K-Espoon pleijarit 2024 – lähtö tyylillä?

  • 62 889
  • 1 052

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Keskustellaan tässä ketjussa K-Espoon esityksistä Mestiksen pudotuspeleissä keväällä 2024.

Paikka Liigassa on varma. Miten hyvästelemme Mestiksen? Tyylillä kohti kannua taistellen vai hissukseen takaoven kautta ulos?

Sana on vapaa.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itellä olen havainnut orastavaa "playoff kiimaa". Joo meidän jengillä ei runkosarjaa mennyt täydellisesti ja erikoisia tilastokummajaisuuksia löytyy, mutta silti näkisin että kotietupaikalta on paremmat tsänssit kannuun kuin sääläripaikalta finaaleihin ja sekin on aikanaan samassa hallissa koettu.

Playoffit on vähän eri eläin ja voi olla, että meidän jengi sopii siihen paremmin.
Tuto sarjasta tulee varmasti kova, mutta siitä on hyvä ponnistaa välieriin kuten viimevuonna.

Edit. Viestin pointti oli siis, että päätyyn asti mennään.
 
Viimeksi muokattu:

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Totta perhanassa tavoitteena tulisi olla kaukalossa ainoastaan mestaruuden uusiminen. Toivoisin joukkueelta taisteluilmettä ja venymiskykyä, jota runkosarjassa ei kovin monessa pelissä nähty.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Itse heitin osittain kieli poskessakin, että saadaan finaaleihin kotietu "500 km derbyyn", kun Hermes meille viimeisenä (vai ensimmäisenä) kiitoksena siivoaa edestä ensin Jokerit ja sitten RoKin väsyttämän IPK:n. Vaatisi meiltä TUTO:n ja Ketterän voittamista, mutta "been there, done that" jo aiemmin.

Kyllä itsekin odotan, että tänä keväänä on vielä isoja positiivisia tunteita edessä...

Alkaisi jo.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Hermes on sellainen joukkue, että vihollisasetelma Kiekko-Espoon kanssa ei ehkä aukea muita joukkueita tiiviimmin seuraaville. Paljon on kyllä tapahtunut näiden joukkueiden peleissä.
 

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sehän nyt puuttuiskin että Hermeksen kanssa jollain ihmeellä selvittäisiin finaaleihin. Liigahuumasta sekä Tuton ja Ketterän kaadosta seonnut espoolaisyleisö takaisi sen että Metro Areena on jokaisessa finaalipelissä loppuunmyyty jo monta päivää ennen matsien alkua. Täällä hehkutettaisiin että saatiin sittenkin täydellinen lopetus mestistaipaleelle ja Jokereidenkin osiossa ihmeteltäisiin uutta espoolaista buumia.

Ja sitten perinteitä kunnoittaen peli hajoaa kryptoniittia vastaan täysin ja Hermes vie mestaruuden 0-4.

--

Sitten tosissaan: Itse olisin kyllä tämän kauden lopuksi tyytyväinen mitaliin. Tällä hetkellä näyttää että siihen pronssiinkin on aika pitkä matka, ja olisi hienoa jos se saataisiin puristettua. Tärkeintä kuitenkin olisi jos saisi nähdä taistelevan joukkueen kaukalossa vaikka pelit loppuisivatkin jo Tutoa vastaan.
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tämän kevään peleissä todella iso mahdollisuus. Jos hieman ensi kautta haluaa ajatella, on nyt viimeiset hetket yrittää rakentaa pelikentillä sitä buumia, uskottavuutta ja kerätä kassaan vähän ylimääräistä.

Erittäin kovia joukkueita vastassa, ja reitti mestaruuden edessä taitaa todennäköisesti olla ensin TuTo, sitten IPK ja mahdollisesti viimeisenä finaaleissa vielä Jokerit. Ei varmasti yhtään helppoa peliä tiedossa.

