Kaapo Kakko – Release the Kaapo!

• 759 715
  • 2 528

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Tuossa tilastoja selatessa sattui silmään, että Cuylle - Chytil - Kakko pelasi tällä kaudella yhdessä 185 minuuttia ja tuona aikana voitti pelinsä maalein 13 - 2. Odottamassa 62 pinnaa. Aivan ylivoimaisesti paras yli 100 minuuttia yhdessä pelannut ketju, mitä Rangersilla on tällä kaudella jäällä ollut. Vastuussa ja jääajassa ei onnistunut suorittaminen näkynyt: ka. 8min 45 s per ottelu.

Schwartz - Beniers - Kakko, 148 minuuttia, maalit 10 - 5, odottama 60 pinnaa, 12 min 20 s per ottelu. Bjorkstrand - Wright - Tolvanen odottamassa samoissa, mutta heikommalla viimeistelyllä..
Toisaalta Rangersissa Kakko (ja Chytil) aloittivat todella paljon muualta kuin puolustuspäästä. Kakko 4,67 def zone starts / 60 ja Chytil 4,9. Nämä Rangersin toiseksi ja kolmanneksi pienimmät luvut Lafrenieren jälkeen. Liigan mittakaavassa 29 ja 34 pienimmät lukemat yli 200 5v5 peliminuuttia pelanneiden joukossa.

Rangersissa siis peluutus saattoi vaikuttaa hyviin numeroihin. Muutoin en eri mieltä ole tai Kakkoa kritisoi.

Mutta mikä vielä nostaa Seattlen (toistaiseksi otoskooltaan vähäisten) lukujen arvoa on se, että Kakkoa on peluutettu ”vähemmän suojellusti”. Aloittanut neljänneksi eniten puolustuspäästä, 10,29 DZS/60. Lukemat ovat siis parantuneet vaikeammalla peluutuksella. Hyvältä näyttää!

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Pieni muutos ympäristössä voi aiheuttaa ison tuloksen.
Itse tarvoin joskus suossa, tein parhaani, kollegat tsemppasi mutta ei vain kulkenut.

Pieni muutos olosuhteissa, tein Itse pari pientä parannusta ja putki aukesi, apina tipahti ja ketsuppi aukesi.

Tsemppiä Kaapo!!

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Kakon pisteputki napsahti yöllä poikki. Pisteiden sijasta tilastoja rumentti, kun oli kahden vastaiskun aikana itse jäällä.

Pelaaminen oli kuitenkin edelleen hyvän näköistä ja pisteputken jatkuminen oli lähellä, kun Kakko itse kilautti kahdesti tolppaan ja myös rakenteli hyviä maalintekopaikkoja.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy