Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Pernaveikko ns. asui palstalla eikä ole kirjautunut 28.7.2019 jälkeen tänne. Epäilen, että nyt eivät asiat ole hyvin.
Pernaveikko ns. asui palstalla eikä ole kirjautunut 28.7.2019 jälkeen tänne. Epäilen, että nyt eivät asiat ole hyvin.
Huolestuttavaa tämä on. Jos joku tietää niin kertokoon miten Pernaveikolla menee.
Ja mehän toki kävimme sinne muutama tunti sitten osanottomme toivottamassa.Tähän löytyy vastaus RIP-Ketjusta tältä samalta kierrätyskeskus osiolta.
Niin olette näyttävästi käyneet, jäi minulta katsomatta nimimerkit jotka olivat siellä kirjoittaneet.Ja mehän toki kävimme sinne muutama tunti sitten osanottomme toivottamassa.
@Fordél ennen niin jääkiekko- mutta viimeisinä vuosina etenkin jalkapallokeskusteluihin sekä poliittisiin topiikkeihin täällä vapaalla puolella osallistunut kirjoittelija sai 29.3.2019 25 000 viestiä täyteen ja päätti ilmeisesti lyödä samalla pillit pussiin. Kyseessä kuitenkin @MustatKortit tavoin yksi eniten viestejä kautta aikain tänne laittanut käyttäjä. Jatkoaika menetti Fordélin lopettamisen myötä jälleen yhden palstalegendan.
Totta muuten joo, Fordél oli mm. todella aktiivinen lenkkeilyketjun kirjoittaja ja minäkin sinne aktiivisemmin aikanani kirjoittelin.@Fordél ennen niin jääkiekko- mutta viimeisinä vuosina etenkin jalkapallokeskusteluihin sekä poliittisiin topiikkeihin täällä vapaalla puolella osallistunut kirjoittelija sai 29.3.2019 25 000 viestiä täyteen ja päätti ilmeisesti lyödä samalla pillit pussiin. Kyseessä kuitenkin @MustatKortit tavoin yksi eniten viestejä kautta aikain tänne laittanut käyttäjä. Jatkoaika menetti Fordélin lopettamisen myötä jälleen yhden palstalegendan.
No mutta, hyvä päiväni sai kruununsa: nummenkallio tuli ja vastasi! Tuli erittäin hyvä fiilis. Kiireitä ja tapahtumia on näemmä riittänyt, mutta eipä se mitään. Olen myös nykyisin seuraajasi, kun selasin Mötikkä-ketjun aiemmin tänä vuonna alusta loppuun.
Mä olen hillittömän kova Crüe-fani nykypäivinä. Meikäläiseltä löytyy kyseistä yhtyettä sivuten viestejä palstan rumpuketjusta, mikäli teikäläistä kiinnostaa. Knock 'Em Dead, Kid!
Okei. Kiitos tästä! Itse en muistanut hänen saamaa kirjoituskieltoa, mutta se saattaakin selittää paljon. Itsekin jos saisin kuukauden penalttia niin saattaisin ihan tarkoituksenmukaisesti unohtaa koko palstan hetkeksi.Omaan sellaisen muistikuvan, että Evil olisi saanut tuolloin pitkän pelikiellon, ehkä jopa kuukauden mittaisen. Nyt eletään kyllä jo elokuun loppua, eli mikäli muistikuvani pitää paikkansa, on kumma ettei hän ole jo palannut palstan riveihin. Luulisin itse, että Evil on vain unohtanut palstan ja tekee paraikaa jotain muuta elämässään. Ymmärrän huolenaiheesi miehen kunnosta, kun muistetaan miten pernaveikolle kävi tässä tovi sitten. Eiköhän @Evil ole ihan jees, hepun paluuta odotellessa.
Evil tekee katoamistemppuja aina välillä. Välillä ilmestyy paikalle ja välillä on ilmeisesti hoitamassa lastaan. Ei ole ns. minun asiani niin en keskity häneenkään.Missä on legendaarinen vapaan puolen kirjoittaja @Evil ? Edellisen kerran nähty täällä aamupäivällä 10.7. Kun nyt vaan olisi miehellä kaikki kunnossa, kun täysin yllättäen ilman mitään varomerkkejä päätti kadota.
Ei osunut muuten tämä. Lisätiedot vaikkapa Liigan voimasuhde -ketjusta.Eräs ahkera jatkislainen, joka aiheutti hyvää pöhinää Liigan osiossa tänäkin keväänä on tainnut poistua keskuudesta. Mutta kun lähdetään, niin lähdetään sitten tyylillä!
Entäs TPS tietäjä @Scissors ?
Veti herneet nokkaansa, kun TPS-osiossa muut eivät tajunneet Kalle Kaskisen pelikirjan ylivertaisuutta.Taisi mennä niin, että Scissors lopetti omasta tahdostaan kirjoittelemisen. En muista syytä tuohon, mutta tällainen muistikuva minulla on.
Missä on @perro? 9.5.2019 viimeksi ollut paikalla. Krobben kiperistä tuli mieleen, kun kovana kisaajana ei ole ilmoittautunut vielä uuteen kauteen mukaan.
Aika vähän näköjään muutenkin kirjoitellut tänne historiansa aikana.
En saanut kuin viikon. Välillä tosiaan elämässä tapahtuu oikeita asioita ja nämä nettihommat unohtuu. Sitten taas joskus on tylsää ja voi piipahtaa täälläkin.Omaan sellaisen muistikuvan, että Evil olisi saanut tuolloin pitkän pelikiellon, ehkä jopa kuukauden mittaisen. Nyt eletään kyllä jo elokuun loppua, eli mikäli muistikuvani pitää paikkansa, on kumma ettei hän ole jo palannut palstan riveihin. Luulisin itse, että Evil on vain unohtanut palstan ja tekee paraikaa jotain muuta elämässään. Ymmärrän huolenaiheesi miehen kunnosta, kun muistetaan miten pernaveikolle kävi tässä tovi sitten. Eiköhän @Evil ole ihan jees, hepun paluuta odotellessa.
Olin jo itsekin unohtanut Evilin. Mutta onhan täällä pyöritty jo kohta parikymmentä vuotta. Välillä olen pitkäänkin poissa, ja tulen olemaan. Silti huhut kuolemastani olivat jälleen kerran vahvasti ennenaikaisia.Mukavaa kun olet palannut kehiin, @Evil. Olin jo ehtinyt unohtaa teikäläisen, mutta nyt pyörit jälleen menossa mukana.
Mies on vaihtanut nimimerkkiä. En tiedä onko se salaisuus, mutta löytyy aika helpolla kun selailee HIFK-puolen ketjuja.Missä on IFK-osaston aktiivikirjoittaja jph27 ..? En löydä enää koko nimimerkkiä palstan jäsenlistauksesta.
Mies on vaihtanut nimimerkkiä. En tiedä onko se salaisuus, mutta löytyy aika helpolla kun selailee HIFK-puolen ketjuja.