Toistui myöhemmällä iällä muissa haparoivissa kolmiomuodon läheisissä nautintoon pyrkimyksissä.Viestin lähetti scholl
ja se jännitys, että missäs se paikka onkaan, minne se pilli laitetaan.
Eikös Hubbista löydy vielä kaupoista. Muistan kuinka penskana treenattiin purkkapallon teloa yllättäen HubbaBubballa. Paketissa oli muistaakseni viisi palaa ja ne kaikki piti tietysti tunkea suuhun ja eikun puhaltelemaan.Viestin lähetti Twite
Vieläkö vanhaa kunnon oikeaa joka paikkaan tarttuvaa HubbaBubbaa on olemassa?
Viestin lähetti Twite
Vieläkö vanhaa kunnon oikeaa joka paikkaan tarttuvaa HubbaBubbaa on olemassa?
Viestin lähetti tant gredulin
Muistaakseni v. 1970 kohtasin ensimmäisen kerran Suomessa jugurtin - Valio myi neliönmuotoisessa repäisykantisessa purkissa mustikka-, mansikka- ja ananasjugurttia.
Viestin lähetti Dougie KillMore
Ja muistaako joku Wild Brew -nimistä omituisen loistavan makuista guarana-alkomaholijuotavaa 90-luvun lopusta. *snif*
Pectukset pitkin lattiaa - been there, done that :DViestin lähetti tant gredulin
Pectus (vaaleanpunaisia palleroita) kummallisessa alhaalta avautuvassa askissa - ne yleensä vierivät pitkin leffateatterin lattioita :)
Eikös tuo Kopparbergs tee jotakin persikanmakuista olutta? Tosin enemmän tuo mielestäni joltakin siideriltä tms. maistuu. Tuota Bora Boraa en muista maistaneeni.Viestin lähetti Dougie KillMore
Bora Bora , persikanmakuinen olut! Miksi sitä ei enää tehdä? Siis minkä muun takia kuin sen, että minä olin ainoa juoja?
Näin on. Mutta hieman liian kallista se on. Miksi ihmeessä Dr. Pepperiä ei tehdä esim. 1,5 litran pulloissa? Kyllä mulle kelpais.Viestin lähetti Dougie KillMore
Luojan kiitos Dr.Pepper iä saa nykyään taas yleisemmin. Muuten asiat olisivat todella huonosti.
Viestin lähetti scholl
Joku intiaani-olut oli myös olemassa. En muista sen nimeä. Varmaan 80-luvulla.
Viestin lähetti Dougie KillMore
Bora Bora , persikanmakuinen olut! Miksi sitä ei enää tehdä? Siis minkä muun takia kuin sen, että minä olin ainoa juoja?
Viestin lähetti Lawless
Mutta hieman liian kallista se on. Miksi ihmeessä Dr. Pepperiä ei tehdä esim. 1,5 litran pulloissa? Kyllä mulle kelpais.
Viestin lähetti scholl
Joku intiaani-olut oli myös olemassa. En muista sen nimeä. Varmaan 80-luvulla.
Sama juttu. Eikä se tainnut yhtään hassumpaa ollakaan, kun sitä kerran tuli useamminkin ostettua.Viestin lähetti InSideHockey
Muistelisin vaan että ostin itse Bora Boraa vaihteluksi normaalille oluelle.
Viestin lähetti Lexa
Ne vanhat kunnon TuttiFrutit, LiigaLätkien kanssa olivat valloittamaton yhdistelmä.
Viestin lähetti Gagne
Kaipauksen kohteita lisää. Onko niitä kovia salmiakkipötköjä, n. 10 cm pituisia, sisällä salmiakkijauhetta turkinpippurin tapaan, enää olemassa? Olivat pakattu "päistä vedettävään" muovikelmuun. Kova salmiakki oli tulista ja makeata.
Viestin lähetti Pelimise
Jäätelö, jossa riks-raks-poksuva kuori oli Superin muotoinen, mutta mielestäni sillä oli joku paremmin siihen vaaleanpunaiseen imagoon sopiva nimi. Mainoksessa ainakin roikkua pimeydestä sälekaihtimia, joiden välistä joku kurkki..
Viestin lähetti Uleåborgir
Ja parasta ruisleipää, mitä koskaan on tehty: Myrskyluodon Maijan mustaa ruisleipää! Mummoni väitti että kyseisen liebushkan taikinaan oli lisätty verta, jotta siitä saatiin niin perkeleen tummaa. Sentin kerros VOIta tuon käntyn päälle niin jo vot.