Viestin lähetti Allu
Onko kokemuksia kyseisestä aparaatista? Itse asun rivitalossa, josta kaapeli löytyy ja nyt olisi kiva tietää miten saan koneeni nettiin käyttäen kaapelimodeemia. Mitä maksaa ja mitä minun pitää hankkia? Kenen kanssa pitää tehdä nettisopimus tms.?
Viestin lähetti Allu
Kiitos! Osaatko sanoa mitä käytännön eroja on ADSL:ään verrattuna? Hinta näyttäisi olevan kutakuinkin sama. Yhteysnopeus? Saako noita muilta ku Soonilta?
Kaapeliyhteys katkeilee välillä aika pahasti, näin ei ole ADSL:ssä. Kaapeli on nopeimmillaan nopeampi kuin 512/512 ADSL. ADSL on paljon kalliimpi kuin kaapeli, joten jos rahaa ei ole loputtomiin, kannattaa ottaa ehdottomasti Kaapelin. Kaapelin yhteysnopeuden vaihtelu haittaa jonkun verran pelaamista verkossa(ei kokemusta). Soneran liittymän mukana tulee modeemi(vuokra sisältyy kk-maksuun), joten ei tarvitse maksaa hirveitä summia modeemista.Viestin lähetti Allu
Kiitos! Osaatko sanoa mitä käytännön eroja on ADSL:ään verrattuna? Hinta näyttäisi olevan kutakuinkin sama. Yhteysnopeus? Saako noita muilta ku Soonilta?
??Viestin lähetti Satellite
Kaapeliyhteys katkeilee välillä aika pahasti, näin ei ole ADSL:ssä.
Näin on käynyt mulla vain yhden kerran. neljän päivän ajan yhteys katkeili mystisesti, enkä voinut surffata netissä normaalisti. Soitto Soneran ilmaiseen tekniseen tukeen ja sen jälkeen on pelittänyt moitteettomasti. Vaihtaisin ehkä 1024/512 ADSL:ään, mutta en hitaampaan.Viestin lähetti Kiekoton
??
Ei ole samaa havaintoa (HTV:llä), vaan kaapeliyhteys pelaa tasaisen varmasti. Kun en nettipelejä pelaa, en enää vuoden kokemuksen jälkeen vaihtaisi kalliimpaan ADSL:ään kuin pakon edessä.
Viestin lähetti Allu
Pahus. Asustelen Ylöjärvellä ja ilmeisesti tuota kaapelimodeemiyhteyttä ei tänne saa vielä. Tosin Soonilta tuli muutama viikko sitten taloyhtiölle kirje, jossa pyysivät saada laittaa ADSL-valmius taloon. En lukenut kokonaan sitä kirjettä, mutta auttaisiko tämä myös kaapelimodeemijuttuun? Pitänee varmaan ottaa asiasta selvää.