Lehmussaari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Avalanche, Rangers, TPS
Totta. Väitinkö muuta? Surkeat tehot Kaapolta ja pitäisi pystyä parempaan. Kannattaa lukea vähän tarkemmin.Nolla plus nolla on nolla.
Totta. Väitinkö muuta? Surkeat tehot Kaapolta ja pitäisi pystyä parempaan. Kannattaa lukea vähän tarkemmin.Nolla plus nolla on nolla.
En ole Kakon otteluita nähnyt kuin muutaman NHL:ssä
Enkä ole sellaista niska kyyryssä sata lasissa luistelua kiekon peräänkään muistaakseni Kakolta koskaan nähnyt.
Paras kausi? En tosissaan sitten tiedä mistään mitään, mutta Kakon ollessa kentällä myös omissa on soinut. Kai +/- tilasto kertoo jotain? Se että pörrää kiekon kanssa hyvin ei mielestäni vielä tee loistavaa pelaajaa.Kakoltahan tämä on selkeästi paras kausi, ollut Rangersin parhaita pelaajia ja löytynyt se röyhkeys pitää kiekkoa. Viime yönä pelasi ”Kid Linessa”.
Tosiaan tehot on suorituksiin nähden yllättävän pienet mutta teksti-tv ei kerro totuutta pelin sisältä.
Ensimmäinen lainaus selittää seuraavan.
Paras kausi? En tosissaan sitten tiedä mistään mitää
Mikä juttu että "En oiken tiedä koko asiasta, mutta sanompa nyt kuitenkin" varjolla voi laukoa omia mutuja ilman minkäänlaista käsitystä koko asiasta lukuunottamatta tekstitv:tä ja Esson baarin huhuja?
Niin no aika merkittävä tekijä on tuossa erikoisessa toteamuksessa että "muille kelpaa" siinä, että Rangersin GM:lle ja päävalmentajalle näköjään hyvinkin kelpaa, painaako vaakakupissa sitten kovin paljon se että jos sinulle tai jollekin muulle ei. Mitä siihen sitten on tehtävissä, no ei kelpaa sitten.Mutta hyvähän se on, että muille kelpaa, ja Kakko on NHL:n eliittiä no(i)llatehoillakin. Minä se vaan katselen pistesaraketta haikeana.
Montako Rangersin peliä olet katsonut? Itse olen melkoisen monta katsonut ja kuten yllä mainittu niin kaksi viimeistä ollut sitä huonompaa mutta aiemmat ollut Rangersin vaarallisin hyökkääjä.Paras kausi? En tosissaan sitten tiedä mistään mitään, mutta Kakon ollessa kentällä myös omissa on soinut. Kai +/- tilasto kertoo jotain? Se että pörrää kiekon kanssa hyvin ei mielestäni vielä tee loistavaa pelaajaa.
Kaksi peliä. Toi oikeastaan toisen katsoi kokonaan ja toisesta kaksi viimeistä erää.Montako Rangersin peliä olet katsonut? Itse olen melkoisen monta katsonut ja kuten yllä mainittu niin kaksi viimeistä ollut sitä huonompaa mutta aiemmat ollut Rangersin vaarallisin hyökkääjä.
Puljun pelejä tullut myös seurattua ja 0+0 tehoista huolimatta sielläkin pääsee pelaamaan Mcdavidin kanssa kun tekee sitä näkymätöntä työtä. Kakko on taas vaarallinen kiekon saadessaan ja jos joukkuekaverit olis osuneet edes puolista paikoista niin olis Kakollakin pisteitä melkosesti enemmän mut tää on kiekkoo…kentällä tapahtuu paljon ja osa niistä näkyy vain tehosarakkeissa.
Nyt haluavat todennäkösesti hakea Kid Linen kasaan uudelleen ja sieltä hakea vahvaa ketjua. Ykkösylivoimaan kun pääsisi kokeilemaan, mutta se vaatii loukkaantumisia että sinne mahtuu.
Olen samaa mieltä siitä että Kakolla voisi olla merkittävästi kovemmat tehot ja on parantanut rutkasti tukkoisesta viime kaudesta.
Mutta aika paksua pitää Kakkoa Rangersin vaarallisimpana hyökkääjänä alkukauden osalta niin kauan kun samassa joukkueessa pelaa Artemi Panarin. Panarinin vaarallisuudesta kun Kakko saisi edes puolet niin muutos olisi merkittävä. Ällistyttävä pelaaja on Panarin.
