En tiedä kuvittelenko vain, mutta Jonne oli jotenkin kumman aseettoman oloinen tuossa haastattelussa.Eilinen peli tuli katsottua kotisohvalta käsin ja ihmettelin miksei Westerlundin ja Virtasen loppuhaastattelua näkynyt mtv katsomossa. Kenties liian kova pala Virtaselle eikä ollut huumoripäällä kuten yleensä.
Niemeläinen tippunut seiskapakin paikalta
Mulla näyttää somessa, että pakit samat, mutta hyökkäyksessä vähän säätöä. Tolppola pudonnut ja Kallionkieli tullut mukaan. Ketjukokonaisuudet on vähän tuon takia pyörineet ympäriinsä.Tänään kokoonpano muuten sama kuin eilen, paitsi Niemeläinen tippunut seiskapakin paikalta pois ja Kallionkieli tullut ylimääräiseksi hyökkääjäksi. Rimpinen maalilla
Jep niin näyttää. Klo 12 oli Veikkauksen sivuilla vielä nuo laittamani. Nyt siis Kallionkieli Tuomaalan ja Hämäläisen rinnalle + muuta pientä säätöä sekä Niemeläinen seiskapakiksi.Mulla näyttää somessa, että pakit samat, mutta hyökkäyksessä vähän säätöä. Tolppola pudonnut ja Kallionkieli tullut mukaan. Ketjukokonaisuudet on vähän tuon takia pyörineet ympäriinsä.
Tolppola ilmeisesti parantelee jalkaansa. Otti kovan taklauksen vastaan ensimmäisen erän loppupuolella ja palasi kaukaloon vasta toisen erän puolivälissä.Mulla näyttää somessa, että pakit samat, mutta hyökkäyksessä vähän säätöä. Tolppola pudonnut ja Kallionkieli tullut mukaan. Ketjukokonaisuudet on vähän tuon takia pyörineet ympäriinsä.
Katselin tilanteen uudestaa näin päiväsaikaan, TUTOn pelaajalla ei ollut mitään kontaktia Tolppolaan. Häneltä "vain" vääntyi jalka ikävän näköisesti aivan kuin polvi olisi pettänyt.Tolppola ilmeisesti parantelee jalkaansa. Otti kovan taklauksen vastaan ensimmäisen erän loppupuolella ja palasi kaukaloon vasta toisen erän puolivälissä.
Ehdottomasti pitäisi peluuttaa Niemeläistä edes jokusia vaihtoja. En ymmärrä, miksi on joutunut sellaiseen koirankoppiin, jossa tuntuu valmennuksen silmissä olevan. Tekeminen on ollut mielestäni riittävän hyvää.Tuosta Niemeläisestä: yritinkin katsella lopussa onko kentällä mutta ei tosiaan edes käynyt. Sinänsä erikoista kun pakkiosasto melkoisen kapea on. Kaippa siihen syynsä on mutta ”normaalisti” nämä kaverit aina pelaavat ottelun ratkettua monestakin ilmeisestä syystä
Jostain tai toisesta syystä valmentajien haastattelut näkyvät vain Mestiksen sivuilla ja sitten Youtubessa.ihmettelin miksei Westerlundin ja Virtasen loppuhaastattelua näkynyt mtv katsomossa.
Tekeminen on ollut mielestäni riittävän hyvää.
No Niemeläinen.Jos mies ei kelvannut pelaamaan ja hakemaan pudotuspelituntumaa edes 5-0 voittotilanteessa, niin kuka sinne askiin hyppää, kun yksi puolustaja loukkaantuu.
No Niemeläinen.
Luetaanko tämä englanniksi "nou niemeläinen"?No Niemeläinen.
Hieman? Mun mielestä selvästi. Joukkue on todella ytimessä tällä hetkellä ja tuntuu melkein että peli paranee erä erältä.Tasaista peliä ja tarkkaa puolustusta tänään. Espoo on ollut hieman hallitseva osapuoli ja johtaa ansaitusti 1-0
Oukei. Toivotaan että paranee!Hieman? Mun mielestä selvästi. Joukkue on todella ytimessä tällä hetkellä ja tuntuu melkein että peli paranee erä erältä.