Käyttäjien väliset vedonlyönnit – vedonlyöjien luotettavuus

  • 113 573
  • 658
Suosikkijoukkue
Ässät
@Sörsseli vois vinkata mut tänne. Hoidin häviöni hälle kyllä. Samoin viime vuodelta maksoin @TylerDG lle vetoni Pitsiturnauksessa.

Just maksoin tappioni nimimerkille @Hidas_ja_kankea hän saa tulla maksun saatuaan kuittaamaan myös.
Jep, @Bakaun Imaami kuittasi vedon hävittyään, luottomiehiä. Taisin kirjoittaa tästä aiemmin johonkin toiseen vastaavan laiseen ketjuun.

Vaikka suoranainen vedonlyönti e ei olekaan kyseessä, maksuhäiriömerkinnän voisin antaa nimimerkki @Sörsselille joka 2014 keväällä kävi mollaamassa Pekka Virtaa KalPan osiossa ja lupailemassa jotain 300 euron skumppa pulloja jos Pekka KalPassa menestyy.
Tää on se viesti, mikä toi mulle kyllä niin hyvät naurut, että iso kiitos sinulle! Tässä euforian tunteen keskellä lupaan tarjota sinulle pullon tätä, tai vastaavaa tuotetta, mikäli Pekka Virta johdattaa KalPan menestykseen seuraavan kahden vuoden aikana.

Menestys =
- Runkosarjan sijoitus 1-2
- Finaalien pelaaminen
- Pronssimitali

EDIT:
Kalikankoston toiveesta menestyskriteerit muutettu,

Menestys parin kauden sisään tarkoittaa mielestäni KalPan ja Pekin tapauksessa:

-Runkosarjassa kuuden joukkoon.
-Välieriin pääsy.
Ylimielisestä huutelustaan huolimatta, @Sörsseli ei ole toimittanut tuota skumppa pulloa @Dragon's Den nimimerkille.

Lupasin toimittaa pullon 30.4 mennessä, mutta ei perhana anna rahapussi periksi. Kyllä tämä silti täytyy hoitaa ja jossain vaiheessa pullo postista tipahtaa...

EDIT: Näköjään tuote poistunut valikoimasta tai linkki ei toimi. Muistaakseni kyseessä oli viiden euron viinipullo :D
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Samassa yhteydessä toivoisin kuittausta häviämästäni poff-maalikuningas vedosta jäsen @Lampinen kanssa. Maksu 20€ näkyy tililläsi 29.4, mutta en hoksannut laittaa selitekenttään nimimerkkiäni.

Pitää paikkaansa. Maksu tullut ajoissa, joten kiitokset siitä!
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole näköjään vielä täällä mainittu, niin todettakoon että käyttäjä @Tiedote hoiti maksunsa mallikkaasti. @Numero13 sen sijaan on tuntunut kadonneen kuin tuhka tuuleen, mutta voi olla että menee vain mestaruusjuhlien piikkiin joten ei nyt vielä miestä tuomita.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näköjään mulla on Kreikka-listalla (heh) -3 nimimerkkien @Zaari @Tempestas ja @YOLO 1922 kommenteista.

Zaarille ja Tempestasille kuittasin maksut jo aikoja sitten (kuitatkaa vaikka tekin tänne) ja pelikiellon jälkeen palstalle palatessa huomasin tuon YOLOn kanssa olleen vedon jonka kuittasin myöskin, hän vahvistakoon kun raha näkyy tilillä.

Ihan vain tulevia kausia silmälläpitäen ettei tuonne listalle jää elämään miinuksia jonka vuoksi minua pidetään epäluotettavana :)
 

Nick Neim

Jäsen
Nimimerkki @Setit ehdottomasti A-luokkaan. Itse otti yhteyttä vedon ratkettua tänään aamulla, ja rahat näkyvätkin jo tilillä.

Ehdottoman luotettava vetokumppani.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
@Great otti välittömästi yhteyttä vetomme jälkeen, ja rahat ovat jo tilillä kun sattui olemaan sama pankki.

A-luokkaan.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
@2-viivan syöttö jätti maksamatta itse ehdottomansa vedon. Oikeastaan hän ehdotti vielä isompaa panosta ja minä pienensin panoksen 20€.

Olisi muuten todella hienoa jos joku jaksaisi listata ei maksaneet kaverit yhdelle listalle. Voisi käydä aina tarkastamassa listalta kannattaako hyväksyä veto vai ei.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
@2-viivan syöttö jätti maksamatta itse ehdottomansa vedon. Oikeastaan hän ehdotti vielä isompaa panosta ja minä pienensin panoksen 20€.

Olisi muuten todella hienoa jos joku jaksaisi listata ei maksaneet kaverit yhdelle listalle. Voisi käydä aina tarkastamassa listalta kannattaako hyväksyä veto vai ei.

Tuostahan nuo löytyy edelliseltä sivulta kokonaisuudessaan...
 

Nick Neim

Jäsen
Juuri tällaisten ketjujen takia tuo muokkaamattomuuspaska on syvältä perseestä.

Aivan älytön päätös. Onko niitä otsikoitu muka muokattu niin perkeleesti, kun se niin ehdottomaati haluttiin kieltää, ja siinä samalla viestin muokkaamisiin tuli parin tunnin aikaraja.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Tuostahan nuo löytyy edelliseltä sivulta kokonaisuudessaan...
Ja tältä sivulta löytyy PDF-muodosta sivun toiseksi ylimmästä viestistä. Ja tulee löytymään myös jokaiselta tulevalta sivultakin meikäläisen toimesta päivitetty lista.
 

Japi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh, Jokerit, Saipa, Jokipojat, Titaanit
@2-viivan syöttö jätti maksamatta itse ehdottomansa vedon. Oikeastaan hän ehdotti vielä isompaa panosta ja minä pienensin panoksen 20€.

Olisi muuten todella hienoa jos joku jaksaisi listata ei maksaneet kaverit yhdelle listalle. Voisi käydä aina tarkastamassa listalta kannattaako hyväksyä veto vai ei.

Kyseistä nimimerkkiä ei ole näkynyt palstalla 12.08.2014 jälkeen. Mikähän syynä? Itselläni 30 euron voitto saamatta. Toivottavasti ilmaantuu palstalle vielä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Eikös kahden viivan syöttö ole poistettu käytöstä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös