Kadonneet jatkoaikalaiset

• 627 253
  • 1 964
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@Jannecky, tuo foorumipelien ja "Siitä on tänään tasan..." -ketjun kantava voima ei ole kirjoittanut kahteen päivään. Eihän tuo nyt keskiverto jatkoaikalaiselle ole aika eikä mikään olla poissa, mutta kun on tottunut että jok'ikinen aamu klo 4-5 maissa sieltä tulee viestit foorumipeleihin, niin onhan tämä nyt mystistä.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Eikö se saanut kenkää, kun alkoi homma menemään aika pahasti negatiivisen puolelle? Vai muistanko väärin?
2kk penalttia Saipa-osioon.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jooh ja mun yleisin täällä, eli missä vitussa se yks turhake eli @Turha Kaukalo on?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mihin katosi @halogeeni ? Pitkään osallistui käytännössä päivittäin Lause viimeisestä sanasta -foorumipeliin. Sit 15.11. jälkeen vaan haihtui kuin tuhkana tuuleen.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heräsi huoli kokeneesta Lukko-kannattajasta, kirjoittaa tänne nimimerkillä Olkku. Viimeisin viesti häneltä on vähän ennen joulua. Hän on kirjoitellut aktiivisesti kymmeniä viestejä kuukausittain ja ennen kaikkea tasaiseen, lähes päivittäiseen tahtiin. Vuosia, parikymmentä vuotta hän on tänne kirjoitellut.

Hän on myös kirjoittanut avoimesti tänne Jatkoaikaan omista terveyshuolistaan (sydämeen liittyen) viime keväästä lähtien. ”Lähtö” on kirjoittamansa mukaan ollut lähellä muutaman kerran ja sairaalassa vietetty pidempiäkin pätkiä.
Viimeisimmässäkin viestissään mainitsi olleen juuri sairaalassa samoista syistä.

Siksi rupesin tässä huolestumaan palstatoverista, koska tosiaan jo kolme viikkoa kulunut edellisestä viestistä ja on hän ennenkin kirjoittanut tänne sairaalareissuilta. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.

MegaForce

Jäsen
Tämä on sinänsä mielenkiintoinen ketju, jossa huomaa, kuinka monista tuntemattomista kirjoittajista voi hetkellisesti tulla ikään kuin "läheisiä". Heidän poissaolonsa herättää kysymyksiä ja jopa huolta, vaikka heitä ei olisi koskaan tavannut oikeassa elämässä.

Olen itsekin toisinaan pohtinut ja harkinnut määrittelemättömän pitkää taukoa kirjoittamisesta. Tällainen päätös voisi syntyä esimerkiksi silloin, jos elämäntilanne muuttuu niin, ettei aikaa tai mielenkiintoa enää yksinkertaisesti riittäisi. On luonnollista, että elämä kuljettaa eri suuntiin, ja joskus on tarpeen jättää tällaiset yhteisöt hetkeksi tai pysyvästi taakse.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Heräsi huoli kokeneesta Lukko-kannattajasta, kirjoittaa tänne nimimerkillä Olkku. Viimeisin viesti häneltä on vähän ennen joulua. Hän on kirjoitellut aktiivisesti kymmeniä viestejä kuukausittain ja ennen kaikkea tasaiseen, lähes päivittäiseen tahtiin. Vuosia, parikymmentä vuotta hän on tänne kirjoitellut.

Hän on myös kirjoittanut avoimesti tänne Jatkoaikaan omista terveyshuolistaan (sydämeen liittyen) viime keväästä lähtien. ”Lähtö” on kirjoittamansa mukaan ollut lähellä muutaman kerran ja sairaalassa vietetty pidempiäkin pätkiä.
Viimeisimmässäkin viestissään mainitsi olleen juuri sairaalassa samoista syistä.

Siksi rupesin tässä huolestumaan palstatoverista, koska tosiaan jo kolme viikkoa kulunut edellisestä viestistä ja on hän ennenkin kirjoittanut tänne sairaalareissuilta. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.
Oli muutama päivä sitten tykännyt mun Instagram-kuvasta.

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Tämä on nostalginen, mutta samalla niin surullinen ketju. Anonymiteetti on niin suuri osa tätä foorua, että mikäli joku kirjoittaja lakkaa kirjoittamasta, niin harvoin on asiaan mahdollista saada selvyyttä kyselemällä sitä täältä, sillä mikäli kirjoittaja tosiaan on lakannut kirjoittelemasta, niin tuskin hän tännekään tulee itse poistumisestaan raportoimaan.

Tästä tulikin mieleen olisikohan tarvetta jollekin "tästä eteenpäin olen poistunut vahvuudesta" ketjulle tarvetta? Monihan ilmoittaa näistä poistumisistaan muissa ketjuissa, mutta tällöin nämä saattavat jäädä myös huomaamatta.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tästä tulikin mieleen olisikohan tarvetta jollekin "tästä eteenpäin olen poistunut vahvuudesta" ketjulle tarvetta?
Tuonne aina silloin tällöin ilmestyy manifesteja, kun joku kokee tarvetta ilmoittaa poistumisestaan. Ihan hauskoja ilmoituksia tulee välillä.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Arvostamani nimimerkki @Nelfor on ollut melko pitkään hiljaa. Muistaakseni sai Team Moderatorsilta jotain paakkelsia, eikä ole tainut hirveästi kirjoitella sen jälkeen? Tosin en ole JYPin aluetta hirveästi seurannut, joten en tiedä onko tarkemmin tiedossa ”hiljaisuuden” syy?

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Tämä on nostalginen, mutta samalla niin surullinen ketju. Anonymiteetti on niin suuri osa tätä foorua, että mikäli joku kirjoittaja lakkaa kirjoittamasta, niin harvoin on asiaan mahdollista saada selvyyttä kyselemällä sitä täältä, sillä mikäli kirjoittaja tosiaan on lakannut kirjoittelemasta, niin tuskin hän tännekään tulee itse poistumisestaan raportoimaan.

Tästä tulikin mieleen olisikohan tarvetta jollekin "tästä eteenpäin olen poistunut vahvuudesta" ketjulle tarvetta? Monihan ilmoittaa näistä poistumisistaan muissa ketjuissa, mutta tällöin nämä saattavat jäädä myös huomaamatta.
Aika harva käyttäjä kai täällä on kuitenkaan täysin anonyymi. Pienet piirit lätkäympäristössä, joten joku tuntee aina jonkun. Monesti tässäkin ketjussa tulee, että joku "kadonnut" oli aktiivinen instassa/facessa/whatsappissa tms.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy