Metukka näkyy vierailleen palstalla viimeksi eilen.
Hienoa! Metukka on loistava kirjoittaja, hyvä kiekkotietäjä ja lähes aina kaikesta eri mieltä kuin minä. Gotta like this guy. Mulla on selvästi sellainen ongelma, että Vapaassa on vain muutama ketju, joissa käyn. En siis periaatteessa huomaa jonkun katoamista muualta kuin HIFK-osiosta tai liigapuolelta yllipäätään. Toinen asia, jota mun on vaikea käsittää; nickin vaihtaminen. Kertokaa aikuisten oikeasti, miksi salanimi pitää vaihtaa toiseen salanimeen? Täähän on vain keskustelupalsta. Tietenkin ymmärrän, jos nimi on ollut vaikka rakkaan kotieläimen mukaan annettu tai ihan oikean nimen kirjaimiston perusteella ja oikea nimi on vaihtunut. Minä en vastusta, minä vaan kysyn. Ja kertokaas vielä, kirjautuuko siis palstavierailu silloin, kun tulee omilla tunnuksillaan sisään, vaikka jättää kirjoittamatta? Ei kai täällä nyt sentään ilman sisäänkirjautumista pystytä tunnistamaan.
Otin selvää mixusta ja ällistyksekseni hän on saanut fudut palstalta. Ikävä homma, omalla tavallaan mixu oli hyvin johdonmukainen ja särmikäs kirjoittaja. Liika särmäisyys ei ole muotia. Ei aavistustakaan, mikä kirjoitus johti fuduihin, koska ne olivat aika samanlaisia kaikki : D. Zemiä mixu, jos luet! Niin outoa on elämä, että täällä tulee ikävä ehkä eniten niitä, joiden kanssa on saanut tapella kunnolla. Ja onko myös Tommy tässä nipussa mukana? Entäpä samanmielisistä Senior? Tai Buccaneer?