Oikealla tiellä Kakko kyllä on, mutta loputtomasti ei voi pelkästään puhua huonosta tuurista kun tehoja ei tule.
Onko siis niin, että vieläkään ei tarvitse alkaa häpeämään tätä barcelonalaisella autovuokraustiskillä aikoinaan amerikkalaisille Rangers-faneille antamaani tiedonantoa? Ehkä vähän kuitenkin jo voi? Vai voiko Kaapo vetää vielä ohi Kurrin ja Selänteenkin?Barcelonassa vuokrasin autoa, viereisellä tiskillä oli joku amerikkalainen turistiperhe. Ne huomasivat että minulla oli Suomen passi, ja isä sanoi oitis pojalleen että katso, tuossa on suomalainen, ja poika oli että vau! Kysyin että mitä saatanaa, ja isä alkoi sitten selittää että he ovat New Yorkista ja kovia Rangers-faneja ja ovat kovasti mielissään tästä Suomi-maasta juuri nyt, koska sieltä on kotoisin heidän uusi starbansa Kaako Kakko.
Poika varsinkin oli aivan tulessa, kun jotain Church of Kakko -hassuttelua olin sanonut niin poika latoi kaikki faktat Kaaposta siitä missä jengeissä hän on pelannut ja miten paljon pisteitä tehnyt eri sarjoissa, ja miten hyvä se oli että Rangers sai nimenomaan Kakon eikä Hughesia, Hughesia ei isä eikä poika pitäneet ollenkaan niin kovana tekijänä kuin Kaapoa koska Kakko on jo tasonsa miesten peleissä osoittanut, Hughes voi kaikesta potentiaalistaan huolimatta vielä flopatakin, Kaapo ei takuulla. SaiPankin se poika tiesi kun kysyi että mikä on minun lemppari Liiga-jengi, Jussi Markkasen tiesi sieltä tulevan. Ihme veijari saatana!
Isäkin kyllä tiesi selvästi mistä puhuttiin, ja kysyi että onko se Kaapo oikeesti niin hyvä kuin mitä huhutaan, sanoin pokkana että se on paras suomalainen jääkiekkoilija mitä on koskaan ollut, isä tiesi kysyä että parempi jopa kuin Kurri tai Selänne, ja poika vielä lisäsi Patrik Laineen verrokiksi. Naama peruslukemilla vakuutin että Kaapo on kaikkia niitä parempi, hän on joka osa-alueella niin saatanan hyvä. Jenkit oli innoissaan. Toivottavasti Kaapo lunastaa ettei tarvii hävetä mitä tuli luvattua.
Tämä täysin totta, mutta itse tartuin tuohon "vaarallisuus" termiin, joka itselle ainakin tarkoittaa paljon muutakin kuin kiekon hallintaa.Niin, mä ainakin puhuin siitä, että Kaapo oli ollut niiden paras 5 vs 5 hyökkääjä ennen näitä paria viimeistä peliä. Ennen viime yötä Panarinilla oli kaksi pistettä enemmän 5 vs 5 pelissä, mutta kiekonhallinnallisesti Kaapo on eri sfääreissä.
Se ei kuitenkaan tarkoita, että olisin sitä mieltä, että Kakko on noista kahdesta parempi (tai että siitä ikinä tulisi edes lähes yhtä hyvää). Korostaa kuitenkin sitä ylivoiman merkitystä. Ja muistetaan huomioida, että Panarin on ylivoimalla suoranainen nero ja olisi täysin perusteetonta olettaa, että Kakon pisteet nousisivat samassa suhteessa jos saisi pelata samat minuutit ylivoimalla.
Ylivoimalla on ollut järjettömän iso vaikutus Rangersissa pelaajien pisteisiin tällä kaudella.
Kyllä Kirby Dach on myös Kaapoa edellä, vaikka hänetkin laskettiin jo sellaiseksi flopiksi, että Blackhawks luopui hänestä.Pisteissä Kaapo on Hughesin ja Trevos Zegrasin jälkeen kolmantena, Caufield väijyy pisteen päässä neljäntenä.
@FASlapsi Keihin Rangers -kannattajiin viittaat? Siis tuossa, että onneksi ei saatu sitä vitun Hughesia. Eihän se ollut edes saatavilla, mitä sitä murehtimaan.
Paras kausi? En tosissaan sitten tiedä mistään mitään, mutta Kakon ollessa kentällä myös omissa on soinut. Kai +/- tilasto kertoo jotain? Se että pörrää kiekon kanssa hyvin ei mielestäni vielä tee loistavaa pelaajaa.