Uskon että TuTo tulee Virtasen opein kovaa päälle ja kaikki konstit on sallittuja. Jos ja kun tästä selvitään, niin myös IPK kyllä kaatuu.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuli fiilisteltyä vähän vanhoja klassikoita kun youtube suositteli. Meidän jengi vois kattoa tätä ja "the kalpa sarja"n ratkasupelejä kotiläksynä ennen playoffeja tai ainakin viimeistään ennen mahollista Jokeri-sarjaa:



Edit. Meijän pienikokosemmille hyökkääjille myös vähän esimerkkisuorituksia Eaves - Keller kaksikolta ko. Videolla.
 
Viimeksi muokattu:

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Tänään tuli tekstiviestillä tuo mobiilikausarin aktivointilinkki. Nyt sitten molemmat samassa paikassa, saapi nähdä meneekö itsellä sitten torstaina sekaisin kumpi on kumpi.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Tänään tuli tekstiviestillä tuo mobiilikausarin aktivointilinkki. Nyt sitten molemmat samassa paikassa, saapi nähdä meneekö itsellä sitten torstaina sekaisin kumpi on kumpi.
playoff - kausari? Mä en ole saanut mitään siihen liittyen maksun jälkeen. Jostain luin että sama kausari toimisi edelleen jos maksu on vaan maksettu?
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Mä en ole saanut mitään siihen liittyen maksun jälkeen. Jostain luin että sama kausari toimisi edelleen jos maksu on vaan maksettu?
Kyllä, playoff-kausari tosiaan. Itse katsos kun valitsin vain e-kausari vaihtoehdon, niin saattapi olla se syy miksi tullut nopeammin niin ticketmaster-sovellukseen kuin K-Espoo sovellukseen.
E. Toisaalta voi olla että menevät aakkosjärjestyksessä läpi, mistäs minä sen tietäisin. Arvailua vain.
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Rimpinen tänään maailla.

And palaa kokoonpanoon, muuten aika samoilla mennään kuin parissa viimeisessä pelissä. Jurgens ei vaan ilmeisesti mahdu kokoonpanoon ja Heikkinen ei pelikunnossa

Edit. Kallionkieli myös pois
 
Viimeksi muokattu:

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Rimpinen tänään maailla.

And palaa kokoonpanoon, muuten aika samoilla mennään kuin parissa viimeisessä pelissä. Jurgens ei vaan ilmeisesti mahdu kokoonpanoon ja Heikkinen ei pelikunnossa
Aika paha juttu tuo Heikkisen puute. Pelkäänpä, että hyökkäyspeli on täysin Tuomaalan ketjun ja Pietilän varassa. Nyt kun Larinmaa on vapautettu Elinmäen "pelinteosta" niin on näköjään Piipposen vuoro kärsiä.
Edellisessä TUTO-pelissä joukkue jäi fyysisesti täysin jalkoihin, joten Kallionkielen ja Jurgensin poissaolot paha miinus.
Mutta siitä huolimatta lapsellisen voitonuskoisena hallille!
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Näillä mennään ja tänään voitetaan, huonompiakin kokoonpanoja nähty kauden aikana.

TuTo koettaa varmasti horjuttaa fyysisesti ja henkisesti, joten täytyy pitää pää kylmänä ja välttää tyhmiä jäähyjä pelin ulkopuolelta. Rimpinen on ollut erittäin hyvä ja mielestäni meiltä löytyy enemmän taitoa, kunhan joukkue keskittyy omaan tekemiseensä eikä vastustajan temppuihin. 17:30 tänään hallille virittelemään tunnelmaa ja kun kiekko tippuu niin kova mökä päälle päätykatsomoon.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mä luulen, että tossa hyökkäyksessä tullaan myös kierrättämään huomiseen peliin vähän äijiä. Nää peräkkäiset pudotuspelit voi olla aika happoa muuten.
 

haamujänis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mullakin vahva usko tänään voittoon. 3-1 on oma veikkaus, vika tyhjiin. Huominen on se henkinen taistelu, kun peli tulee heti perään. Toivottavasti tänään ei mennä jatkoille.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hillitön apinanraivo ja asenteena vaikka se kiekon syöminen maalin edessä ja paskantaminen vastustajan maaliin niin kaikki voi kaatua. Jopa Tuton liigamiehistö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös