Blackie kirjoitti:En ole nähnyt Jaska85:n viestejä pitkään aikaan. Missä luuraa?
vlad kirjoitti:Eipä luuraa missään, taitaa Jaska85 olla heitä jotka ovat vaihtaneet nickinsä toiseen. Uutta nickiä en vaan nyt muista, mutta eikös tämä Jaska85 ollut näitä Sport-faneja joten niitä Sport-ketjuja lukemalla "karkurin" saattaisi tunnistaa viestiensä ulkoasun perusteella.
vlad.
HN kirjoitti:Hyvä, ettet kuitenkaan linkittänyt hakutuloksiin. Niin tehtyäsi olisit itse joutunut kadonneiden jatkoaikalaisten listalle.
Shayne kirjoitti:Mihin on kadonnut Sistis? Ei sillä, ettenkö kaipaisi, ikävä tulee teepusseja ja demoja.
Vteich kirjoitti:Nainen keltaisissa
masaman kirjoitti:Minua suuresti ihmetyttää, mihin on kadonnut nimimerkki JanJ?
Kuitenkin selkeästi jääkiekon ykköstietäjiämme, jolla omaa kokemusta jo kymmeniä vuosia...
Kuitenkin selkeästi jääkiekon ykköstietäjiämme, jolla omaa kokemusta jo kymmeniä vuosia...
Itseasiassa pestuuhan tarkoittanee jonkin sorttista rekrytointia, jota siis Summasen tapauksessa ei tarvitse suorittaa. Kyseessä on enemmin funktionaalisten komptenssien substanssihakuinen transformaatio.Routainen Sydän kirjoitti:Kommentoidaan Summasen tilannetta mahdollisen pestaamisen jälkilöylyissä.
Romppanen kirjoitti:meitä jokaista KalPan junioritoimintaan perehdyttänyt taanrii sai mielestäni modeilta liian kovan tuomion joutuessaan poistumaan, ennen kuin ura ehti kunnolla alkaa. Hänen polkunsa jäi kahden viestin mittaiseksi, mutta määrän puutteen hän korvasi laadulla ja avaamalla yhden legendaarisimmasta ketjuista. TJEU!
http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&threadid=7647
teemu73 kirjoitti:Heh, ei ole ainakaan listoilta poistunut, kun etusivulla lukee, että kaveri viettää tänään 5.5. syntymäpäiväänsä. Onnitteluja sinne jonnekin!
Sistis kirjoitti:Tunkki vaikuttaa nykyään matkailufoorumilla.
http://www.pallontallaajat.net/pt2/keskustelu/search.php?search_author=Tunkki
Lähes sama linja jatkuu, kuin Katkoajassa aikanaan.