Niin siis tarkoitukseni ei ole
@-pasi- mitenkään mustamaalta yhtään ketään, mutta kyllähän sinä nyt itsekkin näytät edes jollain tasolla tiedostavan, että nyt on jossain kohtaa toimittu väärin. Kuten sanoin tuossa viestissäni niin minulle on aivan yksi ja sama, että josko se maksu tulisi toukokuussakin vasta,
kunhan siitä voisi ilmoittaa. Viestittely meidän välillämme on ollut kovin katkonaista ja minä olen se, joka on joutunut ottamaan yhteyttä, mikä on mielestäni jopa hieman hassua, koska minä olen kuitenkin se joka vedon voitti ja jolle sinä olet velkaa. Ymmärrän vallan hyvin tiukan rahatilanteen, perkele minullakin on itselläni tällä hetkellä tiukka rahatilanne ja olisi veto maksettavana
@Henkka nimimerkille, mutta tässä on se ero, että minä kyllä pistin Henkalle viestiä menemään, että nyt viivästyy pienesti maksu, mutta maksan ASAP-periaatteella. Ja niin aion tehdäkkin kunhan vain rahaa saan haalittua kasaan, vaikka niitä pulloja keräämällä.
Turha on vetää hernettä nokkaansa siitä, että sinut mainitsin täällä ketjussa. Ei ole hirveästi muutakaan vaihtoehtoa kun et tunnu kovinkaan suosiollisesti vastaavan yksityisviesteihini. Uskon ja toivon, että olet periaatteen mies ja maksat kyllä sen velkasi, mutta kyllä tässä kohtaa pitäisi hieman sitä itsetutkiskelua harrastaa ja miettiä, että voisiko kenties sitä viestintää parantaa esimerkiksi? Hieman updatea välillä tyyliin "en ole unohtanut velkaa, mutta nyt ei vielä pysty maksamaan. Saan rahaa X. helmikuuta, koitan silloin ja infoan sinua". Ei se hirveästi lohduta jos olet toiselle muistanut infota asioista, katsos kun en ole tämä henkilö enkä näe hänen yksityisviestejään tai tiedä hänen ja sinun tilannettaan. Ja kun itse olen laittanut yksityisviestiä niin monesti olet kyllä käynyt palstalla senkin jälkeen ja mitään et ole vastannut. Ja kyllä, kännykkä näyttää yksityisviestitkin sillä oikeassa yläkulmassa oleva nimimerkkisi on punaisena kun olet saanut uutta postia.
Tarkoitus ei ole mustamaalata, tarkoitus on herätellä hieman sinua.