Aika väsyneeltä näyttää Kakon tekeminen tällä hetkellä. Koko tuo kidline on ollut viime peleissä aika heikko.
Miksi ei? Parikymppinen jannu, lajitaidot kohdallaan ja pystyy jo nykyisellään pitämään poikkeuksellisen hyvin kiekkoa ja pelaamaan itselleen ja muille aikaa. Kyllä tuossa on kaikki edellytykset pistelingoksi.Kaaposta tuskin on ikinä miksikään pistepörssin kärkeä hätyytteleväksi pistelingoksi,
2+0 ja ilmeisti melko hyvää pelaamista nyt myös hyökkäyspäässä. Tehojen puoleen Kakon peli on parantunut alkukaudesta, taitaa nyt olla viimeisestä 15 pelistä 10 tehopistettä. Ei tuolla vielä kuuhun mennä, mutta jos yleispelaaminen on tuolla tasolla ja pisteitäkin tulee, niin ainakin kehityssuunta on oikea.
Minä povaan Kakosta edelleenkin 1ppg-pelaajaa lähitulevaisuudessa.
Just meinasin tulla kirjoittamaan samaa => Ranellakin kesti hetken vaikka vähän valmiimpi olikin, joten Kappo ehtii kyllä, kaikki eväät (myös henkisellä puolella-) on olemassa!Saattaa joltain unohtua, että fyysisesti huomattavasti valmiimpi Mikko Rantanenkin iski ns. kunnolla eliittiin "vasta" kolmannella kaudellaan Pohjois-Amerikassa. Kakko ehtii vielä ja hyvinhän tuo on viime aikoina mennyt.
Kakko on liian taitava, etteikö alkaisi tekemään kunnolla tuhojaan - ennemmin tai myöhemmin.
Kyllä se Kaapo sieltä tulee ennemmin tai myöhemmin, oppirahoja maksellaan vielä tämä kausi. Lisäksi tekisi mieli laittaa vähä Rangersille vastuuta, miten nuoria pelaajia "kasvatetaan" organisaatiossa, mutta ehkä se menee liian patriklaine-ketjun meiningiksi - kyllä Kakolla on ollut paljon kehitettävää pelaamisessaan. Mutta pakko tässä on omaan silmään luottaa, jonka perusteella (ennen NHL uraa) Kakko oli päivänselvä huippupelaaja, ihan samaa tasoa kuin Ahot ja Rantaset ja kumppanit.
Jääaikaa tuli silti vain se 12 minuuttia eli ei mitään mahdollisuutta tai luottoa heru valmennukselta. Jos tuo touhu ei muutu niin toivon, että Kakko vaihtaa joukkuetta tai Rangers vaihtaa valmentajaa.
Kokonaan toinen juttu on sitten ne huhut, jotka tuovat Eicheliä Manhattanille: siinä menee vähintään yksi kova nuori pelaaja toiseen suuntaan (+ kokeneempaa & pickejä?) ja mitä eri podareista olen kuunnellut niin Kappo on ollut puheissa... Harmittaisi kyllä kaverin puolesta jos Buffaloon joutuisi, mutta Mooses on Mooses, ja pisnes on pisnes!
Kakko on itse asiassa todella hyvä luistelija ja nopea
Kyllä siellä on puheltu ihan uskottavasti, veskari + pakki + nuori hyökkääjä vs. Eichel + Skinnerin soppari tjsp. Mutta ainahan nämä on spekulointia kunnes jotain oikeasti tapahtuu, ehkä draftin yhteydessä?Onko nämä huhut kuinka uskottavista lähteistä? Lähtökohtaisesti tulee enemmän mieleen joidenkin fanien toiveajattelu, että treidataan "huonosti pelannut" Kakko ja jotain sälää parhaimmillaan liigan top 10 -sentteriin.
Skinneriin loppuisi mun seuraaminen, oli mikä joukkue hyvänsä. Yksi liigan yliarvostetuimmista pelaajista. Vai arvostaako sitä joku vielä? Olin iloinen, kun siirtyi Canesista Sabresiin. Olisi kyllä sääli, jos Kaapo joutuisi sijaiskärsijäksi näissä pelaajakaupoissa.Kyllä siellä on puheltu ihan uskottavasti, veskari + pakki + nuori hyökkääjä vs. Eichel + Skinnerin soppari tjsp. Mutta ainahan nämä on spekulointia kunnes jotain oikeasti tapahtuu, ehkä draftin yhteydessä?
Noh, tuleehan vaimon mukana se sukukin... Eli tod.näk. yrittävät sitoa nuo yhteen, että pääsevät Skinnerin sopparista eroon, buy-out on kai edelleen liian kallis? Ihan puhdas dumppi siis.Skinneriin loppuisi mun seuraaminen, oli mikä joukkue hyvänsä. Yksi liigan yliarvostetuimmista pelaajista. Vai arvostaako sitä joku vielä? Olin iloinen, kun siirtyi Canesista Sabresiin. Olisi kyllä sääli, jos Kaapo joutuisi sijaiskärsijäksi näissä pelaajakaupoissa.
Kyllä siellä on puheltu ihan uskottavasti, veskari + pakki + nuori hyökkääjä vs. Eichel + Skinnerin soppari tjsp. Mutta ainahan nämä on spekulointia kunnes jotain oikeasti tapahtuu, ehkä draftin yhteydessä?
Noh, tuleehan vaimon mukana se sukukin... Eli tod.näk. yrittävät sitoa nuo yhteen, että pääsevät Skinnerin sopparista eroon, buy-out on kai edelleen liian kallis? Ihan puhdas dumppi siis.
Kyllä siellä on puheltu ihan uskottavasti, veskari + pakki + nuori hyökkääjä vs. Eichel + Skinnerin soppari tjsp. Mutta ainahan nämä on spekulointia kunnes jotain oikeasti tapahtuu, ehkä draftin yhteydessä?
No jos Skinner (tai sopparinsa) pitäisi ottaa, niin Rangers voisi heittää diiliin pakiksi de Angelon. Eivät kai ne vielä siitä mätämunasta eroon ole päässeet?Noh, tuleehan vaimon mukana se sukukin... Eli tod.näk. yrittävät sitoa nuo yhteen, että pääsevät Skinnerin sopparista eroon, buy-out on kai edelleen liian kallis? Ihan puhdas dumppi siis.