playoff - kausari? Mä en ole saanut mitään siihen liittyen maksun jälkeen. Jostain luin että sama kausari toimisi edelleen jos maksu on vaan maksettu?Tänään tuli tekstiviestillä tuo mobiilikausarin aktivointilinkki. Nyt sitten molemmat samassa paikassa, saapi nähdä meneekö itsellä sitten torstaina sekaisin kumpi on kumpi.
Kyllä, playoff-kausari tosiaan. Itse katsos kun valitsin vain e-kausari vaihtoehdon, niin saattapi olla se syy miksi tullut nopeammin niin ticketmaster-sovellukseen kuin K-Espoo sovellukseen.Mä en ole saanut mitään siihen liittyen maksun jälkeen. Jostain luin että sama kausari toimisi edelleen jos maksu on vaan maksettu?
Toivottavasti selviää ennen torstaita klo 1830playoff - kausari? Mä en ole saanut mitään siihen liittyen maksun jälkeen. Jostain luin että sama kausari toimisi edelleen jos maksu on vaan maksettu?
Toivottavasti selviää ennen torstaita klo 1830
Aika paha juttu tuo Heikkisen puute. Pelkäänpä, että hyökkäyspeli on täysin Tuomaalan ketjun ja Pietilän varassa. Nyt kun Larinmaa on vapautettu Elinmäen "pelinteosta" niin on näköjään Piipposen vuoro kärsiä.Rimpinen tänään maailla.
And palaa kokoonpanoon, muuten aika samoilla mennään kuin parissa viimeisessä pelissä. Jurgens ei vaan ilmeisesti mahdu kokoonpanoon ja Heikkinen ei pelikunnossa
Mielummin voitonuskoisena kuin häviönuskoisena kyllä. Tänää taas mennään.Mutta siitä huolimatta lapsellisen voitonuskoisena hallille!
Pientä ihmettä se vaatii mutta on näitä miljoonamiehistöjä ennenkin kaadettu.Hillitön apinanraivo ja asenteena vaikka se kiekon syöminen maalin edessä ja paskantaminen vastustajan maaliin niin kaikki voi kaatua. Jopa Tuton liigamiehistö.