haamujänis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo
Ekaan finaaliin.Mihin matsiin lähdetään sitten U20 challenger ukoilla? Minä vaan kysyn! Ihan epistä Ketterälle, jos pelataan parhailla.
Ekaan finaaliin.Mihin matsiin lähdetään sitten U20 challenger ukoilla? Minä vaan kysyn! Ihan epistä Ketterälle, jos pelataan parhailla.
Tässä kohtaa alkaa bussi olla perillä, ja huomataan että pelipaidat jäi kotiin.Mihin matsiin lähdetään sitten U20 challenger ukoilla? Minä vaan kysyn! Ihan epistä Ketterälle, jos pelataan parhailla.
Pilkoin vähän tätä, mutta viime pelin jälkeen Jämsen kävi siviilit päällä jäällä ja käsi oli kipsattu, joten tämän kevään pisteet varmaan jää tuohon.Esimerkiksi Larinmaa ja Jämsen tällä hetkellä molemmat 0+2,
Jämsen sai perjantain pelissä hyökkäyspäässä ilkeän taklauksen, minkä jälkeen luisteli kättään pidellen pois kentältä. Taisi olla kolmannessa erässä samoihin aikoihin kun Kivelä otti jäähyn.Pilkoin vähän tätä, mutta viime pelin jälkeen Jämsen kävi siviilit päällä jäällä ja käsi oli kipsattu, joten tämän kevään pisteet varmaan jää tuohon.
Peli myös nopeutuu kivasti, kun estämiset otetaan pois.Säännöt pitää näköjään opetella ihan uudestaan tuon Tuto-sarjan jäljiltä. En usko että noista kummastakaan kiinnipitämisestä olisi tuomarilla edes käynyt mielessä viheltää jäähyä silloin. Mutta mieluummin näin että rikkeitä ylipäätään vihelletään, kuin että saa jatkuvasti pelätä pelaajien terveyden puolesta.
Tulee mietittyä toisinaan, millaiset tehot saisi aikaiseksi, jos osaisi laukoa. Tosin siinä tapauksessa ei varmasti Mestiksessä pelaisi.Pietilän erinomaisuus saa muut näyttämään siltä, etteivät he edes yritä tosissaan.
Yv luvattoman tehotonta. Jotain pitäis keksiä
Aivan onneton. Hyi olkoon.Olipa löysä erän alku
On tässä vielä aikaaOlipa löysä erän alku. Peli ratkesi siihen
Ei voi olla täydessä kunnossa, aivan housu ollut kauden tärkeimmissä peleissä. Tuolla pelillä ei mitään käyttöä Liigatasolla.Tuomaala koppiin, jotain loukkia kyllä selkeästi. Perjantaina paremmalla jalalla, eiköhän tästä hyvä sarja saada.