Crosbysta puheenollen, tarjoan seuraavanlaista vetoa: Sidney Crosby tekee maalin viimeisessä tässä turnauksessa pelaamassaan pelissä. (Veto raukeaa mikäli Crosby ei pelaa enää yhtään ottelua.)
Jos olet sitä mieltä että ei tee, valitse panos (10€-20€) ja ota yhteyttä.
En missään nimeessä sano mielikuvani olevan vahvalla pohjalla, mitä nyt olen tätä turnausta seurannut sieltä sun täältä ja sen mukaan mutuilen. Juuri tuolta Sotshin turnauksesta olen aiemman mielikuvani ammentanut. Muistaakseni alkuun oli hakemista ja lopputurnausta kohti alkoi pääsemään kunnolla peliin mukaan.Mistä peleistä tämä mielikuva on peräisin? Kuinka usein olet ennen näitä kisoja nähnyt Crosbyn pelaavan isossa kaukalossa? Itselläni on muistikuvia vain Sotshin kisoista, joissa Crosby oli sekä välierässä että finaalissa kentän paras pelaaja.
Ei tee viimeisessä ottelussa Crosby maalia ja panos 20 €.
Tässä ei sitten oteta lainkaan huomioon, mikä on se viimeinen ottelu. Viimeisessä ottelussa loukkaantuminen ei myöskään vaikuta tulokseen.
Ihan sen vuoksi varmennukset, ettei tarvitse vääntää josjakun-tilanteessa.
Laita kuittaus palstalle, jos olet hyväksynyt ehdot.
Vedonlyöjien luotettavuus-ketjussä löytyy henk.koht. plus-merkintä.
Tarkennetaan nyt vielä varmuuden vuoksi että kyseessä on siis nimenomaan Crosbyn viimeinen peli tässä turnauksessa, olkoon se sitten puolivälierä, välierä tai pronssi- tai loppuottelu.
Aika erikoista, että Kanada painaa kisoissa 66 maalia ja Seguin ei saa yhden yhtä syöttöpistettä, edes vahingossa. Mies kuitenkin jonkin verran pääsi pelaamaan ylivoimaakin.Varmaan sörsseliäkin kiinnostaa, kun Kanadan pelissä Valko-Venäjää vastaan jäin ihmettelemään miksi Seguin ei saanut syöttöpinnaa yhteen maaleista. Mielestäni hänelle olisi kuulunut kakkos syöttö johonki niistä maaleista, kun hän siinä laidan vieressä antoi lyhyen syötön maalin ykkös syöttäjälle. Maalin tekijää tai syöttäjää en kyl muista. Jäi siksi mieleen, kun olin itse veikannut Seguinia turnauksen pistepörssin voittajaksi.