Missä ovat JoukaHainen ja Jason Bourne? Heidän edellisistä viesteistä on tovi aikaa ja pakko sanoa, että tuo Rangers-osio kaipaa heitä.
Samaa olen itse miettinyt ja minulle jäi senmoinen kuva, että tänne kaipaamallani Freddie Freeloaderilla oli joulukuussa korkki aika isosti auki ja jonninmoista alakuloa oli aistittavissa, mutta ei tämä mitään varmaa tietoa ole...Freddie Freeloader on kirjoittanut tänne viimeksi viime vuoden puolella. Mihinkäs mies katosi?
Missä vanha ja aktiivinen Ilves- ja LA Kings-kirjoittaja Gerodz?
Viimeisin käynti ja postaus 08.07.2007.
Joo, kelpo mieheltä vaikutti tämä Veikko Siipiveikko; pöljä ihminen ei nappaisi nimimerkkiä Miles Davisin biisistä... Armeijassa tuskin on, kun ymmärtääkseni lukeutuu meihin varttuneempiin kansalaisiin. Annahan Freddie elonmerkki, jos tämän luet.Samaa olen itse miettinyt ja minulle jäi senmoinen kuva, että tänne kaipaamallani Freddie Freeloaderilla oli joulukuussa korkki aika isosti auki ja jonninmoista alakuloa oli aistittavissa, mutta ei tämä mitään varmaa tietoa ole...
Annahan Freddie elonmerkki, jos tämän luet.
Missä on nimim. Kaiser Soze? Tammikuussa viimeisin vierailu, ja julkisen profiilin perusteella voi syntyä vaikka mitä käsityksiä. Eikös tämä nikki ollut aikoinaan aika vakiokirjoittaja täällä?
Oma päätelmäni ja totuuteni, kunnes toisin todistetaan: Keisari Soosi joutui yhden moden henkilökohtaisen ajojahdin kohteeksi. Homma kärjistyi jo aikoinaan naurettavin syin potkimiseen palstalta. Sai oikeudet jossain vaiheessa takaisin ja nyt on näköjään kärjistynyt jollain tavalla taas, päätellen tosiaan profiilista. Jokainen voi käydä katsomassa kirjoitushistoriasta, että millaiselta taparikolliselta palsta on säästynyt.Huomasin tosiaan vasta nyt itsekin, että Kaiser on ollut kateissa todella pitkään. Mikä on mahtanut viedä herran pois netin ääreltä?
Kun monikaan ei jaksa sitä profiilia etsiä, niin tässä linkki.Keisari Soosi joutui yhden moden henkilökohtaisen ajojahdin kohteeksi. Homma kärjistyi jo aikoinaan naurettavin syin potkimiseen palstalta.
Missä lienee palstan parhaimpiin kuuluva Ilveskirjoittaja Ranger? En nyt jaksa etsiä että koska olisi viimeksi kirjoitellut mutta piiitkä on aika.
Edellinen sisäänkirjautuminen näkyy olevan kuukauden takaa, 5.2.Joo, kelpo mieheltä vaikutti tämä Veikko Siipiveikko; pöljä ihminen ei nappaisi nimimerkkiä Miles Davisin biisistä... Armeijassa tuskin on, kun ymmärtääkseni lukeutuu meihin varttuneempiin kansalaisiin. Annahan Freddie elonmerkki, jos tämän luet.
Kolossaan.Onko nimim. vilpertistä havaintoa?