@Naamavelli voisi pistää ainakin tuosta trade deadlinen pistevedosta tänne plussat ja miinukset?
Laitan, kunhan pääsen huomenna verkkopankkiin. Oon ollut viikon vaelluksella ja vain silloin tällöin netin ulottuvissa. En edes ole tarkistanut, onko kaikki maksaneet mulle summan. Sen verran voin sanoa, että jokainen maksoi mulle hattutemppuvedon syksyllä. Osallistujia taisi olla yhteensä 32.@Naamavelli voisi pistää ainakin tuosta trade deadlinen pistevedosta tänne plussat ja miinukset?
@SVSV joukon jatkoksi hattutemppuvedon kuitanneisiin.Maanantaiaamuna ratkesi NHL:n playoff hattutemppuveto ja maksuja on hoidettu pois esimerkillisesti. Kaikki allaolevat nimimerkit suorittaneet maksun tai ottanut yhteyttä maksuaikataulusta:
@KaljaVeikko
@la vida loca
@Noppa10
@Henkka
@Väkkärä
@sämpylä89
@Craig Berube
@Dragunov
@Filari
@Lico
@Ferris
@CuJo#31
@V-G-
@H.J.Simpson
@FutureHockey
@Anonyymi
@Malkkinen
@Uniquewn
@Zohan
@Esoppi
@Kari Runk
@Naamavelli (maksaa, kunhan selviää hurjan kuuloiselta vaellukseltaan kotiin)
Suositukset kaikille!
Siellä on alkuperäinen lista, johon päivitän tilannetta sitä mukaa kun maksuja tulee. Vedon ratkeamisesta on vajaa viikko, joten en vielä ala sormella ketään osoittelemaan. Tälle viikonlopulle listan pitäisi päivittyä muutamalla nimellä.Periaattessa voisi laittaa viestiä myös Vedonlyönti Liigan seuraavasta hattutempusta #2 (28.9. =>) ettö tiedetään kuka maksoi ja kuka jätti maksamatta...
No niin, tänään kirjautui tilille viimeinen etukäteen sovittu maksu. Nyt tilanne on se, että maksamatta on enää @läski laituri'lla, jolle on yksityisviestillä muistutustakin laitettu. Päivitän listat kuntoon, jos veto kuitataan, mutta en enää sen kummemmin yksityisviestejä laittele.Kypärätemppuvedosta erityisen nopeasta toiminnasta plussaa jäsenille
@Redrose
@Huml71
@Jyväsjemmari
@Sniper
@Gitsu
@HOOLIGAN_
@Bobby
@Maametti
@KooJii_#1
@Schimanski
@Hercules
@Vide68
Vedon maksu hoitui samantien.
Lisäksi plussaa käyttäjille
@Wilson47
@Partakus
@FutureHockey
@Ralph
@Mr.Lemieux
jotka ovat hoitaneet osuutensa nopeaan tahtiin tai sovittuna ajankohtana.