaalle ihan aktiivisestikin muistaakseni. Taisipa linkata jonkun lehtijutunkin itsestään. Ei ole pariin vuoteen veljeä näkynyt. Toivottavasti ei oo menneisyyden haamut tulleet kummitteleen, nuori kaverikin vielä.
Hän kauppasi jotain "aitoa" pelipaitaa (?) tällä palstalla ja se ei sitten ollutkaan ihan aito. Siitä hän sai täällä paljon lokaa niskaan eikä ilmeisesti ole sen jälkeen kiinnostanut kirjoittelu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös